لوگو رنوس

هتل زمرد خوی

هتل زمرد خوی

یکی از هتل‌های خوب 2 ستاره در شهرستان خوی، استان آذربایجان غربی هتل زمرد خوی است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل زمرد خوی و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل زمرد

هتل زمرد در سال 1398 فعالیت خود را آغاز نموده است و برای مهمانان امکانات رفاهی مناسب و مرغوب فراهم می‌کند. شهرستان خوی در فاصله 150 کیلومتری با ارومیه قرار دارد و برای گشت‌وگذار کوتاه‌مدت و بازدید از مناظر طبیعی مقصد خوبی به حساب می‌آید. پرسنل هتل نیز بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان از خدمات ارائه شده رضایت خاطر داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی تجهیزات مورد نیاز این هتل را برای آن‌ها تهیه می‌کند.

هتل زمرد

اتاق‌های هتل زمرد

هتل زمرد خوی در 7 طبقه بنا شده است و دارای 28 واحد اقامتی می‌باشد که در مجموع 68 تخت داخل آن‌ها تعبیه شده است. انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون در این هتل وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاق مدنظرشان را با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمای خیابان تشکیل می‌دهد. در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسب نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، رخت‌آویز، کمد لباس، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (کولرآبی، فن کوئل)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های استانی دیجیتال و شبکه پخش فیلم، تلفن (داخلی)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش) و دمپایی هتلی وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها نیز رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت 12 است. هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

اتاق هتل زمرد

امکانات هتل زمرد

امکانات رفاهی و خدمات در نظر گرفته شده در این هتل برای داشتن اقامت به‌یادماندنی و آسان بسیار مناسب هستند. مهمانانی که بلیط هواپیما ارومیه می‌خرند، می‌توانند با کرایه خودرو چند روزی را هم در خوی سپری کرده و حال و هوایی عوض کنند. بسیاری از مهمانان نیز سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیت هواپیما ترجیح می‌دهند. درهرصورت، مهمانانی که به وسیله خودرو به خوی سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت 65 خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت ماشین نگرانی نداشته باشند. در این هتل مهمانان می‌توانند در اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. در طبقه اول هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت 500 نفر وجود دارد که دارای تجهیزاتی از قبیل ویدیو پروژکتور، نورپردازی مناسب و خدمات صوتی و تصویری است و از همایش‌ها و نشست‌های متعدد میزبانی می‌کند. لابی هتل نیز با ظرفیت 30 نفر در طبقه همکف هتل واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، صرافی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. مهمانان در لابی هتل مورد استقبال گرفته و پذیرش می‌شوند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل روم سرویس، فتوکپی، فکس، پرینت و … به پذیرش هتل مراجعه کنند.

رستوران هتل زمرد

در طبقه اول هتل یک رستوران با ظرفیت 100 نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایرانی را برای مهمانان تهیه و سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را از منوی رستوران انتخاب کرده و سفارش دهند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی ارائه می‌شود.

فاصله هتل زمرد تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا کلیسای سورپ سرکیس: 400 متر
فاصله تا آرامگاه شمس تبریزی: 700 متر
فاصله تا موزه خوی: 2 کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی: 2.4 کیلومتر
فاصله تا دروازه سنگی خوی (قالا قاپیسی): 2.6 کیلومتر
فاصله تا پل خاتون: 6.2 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم