لوگو رنوس

هتل پارسیا قم

هتل پارسیا قم

هتل پارسیا قم یکی از مجلل ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر مقدس قم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی هتل پارسیا قم و امکانات این هتل چهار ستاره بپردازیم.

معرفی هتل پارسیا

هتل پارسیا قم هتلی چهار ستاره می‌باشد در میدان غدیر قم و در جوار حضرت معصومه علیه‌السلام واقع شده است. این هتل در سال 1390 ملکیت موقوفه خانواده حسینی اردهالی، تجهیزز و پس از استاندارد سازی افتتاح گردید. در همین مدت کوتاهی که از افتتاح این هتل می‌گذرد، این هتل توانسته با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در قم، رضایت مهمانان و زائرانی که به این هتل برای اقامت خود می‌آیند را جلب کند. هتل پارسیا قم با توجه به موقعیت خود، در فاصله 8 کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) واقع شده و دسترسی آسانی به کوه خضر دارد.

اتاق‌های هتل پارسیا

هتل پارسیا با داشتن 42 اتاق در هفت‌طبقه، که هر یک به زیبایی و با مجلل‌ترین امکانات اقامتی مجهز شده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های قم نیز به حساب می‌رود و می‌تواند گزینه‌های اقامتی مختلفی را بسته به نیاز و بودجه زائران و گردشگران ارائه دهد. اتاق‌های نورگیر این هتل به شکلی جذاب و خلاقانه طراحی و برای هر سلیقه‌ای دکور و بهینه شده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که داخل اتاق‌ها با مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی نرم و راحت تزئین و به وسایلی نظیر تلفن، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، میزتحریر، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، رخت‌آویز، موکت هتلی بی نظیر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آباژور و غیره مجهز شده‌اند. در ضمن به‌منظور رفاه بیشتر مهمانان، دستگاه چای‌سازی نیز در هتل‌ها قرار داده شده تا مهمانان در طول اقامت خود در هتل بزرگ پارسیا لذت ببرند.

اتاق هتل پارسیا قم

رستوران‌های هتل پارسیا

هتل پارسیا قم دارای دو رستوران بی نظیر و فوق العاده است. یکی از این رستوران‌ها، رستوران فست فود با ظرفیت 120 نفر که در طبقه همکف هتل واقع شده است و رستوران شیشه‌ای چشم‌انداز با ظرفیت 300 نفر و نمایی فوق‌العاده دیدنی که در پشت بام هتل واقع شده است. رستوران فست فود این هتل به غذاهای فست فودی اختصاص داده شده، اما رستوران بام هتل با نمای زیبا و دیدنی خود قادر است انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، عربی و .. را به سفارش مهمانان عزیز تهیه و آماده کرده و در کوتاه‌ترین مدت برای آن‌ها سرو نماید. همچنین کافی‌شاپ هتل نیز با فضایی دل‌نشین و رمانتیک خود آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان عزیز با انواع نوشیدنی سرد و گرم و همچنین دسر و بستنی است.

رستوران هتل پارسیا قم

امکانات هتل پارسیا

از امکانات هتل پارسیا می‌توان به این موارد اشاره نمود: پارکینگ رایگان با ظرفیت 50 خودرو، رستوران‌هایی خوش‌منظره و جذاب با گنجایش 120 و 300 نفر، کافی‌شاپی دنج و زیبا، کتابخانه‌ای با مجموعه‌ای از برترین آثار ادبی، آسانسور، دستگاه دورنگار و فتوکپی، خودپرداز، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و لابی و دستگاه واکس کفش. علاوه بر امکانات ذکر شده هتل پارسیا قم، دارای امکانات دیگری نظیر: خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت و همچنین خدمات تور را به مهمانان محترم خود ارائه می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است قرار گرفتن این هتل در 5 کیلومتری حرم حضرت معصومه و در 13 کیلومتری مسجد جمکران سبب شده است که هتل بزرگ پارسیا قم به بهترین انتخاب زائرین عزیز مبدل شود. همچنین دیگر جاذبه‌هایی چون بازار قم،مجتمع تجاری سیرنگ، سینما ونوس، مجتمع تجاری عصر جدید، باغ گنبد سبز، بیمارستان شهید بهشتی و مدرسه فیضیه در فاصله 15 دقیقه‌ای از این هتل واقع شده‌اند و دسترسی به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

فاصله هتل پارسیا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا حرم حضرت معصومه: 4.9 کیلومتر
فاصله هتل تا مدرسه فیضیه: 5.1 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار قم: 7.2 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع: 7.8 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جمکران: 13.1 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

2 پاسخ

  1. خیلی مزخرف بود بخصوص موقع صبحانه چندین نفر ایستاده بودن چپ چپ نگاه میکردن که کمتر بخوری تا خودشون ببرن خونه بخورن مفت خورای *** رفتارشونم خوب نبود پولشو ما باید بدیم صبحانشو مفت و مجانی پرسنل *** بخورن

    1. جناب متین
      متاسفانه شما مکان و لحن مناسبی رو برای بیان اعتراض خودتون انتخاب نکردین
      به همین دلیل محتوای شما اصلاح شد
      توصیه می کنیم در این موارد با مدیریت مجموعه صحبت کنین
      بعلاوه ما به تمام پرسنل زحمت کش تمام اقامتگاه ها و هتل ها بی نهایت احترام میگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم