لوگو رنوس

هتل رجینا طالقان

هتل رجینا

شهرستان خوش آب و هوای طالقان با برخورداری از موهبت‌های طبیعی، به یکی از شهرهای پر طرفدار در استان البرز تبدیل شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره یکی از هتل‌های این شهر خوش آب و هوا، هتل رجینا صحبت کنیم.

معرفی هتل رجینا

هتل رجینا هتلی 3 ستاره است و یکی از جذاب‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. هتل رجینا از لحاظ معماری و ساختمان بسیار زیبا است به طوری که یک هتل چوبی بسیار جذاب است. هتل در چند فاز ساخته شده است و ساختمان اصلی آن در سه طبقه ساخته شده است. فضای باغ و باغچه‌ای که در اطراف هتل قرار دارد به زیبایی‌های آن افزوده است. در محوطه بسیار زیبا و سرسبز هتل آلاچیق‌هایی تعبیه شده‌ است که می‌توان در فضای دلباز این مکان‌ها به استراحت و تفریح پرداخت. هتل در سال 1395 تاسیس و افتتاح شده است و هتلی تازه ساخت است در نتیجه تمام لوازم و بخش‌های آن تمیز و نو هستند و خرید بلیط هواپیما و اقامت در همچین فضایی می‌تواند برای مسافران بسیار آرامش بخش باشد. به محض ورود به محوطه هتل با یک صحنه بسیار زیبا روبه‌رو خواهید شد و یک فضایی که به هتل می‌سد حالت پلکانی و طبقاتی دارد و محوطه باغ مانند نیز بر جذابیت‌های هتل افزوده است.
این هتل زیبا در نزدیکی دریاچه طالقان یکی از مهمترین جاهای دیدنی طالقان قرار دارد و این مورد نیز بر جذابیت‌های هتل افزوده است. البته باید در نظر بگیرید چون بیشتر مصالح بکار رفته در این هتل از جنس چوب است.

هتل رجینا طالقان

اتاق‌های هتل رجینا

هتل رجینا طالقان به وسعت 15400 متر مربع، دارای سه فاز است که فاز اول آن به مساحت 1000 متر مربع با سه طبقه و 10 باب اتاق در اسفند ماه 1395 به بهره برداری رسیده است.فاز دوم هتل رجینا طالقان در حال ساخت است، دارای 10 واحد ویلایی است و فاز سوم با پنج طبقه و 100 باب اتاق پس از پایان فاز دوم ساخته خواهد شد.
دیوارها و سقف اتاق‌های هتل رجینا چوبی‌ هستند و جلوه بسیار زیبایی دارند. برخلاف لابی هتل که امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد در اتاق‌ها می‌توانید به اینترنت متصل شوید و علاوه بر این تلویزیون موجود در اتاق‌ها نیز سبب سرگرم شدن مسافران می‌شود. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام هم هستند و لوازم بهداشتی همچون حوله و دمپایی هتلی در اتاق‌ها موجود می‌باشد. سیستم تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌ها پنجره رو به محوطه باغ مانند هتل دارند و همین کار سبب شده است اتاق‌های هتل رجینا طالقان بسیار راحت و دلنشین باشند.
در آشپزخانه هتل نیز یخچال و چایساز وجود دارد. هتل انواع مختلفی از اتاق‌ها را دارد که شامل اتاق دو نفره با تخت دبل، اتاق دو تخته که دارای دو تخت تک نفره است، اتاق سه تخته که دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره است، اتاق رویال سه نفره که دارای تشک برای نفره اضافی است و یک نشیمن جدا هم دارد. ویلا دو خوابه برای دو نفره که دارای یک نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه است.

اتاق هتل رجینا

امکانات هتل رجینا

از جمله امکانات این هتل زیبا، امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. فضای باغ مانند هتل برای پیاده روی و تفریح بسیار مناسب است. آلاچیق‌هایی که در محوطه باغ مانند هتل قرار دارند می‌توانند برای تفریح بسیار مناسب باشند. خدمات خشکشویی و لاندری نیز از امکانات این هتل می‌باشد. هتل در سه طبقه ساخته شده ولی لازم به ذکر است که آسانسور در هتل وجود ندارد. اینترنت فقط در اتاق‌ها وجود دارد. پارکینگ رو باز نیز با ظرفیت بسیار بالا در حدود 500 خودرو در هتل وجود دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مسافران وجود ندارد. اتاق چمدان، خدمات کپی، فاکس، مینی بار و خدمات بیدار باش نیز از سایر امکانات موجود در هتل رجینا طالقان است.  هتل دارای 4 استخر سرباز ، آلاچیق هایی با گنجایش 25 نفر در محوطه باغ هتل ، سفره خانه همچنین امکان استفاده از باربیکیو در محوطه زمین والیبال را دارا میباشد. اقامت کودکان زیر چهار سال رایگان می‌باشد. پارکینگ رایگان است.سرویس اضافه بهصورت تخت می‌باشد.هتل برای کودکان زیر 14 سال جهت اقامت در سوئیت رویال پذیرش ندارد

رستوران هتل رجینا

هتل رجینا طالقان رستوران بسیار دلنشینی دارد که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوان این هتل سرو کنید. منوی رستوران نیز غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه‌ای را برای شما دارد.علاوه بر رستوران معمولی باغچه سنتی و کافی شاپ نیز در رستوران وجود دارد.

رستوران هتل رجینا

همچنین فاصله این هتل تا دریاچه طالقان 3.1 کیلومتر می‌باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم