لوگو رنوس

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لوکس‌ترین هتل‌های حال حاضر ایران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره ی هتل اسپیناس پالاس و امکانات آن و… بپردازیم.

تاریخچه هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران، در تاریخ 7 دی سال 1394 با حضور معاون اول رئیس جمهور و در یکی از خوش آب و هواترین نقاط تهران ساخته شد. این هتل تا به امروز توجهات زیادی را به سمت خودش جذب کرده‌ است. معماری منحصر به فرد، طراحی داخلی بی‌نظیر و امکانات لاکچری آن، باعث شده اسپیناس پالاس به عنوان یک هتل تجملاتی در ذهن بسیاری از ایرانیان شناخته شود. اسپیناس پالاس از مدرن‌ترین ساختمان‌های تهران، با فضایی دلنشین، لابی مجلل، خدمات لوکس، به بهترین شکل پاسخگوی همه انتظارات و نیازهای مسافران و مهمانان خود است. اسپیناس پالاس با پرسنل حرفه ای و با تجربه، آماده است تا با افتخار به میزبانی مهمانان خود، اقامتی به یاد ماندنی و لذت بخش را برای شما رقم بزند.
قرار گرفتن هتل اسپیناس پالاس در ارتفاعات منطقه سعادت آباد باعث شده است که مهمانان این هتل چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد از تهران داشته باشند. اسپیناس پالاس تهران یکی از هتل‌های لوکس گروه اسپیناس است که با لابی باشکوه و شیک، سالن‌های گردهمایی و انواع امکانات اعم از مرکز خرید، انواع رستوران و فست فود، سالن ماساژ و بسیاری امکانات و خدمات خاص خود مورد توجه اکثر مسافران تهران قرار گرفته است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس با طراحی مدرن و برگرفته از معماری معاصر، دارای 400 اتاق و سوئیت مجهز در 21 طبقه است. این هتل به منظور جذب مهمانان و مسافران بیشتر به هتل خود، بهترین تجهیزات هتلی در تهران را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. برخی از اتاق‌های این هتل مجلل به شرح زیر هستند:

  • اتاق دبل استاندارد: اتاق دبل استاندارد همانطور که از نام آن پیداست، یک تخت دونفره را در خود جای داده و این یعنی اتاق ظرفیت دو نفر را دارد. اتاق های دبل 35 متر مربع مساحت دارند و علاوه بر نورگیر و دلباز بودن، به‌تجهیزات هتلی لوکس  مجهز هستند. برای مثال می‌توان به میزکار، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به دوش و وان اشاره کرد. وسایل و خدماتی که برای پذیرایی از شما در این اتاق ها گذاشته شده است، همچنین شامل سرویس چای و قهوه رایگان، مینی بار و یخچال، صبحانه رایگان سلف سرویس و روم سرویس 24 ساعته می‌باشند.
  • اتاق توئین استاندارد: اتاق‌های توئین استاندارد از خانواده اتاق‌های استاندارد هتل هستند. تنها تفاوت این اتاق‌ها به نوع دبل آن در تختخواب است؛ یعنی در اتاق توئین استاندارد شما از دو تخت یک نفره یا سینگل استفاده خواهید کرد. حتی متراژ اتاق هم همان 35 متر مربع است. بنابراین در این اتاق‌ها هم شما به امکانات همچون تلویزیون با کانال های ماهواره ای، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، مینی بار و یخچال، روم سرویس 24 ساعته، صبحانه سلف سرویس رایگان و سرویس چایی یا قهوه رایگان،دسترسی خواهید داشت.
  • اتاق خانوادگی رویال: اگر تعداد مهمانان از دو نفر بیشتر باشد یا خانواده‌ای با بچه های کوچک باشند، اتاق خانوادگی رویال گزینه مناسبی است. این اتاق‌ها نسبت به اتاق‌های استاندارد، بزرگتر هستند و 45 متر مربع مساحت دارند. یک تخت بزرگ هم در آنها قرار داده شده و امکانات نیز کامل و جامع است. مثلا شما به تلویزیون 55 اینچی، میزکار، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، صبحانه سلف سرویس، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار و یخچال و سرویس چای و قهوه رایگان دسترسی خواهید داشت. ضمن اینکه حمام و سرویس بهداشتی نیز مانند سایر اتاق ها به دوش و وان مجهز است.
  • اتاق بالکن دار رویال خانوادگی: این اتاق‌ها فضای اضافه هم در اختیار شما قرار می دهند که شامل یک بالکن 5 متری می‌شود. به غیر از این بالکن، سایر امکانات و خدمات اتاق خانوادگی رویال را دارا می‌باشد.
  • اتاق های بیزینس: این اتاق‌ها که در طبقه آخر هتل قرار گرفته اند، از معماری متفاوتی برخوردار هستند. پنجره‌های آن‌ها بلند است و از سقف تا زمین امتداد دارد و این فضای اتاق را برای انجام امور اداری مناسب می‌کند. اینترنت رایگان، میزکار، روم سرویس 24 ساعته، سرویس چای و قهوه رایگان، سرویس بهداشتی و حمام مجهز، تلویزیون و صندوق امانات از امکانات این اتاق هستند.

اتاق های هتل

سوئیت های هتل اسپیناس پالاس

سوئیت‌ها چیزی فراتر از یک اتاق هستند که خود از چند اتاق تشکیل شده‌اند. حال می‌خواهیم به سوئیت‌های این هتل مجلل بپردازیم:

  • سوئیت جونیور: این سوئیت‌ها کوچک‌ترین سوئیت‌های هتل به لحاظ وسعت هستند، 55 متر مربع مساحت دارند و یک تخت دبل در آنها قرار داده شده است. این سوئیت نورگیر و دلباز است.از دیگر لیست تجهیزات اتاق هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون 55 اینچی، مینی بار، یخچال داخل هر اتاق این سوئیت، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس شبانه روزی، میز کار جادار، سرویس بهداشتی، دوش و وان.
  • سوئیت رویال: سوئیت رویال یکی از مجلل‌ترین و بهترین سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس است که بسیاری از گردشگران و مسافران با این اتاق رویایی و زیبا خاطره دارند و به خوبی می‌دانند که اقامت در این سوئیت چقدر به یاد ماندنی است. سوئیت های رویال معمولا 125 متری هستند و فضایی کلاسیک و در عین حال مدرن را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند. فرش‌های دستباف ایرانی که کف این سوئیت را پوشانده‌اند نمای بسیار جذابی به دکوراسیون اتاق داده و فضا را سنتی‌تر کرده‌اند.
    تلفیق زیبای رنگ طلایی تابلوهای دیوار و رنگ کاغذدیواری‌ها، فضایی دل‌نشین را تدارک دیده‌اند تا یک اقامت شاهانه برای مهمانان  بسازند. همچنین آباژورهای بسیار زیبایی در سوئیت رویال قرار داده شده که فضا را شاعرانه‌تر می‌کنند. بعضی از این سوئیت ها دارای یک اتاق نشیمن با یک تخت دو نفره و در برخی دیگر از آن‌ها دو اتاق خواب با دو تخت جداگانه قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی سوئیت رویال می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز، جکوزی، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت، چایی ساز و غیره اشاره نمود.
  • سوئیت اسکای: این هتل بزرگترین سوئیت هتل محسوب می‌شود.این سوئیت به مساحت 250 متر مربع بوده و در طبقه آخر هتل قرار دارد. سوئیت اسکای گران‌ترین سوئیت این هتل نیز محسوب می‌شود. دکوراسیون این اتاق از لوسترهای مدرن، مبلمان هتلی بسیار شیک و میز ناهار خوری 12 نفره تشکیل شده است. البته که اگر به آب تنی علاقمندید می‌توانید از جکوزی که در گوشه اتاق قرار گرفته و چشم‌انداز زیبایی به شهر تهران و کوه‌های بلند بالایش دارد، بهره‌مند شوید. سوئیت اسکای علاوه بر اتاق نشیمن و خواب، دارای یک اتاق کار نیز می‌باشد و داخل هر اتاق مینی بار و یخچال قرار گرفته است.

سوئیت اسکای

  • سوئیت پرزیدنت: این سوئیت ها معمولاً بین 190 تا 200 متر مربع مساحت دارند؛ به همین دلیل مسافران احساس می‌کنند در یک خانه مجلل و شاهانه اقامت دارند. در اتاق نشیمن معمولاً یک دست مبلمان بسیار شیک و میز ناهار خوری لوکس و زیبا قرار گرفته است.
    داخل اتاق خواب سوئیت پرزیدنت نورپردازی بسیار هنرمندانه‌ای انجام شده و این اتاق دارای یک تخت دبل، میز آرایش و چندین آباژور است. همچنین در نشیمن و اتاق‌ها، حمام مجهز به کابین دوش و وان و علاوه بر آن سرویس بهداشتی فرنگی موجود می‌باشد. کف نشیمن با فرش‌های دستباف مزین شده که حال و هوای شما را دگرگون می‌کند. دکوراسیون شیک این سوئیت تلفیقی از دنیای مدرن و سنتی است. امکانات و خدمات سوئیت پرزیدنت شامل میز مینی بار، سرویس 24 ساعته، اینترنت رایگان، تلویزیون، خدمات لاندری و غیره است.
  • سوئیت پرزیدنت پالاس: این سوئیت که به وسعت 200 متر مربع است یکی از مجلل‌ترین و معروف‌ترین سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران به شمار می‌آید. در نشیمن بزرگ و مجلل سوئیت پرزیدنت پالاس یک دست مبلمان بسیار شیک و زیبا قرار گرفته است و در طرف دیگر یک میز ناهار خوری و میز کار برای آسایش و رفاه حال مسافران نیز وجود دارد. البته که این سوئیت دارای لوستر و آباژورهای دیواری و رومیزی است که نور کافی آن را تامین می‌کنند. در سوئیت پرزیدنت پالاس شما به امکانات و تجهیزاتی نظیر اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، جکوزی و دو اتاق خواب جدا دسترسی دارید.

سوئیت پرزیدنت پالاس

 

رستوران‌هاو کافی شاپ‌های هتل اسپیناس پالاس

پذیرایی خوب فقط در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل خلاصه نمی‌شود، بلکه چه غذایی را در چه فضایی میل می‌شود هم اهمیت دارد. در اسپیناس پالاس این مسئولیت مهم به عهده کافی شاپ‌ها و رستوران‌های هتل گذاشته شده است.  رستوران‌ها و کافی شاپ‌های این هتل عبارتند از:

  1. رستوران دیبا: اولین چیزی که رستوران دیبا به مهمانان خود عرضه می‌کند، معماری و دکوراسیون فوق العاده آن است. آراستگی و چیدمان میز و صندلی‌ها در ترکیب با شیشه‌های رنگی فضایی دلنشین خلق کرده اند، فضایی که غذاهای سنتی و ایرانی آن را کامل می کنند.
  2. رستوران لاتون: صندلی‌های فیروزه‌ای رنگ رستوران لاتون، معماری لوکس و مدرن و غذاهای فرنگی متنوع خیلی‌ها را به صرف غذا در آن ترغیب می‌کند. در لاتون انواع غذاهای گوشتی، پاستا، سوپ، سالاد، غذاهای دریایی و حتی دسر و نوشیدنی با هنر دست بهترین آشپزها و سرآشپزها سرو می‌شود.
  3. کافه سان ست: این کافه زیبا در لابی هتل قرار گرفته و بالکن آن یک نمای تماشایی به تهران و کوه های آن دارد. ضمن اینکه طعم‌های خوشمزه سرو شده در این کافه با موسیقی زنده و آرامش بخش آن همخوانی عجیبی دارند.
  4. اسکای لانژ: این مکان برای کسانی که از ارتفاع لذت میبرند، بهترین انتخاب است. این مکان در طبقه آخر هتل قرار دارد. غذاهایی مانند مرغ ترش ایرانی، توماهاک، نسل جدید فسنجان، تحولی نو از شیشلیک، نودل تایلندی یا گیوزا ژاپنی سرو می شود.

کافه و رستوران هتل اسپیناس پالاس

 

 

دیگر امکانات هتل

در هتل اسپیناس پالاس یک مرکز سلامتی مجهز و منحصر به فرد که در طبقه منفی 3 هتل قرار گرفته و خدمات لوکسی را به مهمانان و مسافران ارائه می‌دهد. خدماتی مثل:
• باشگاه سلامتی که استخر، سونا، جکوزی و اتاق بخار دارد. اگر می‌خواهید حرفه ای تمرین کنید، مربیان شخصی هم به کمک شما می‌آیند.
• درمان‌های لوکس اسپا که با کمک درمانگرهای حرفه‌ای و آموزش دیده انجام می‌شوند و حس خستگی را از تن شما می زدایند.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم