لوگو رنوس

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز در خیابان و منطقه‌ی سرسبز و خوش آب و هوای ائل گلی تبریز قرار گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل شهریار تبریز و امکانات این هتل پنج ستاره و…. صحبت کنیم.

معرفی هتل شهریار

هتل بین‌المللی شهریار تبریز در موقعیتی منحصر به فرد در قلب شهر تبریز قرار گرفته است. هتل شهریار تبریز مجموعه گسترده‌ای از امکانات رفاهی و تفریحی را گردآورده است تا اقامت خاصی را برای مهمانش فراهم کند. هتل شهریار در سال 1386 ساخته شده است و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پنج ستاره شهریار در ابتدای بلوار شهید باکری (ائل گلی) یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر زیبای تبریز واقع شده است. هتل شهریار با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تبریز خدمت مهمانان، سعی دارد مهمانان و میزبانان بیشتری با رضایت بیشتری را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل شهریار

هتل شهریار در 10 طبقه ساخته شده و دارای 202 اتاق است و 600 مهمان را پوشش می‌دهد. هتل شهریار در اتاق‌هایش امکانات و خدماتی نظیر تلفن، تلویزیون، حمام به همراه لوازم بهداشتی رایگان، میز تحریر، دمپایی، خدمات نظافت روزانه اتاق، صبحانه رایگان، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، اینترنت بی سیم در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، چای ساز، آب معدنی رایگان، رخت‌آویز و کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، حوله هتلی و سرویس بهداشتی فرنگی را ارائه می‌دهد.

اتاق هتل شهریار

امکانات هتل شهریار

هتل شهریار تبریز علاوه بر اتاق‌ها و واحدهای اقامتی، مجهز به دو رستوران بزرگ کاکتوس و چشم‌انداز، تالارهای پذیرایی، اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی با کالاهای مدرن و جذاب و همچنین مجموعه‌های ورزشی جداگانه برای مردان و زنان با زمان‌بندی‌های مناسب است. علاوه بر این امکانات، هتل شهریار تبریز خدمات و امکانات تکمیلی دیگری مانند آسانسور، نمازخانه، فروشگاه شوغاتی، پله اضطراری، تجهیزات اداری مانند فتوکپی، فکس و پرینتر، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه، اتاق چمدان، آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات را در اختیار دارد و به مهمانان و میزبانان خود ارائه می‌کند. پارکینگ هتل شهریار ظرفیت 200 خودرو را دارد که برای مهمانان هتل رایگان است.

رستوران و سالن‌های هتل شهریار

هتل 5 ستاره شهریار تبریز، مجهز به دو رستوران بزرگ کاکتوس و چشم‌انداز می‌باشد. که در هر دوی این رستوران‌ها غذاهای ایرانی و سنتی سرو می‌شود. ولی در رستوران کاکتوس علاوه بر غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فرنگی نیز ارائه می‌شود. هتل شهریار همچنین دارای 6 اتاق کنفرانس و سالن‌های همایش است که برای نشست‌ها، همایش‌ها، سیمنارها و گردهمایی‌های اجتماعی و همچنین مجالس و ضیافت‌های شخصی به کار می‌روند. کافی شاپ هتل شهریار بخشی دیگر از امکانات و جذابیت‌های هتل شهریار تبریز است. این کافی شاپ برای مراسم و مجالس خانوادگی و دوستانه یا نشست‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب است و از معروف‌ترین اماکن در شهر تبریز است. علاوه بر این هتل شهریار تبریز، دارای یک سالن آمفی تئاتر است که با گنجایش 580 مهمان کاربردهای مختلفی مانند برگزاری همایش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و گردهمایی‌های علمی را پوشش می‌دهد. هتل شهریار تبریز با ارائه خدمت شبانه روزی با نیروی انسانی آموزش‌دیده و کارکشته، آماده است تا خواست‌های مهمانان خود را در سطوح مختلف برآورده سازد. همچنبن کافی شاپ هتل شهریار نیز با سرو انواع دسرها و نوشیدنی های گرم و سرد، مناسب انواع ملاقات‌های دوستانه شماست.

 

رستوران هتل شهریار

فاصله هتل شهریار تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا پارک باغلارباغی: 2 کیلومتر و 446 متر
فاصله تا رستوران دریایی بالیق: 2 کیلومتر و 662 متر
فاصله تا سینما ناجی: 2 کیلومتر و 932 متر
فاصله تا مرکز خرید جواهر: 3 کیلومتر و 947 متر
فاصله تا بيمارستان شهريار: 4 کیلومتر و 45 متر
فاصله تا مجتمع تجاری برج بلور: 4 کیلومتر و 643 متر
فاصله تا بیمارستان شمس: 4 کیلومتر و 945 متر
فاصله تا بیمارستان امام رضا: 5 کیلومتر و 121 متر
فاصله تا مجتمع تجاری رشدیه: 5 کیلومتر و 293 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم