لوگو رنوس

هتل المپیک تهران

هتل المپیک

هتل المپیک هتلی 4 ستاره در تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل المپیک تهران صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل المپیک

هتل المپیک در سال 1380 افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره در بلوار دهکده در شمال غرب شهر، با چشم‌اندازی به دماوند و رشته‌کوه‌های البرز، همسایگی با پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج‌فارس از موقعیت ویژه‌ای در میان هتل‌های تهران برخوردار است. هتل المپیک هتلی 4 ستاره است که سعی دارد بهترین تجهیزات هتلی را در میان هتل‌های هم رده خود برای مهمانان و میزبانان خود فراهم آورد.

اتاق‌های هتل المپیک تهران

هتل المپیک دارای ساختمانی 2 طبقه است. همچنین این هتل دارای 100 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد.این واحدهای اقامتی شامل اتاق یک‌تخته، سوئيت دو نفره رویال، اتاق دو تخته دوبل و اتاق دو تخته توئين می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات مرکزی، شبکه پخش فیلم سینمایی 24 ساعته بهره‌مند شوید.

اتاق هتل المپیک

امکانات هتل المپیک

از تجهیزات ورزشی و امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل المپیک می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی با تجهیزات ورزشی پیشرفته، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، حمام سنتی، سالن بيليارد و شطرنج، جکوزی اشاره کرد. همچنین زمین چمن مصنوعی نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا به فوتبال بپردازند. هتل المپیک برای برگزاری جلسات و همایش‌ها مجموعه متنوعی از سالن‌ها را با تجهیزات پیشرفته در اختیار مسافران قرار می‌دهد، زیرا تهران به‌عنوان پایتخت کشور سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند که به دلیل کار یا تفریح با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند. سالن همايش‌های بین‌المللی در طبقه همکف هتل المپیک قرار دارد و با ظرفیت 600 نفر مجهز به امکانات صوتی و تصویری مدرن، صندلی‌های زیبا، سالن پذیرایی VIP مجزا، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش متحرک است، همچنین سالن هگمتانه نیز در این هتل وجود دارد که با ظرفیت 300 نفر دارای فضای مناسب با چیدمان‌های مختلف کارگاهی یا کلاسی است، همچنین این سالن برای برگزاری نشست‌ها و دوره‌های آموزشی نیز گزینه مناسب به شمار می‌رود. سالن حافظ نیز با ظرفیت 30 نفر برای نشست‌های خبری یا جلسات کاری مناسب است. علاوه بر موارد ذکرشده، اتاق‌های جلسات هتل المپیک با ظرفیت‌های بین 30 تا 80 نفر با امکانات مجهز مانند سامانه‌های صوتی و تصویری، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش، رایانه و اینترنت آماده خدمت‌رسانی به سازمان‌ها و نهادهای گوناگون هستند. از سایر خدمات هتل المپیک تهران می‌توان به خدماتی مانند اسكن، كپی، پرينت، فكس و اينترنت پرسرعت اشاره کرد. خدمات بانکی و دستگاه خودپرداز نیز در لابی این هتل دایر شده است. فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی، قنادی از دیگر امکانات ارائه‌شده در هتل المپیک تهران هستند. پارکینگ هتل المپیک به‌صورت روباز و سرپوشیده است که هریک دارای ظرفیت متفاوتی هستند. در پارکینگ سرپوشیده امکان پارک 10 خودرو تعبیه‌شده است و پارکینگ روباز نیز 1000 خودرو ظرفیت دارد.

فاصله هتل المپیک تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا موزه ماشین‌های قدیمی: 7 کیلومتر
فاصله تا پارک چیتگر: 9.2 کیلومتر
فاصله تا دریاچه مصنوعی چیتگر (خلیج‌فارس): 10.7 کیلومتر
فاصله تا باغ ملی گیاه‌شناسی: 10.8 کیلومتر
فاصله تا پارک ارم: 11.6 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم