لوگو رنوس

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمیی

هتل ابریشمی یک هتل چهارستاره لوکس در شهر لاهیجان است. در این نوشته درباره هتل ابریشمی، امکانات این هتل و اتاق‌های آن صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل ابریشمی

هتل ابریشمی لاهیجان، در تابستان 1396 در  میدان بسیج این شهر افتتاح گردیده است. همچنین هتل ابریشمی در مرکز شهر واقع شده است. هتل ابریشمی لاهیجان در مجاورت با دریاچه مصنوعی لاهیجان با فضایی بسیار زیبا و مفرح جهت پیاده روی و استفاده از هوایی سالم و مطبوع واقع شده است. هتل ابریشمی با چشم اندازی زیبا و دلنشین با پرسنلی مجرب میزبان مسافران و مهمانان این هتل لوکس می‌باشد.

هتل ابریشمی لاهیجان

اتاق‌های هتل ابریشمی

هتل ابریشمی لاهیجان در پنج طبقه ساخته شده که 26 واحد اقامتی آن با امکانات مناسب، در طبقات دوم تا پنجم پراکنده شده‌اند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های دو خوابه هتل ابریشمی لاهیجان دارای تراس و منظره زیبا رو به دریاچه مصنوعی (استخر) لاهیجان هستند. لازم به ذکر است که سرویس چای و آب معدنی رایگان به طور روزانه در اتاق‌ها آماده می‌باشد. همچنین کلیه اتاق‌های هتل ابریشمی لاهیجان دارای تلویزیون LED و سیستم مرکزی ،پخش 24 ساعته فیلم‌های ایرانی و خارجی، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی هتلی، مینی بار و … هستند.

اتاق هتل ابریشمی

امکانات هتل ابریشمی

این هتل از پارکینگ اختصاصی رایگان با مراقبت 24 نیز بهره می‌برد. بنابراین نیازی نیست نگران جای پارک ماشین خود باشید. امتیاز ویژه هتل ابریشمی لاهیجان موقعیت مکانی بی نظیر با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید سوغاتی، تفریحگاه‌ها و ادارات سطح شهر بدون نیاز به خودرو می‌باشد. هتل ابریشمی لاهیجان با چشم اندازی زیبا و دلنشین با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما مهمانان گرامی می‌باشد. این هتل جزوه برترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر لاهیجان به شمار می‌روند. ساعت ورود به اتاق‌ها ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق‌ها ساعت 12 می‌باشد. اقامت اطفال تا 3 سال بصورت رایگان و از 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی نیم بهای تخت اضافه تعلق می‌گیرد. سرویس اضافه به صورت تخت تاشو می‌باشد. از جمله سایر امکاناتی که هتل ابریشمی لاهیجان برای رفاه حال مهمانان تدارک دیده است می‌توان به امکان استفاده از اینترنت Wi-Fi رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان با مراقبت 24 ساعته، سونا و استخر بسیار مجهز با تخفیف 50 درصدی، ویژه مهمانان مقیم، استخر آب درمانی، استخر کودک و سالن ماساژ، صندوق امانات، رستوران، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی و خدمات خانه داری را نام برد. بقیه امکانات عمومی هتل نیز عبارتند از: پارکینگ، آسانسور، لابی، تاکسی سرویس، سونا خشک، سونا بخار، استخر، جکوزی، خدمات بیدار باش، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، خدمات اینترنتی و… . کارکنان هتل نیز بسیار مجرب هستند و تجربه خوبی را برای شما رقم خواهند زد. مجموعه ورزشی این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، آبدرمانی، ماساژ مورد توجه بسیاری از ورزشکاران واقع شده است و رستوران این هتل نیز در هر سه وعده پذیرای مهمانان شهر می‌باشد.

امکانات هتل ابریشمی

فاصله اماکن نزدیک به هتل ابریشمی

فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران : 5 دقیقه با با ماشین
فاصله تا بازار سنتی لاهیجان: 7 دقیقه با پیاده
فاصله تا ترمینال مسافربری لاهیجان: 7 دقیقه با با ماشین
فاصله تا آبشار لاهیجان: 8 دقیقه با با ماشین
فاصله تا تله کابین لاهیجان: 9 دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری رودسر: 43 دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه رشت: 55 دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری رشت: 57 دقیقه با با ماشین
فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی: 64 دقیقه با با ماشین
فاصله تا آرامگاه‌ میرزا كوچک خان‌ جنگلی رشت: 65 دقیقه با با ماشین

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم