لوگو رنوس

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی قشم

جزیره قشم که به جزیره عجایب هفتگانه معروف می باشد، سالانه گردشگران زیادی را پذیرا می‌باشد که برای بازدید از جاذبه‌های آن به این منطقه سفر می‌کنند. به دلیل تعداد بی شمار گردشگرانی که هرساله به جزیره قشم سفر می‌کنند، هتل‌های زیادی در این جزیره احداث گشته است که در این بین می‌توان به هتل ساحلی خلیج فارس قشم اشاره کرد.

درباره هتل ساحلی خلیج فارس

هتل 3 ستاره خلیج فارس قشم با چشم اندازی منحصر به فرد که از آن ساحل زیبای بندر عباس در شب هنگام به وضوح قابل مشاهده است، بهترین هتل جزیره قشم از نظر ستاره و رتبه بندی اتحادیه هتلداران است که در کنار دریا واقع شده و با چند قدم کوتاه در هتل می‌توانید دریا را حس نمایید. اتاق‌های این هتل به تمامی تجهیزات هتلی مجهز است. هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می‌باشد و در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است. هتل ساحلی خلیج فارس قشم از هتل‌های 3 ستاره محبوبی در جزیره قشم به شمار می‌رود که تحت پوشش شرکت توسعه گردشگری سیمرغ نگین حکمت فعالیت می‌کند و با قرار گرفتن در کنار سواحل شنی خلیج فارس از زیبایی‌های آب‌های نیلگون و کشتی‌های غول‌پیکر لنگرگاه بی‌نصیب نمانده است.

هتل ساحلی خلیج فارس

تاریخچه هتل ساحلی خلیج فارس

هتل خلیج فارس قشم در سال 1383 به بهره برداری رسید، این هتل در سال 1390 و در فضایی با مساحت 10 هزار مترمربع ساخته شد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات و سطح کیفی خدماتش بهبود پیدا کند. این هتل 2 طبقه داری 123 باب واحد اقامتی، شامل اتاق و سوئیت آپارتمان می‌باشد و به منظور آسان‌سازی انتخاب مهمانان ظرفیت‌های اقامتی هتل بر اساس اتاق‌های 2 تخته، سوئیت 3 و 4 نفره و همچنین سوئیت‌های 2 خوابه و 3 خوابه ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی خلیج فارس به منظور فراهم کردن اقامتی همراه با آرامش برای مهمانان، تجهیزات هتلی در قشم را بوجود آورده است که از مهم ترین آن ها میتوان اشاره کرد به تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی مجزا، مینی بار، حمام، چای ساز، اینترنت بی‌سیم رایگان، لوازم بهداشتی و خدمات روم سرویس به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. سوئیت‌های هتل فضای دل‌بازی دارند که با چشم‌انداز رو به آب‌های خلیج آرامش خاصی را برای اقامت مهمانان عزیز فراهم کرده‌اند. در بعضی از سوئیت‌ها وجود بخش نشیمن و کاناپه تقریبا فضایی شبیه به خانه را برای مهمانان هتل تداعی می‌کند. البته اکثر اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی رو به آب‌های نیلگون خلیج دارند و به همین جهت اکثر مهمانان از موهبت تماشایی‌ترین منظره‌های شب برخوردار خواهند بود.

اتاق هتل خلیج فارس قشم

رستوران هتل ساحلی خلیج فارس

گردشگران یکی از دلبازترین و باصفاترین بخش‌های هتل را رستوران هتل می‌دانند که دورتادور و از کف تا سقفش را پنجره‌ کار کرده‌اند تا هنگام صرف وعده ناهار یا شام از آرامش بی‌انتهای خلیج بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را آن‌جا سپری کنید. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی به ویژه غذاهای دریایی محلی تمام سلیقه‌ها را پاسخگو است. برای میل نوشیدنی‌های دلچسب و دورهمی‌های چندنفره خود به کافی‌شاپ هتل سربزنید ولی به محض اینکه نیاز به تفریح داشتید، بهترین جایی که می‌توانید سرگرم شوید، سالن بیلیارد هتل خواهد بود. البته می‌توانید برای بازی والیبال ساحلی و پینگ پنگ به زمین آن‌ها مراجعه کنید.

رستوران هتل خلیج فارس

امکانات هتل

از جمله امکانات هتل خلیج فارس قشم می‌توان به سالن کنفرانس، خشکشویی، اینترنت، لابی، پارکینگ، نمازخانه و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. امکانات اتاق‌های این هتل نیز عبارتند از: تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تخت های استاندارد، ظرفشویی،، یخچال، سیستم تهویه مطلوب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی که در آنها  صابون و میابع دستشویی وخمیردندان هتلی می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل ساحلی خلیج فارس

  • فاصله هتل ساحلی تا پارک زیتون: 1.5 کیلومتر
  • فاصله هتل ساحلی تا غار نمکدان: 7.7 کیلومتر
  • فاصله هتل ساحلی تا قلعه پرتغالی: 8.3 کیلومتر
  • فاصله هتل ساحلی تا بازار سنتی قدیم کیش: 8 کیلومتر
  • فاصله هتل ساحلی تا بازار بین المللی ستاره: 9.8 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم