لوگو رنوس

هتل پانوراما کیش

هتل پاناروما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از بهترین و جدیدترین هتل‌‌های کیش است که در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل پاناروما و امکانات آن صحبت کنیم.

معرفی هتل پاناروما

هتل پانوراما کیش از هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش است. این هتل بی‌نظیر و منحصر به فرد که از مشهورترین اقامتگاه‌های جنوب کشور به حساب می‌آید، بهترین‌ تجهیزات هتلی در کیش را برای مهمانان خود رقم زده و اقامتی رویایی و به یاد ماندنی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. هتل پانوراما کیش به عنوان یکی از هتل‌های مجموعه هلیا در سال 1398 در بلوار رودکی جزیره کیش و در بنایی 15 طبقه و با معماری مدرن و چشم‌گیر گشایش یافت.

هتل پاناروما کیش

اتاق‌های هتل پاناروما

این هتل که در حال حاضر جدیدترین هتل کیش شناخته می‌شود، دارای 276 باب واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های استاندارد و لوکس در فضایی به مساحت 30000 متر مربع است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما در طبقات دو تا سیزده این هتل قرار گرفته‌اند. تنوع و تعدد اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما دست مهمانان را در رزرو اتاق مناسب خود بسیار باز گذاشته است. اما آنچه در نگاه اول توجه مهمانان هتل را جلب می‌کند ابعاد بزرگ اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما کیش است. سایز این اتاق‌ها از 45 متر مربع در اتاق‌های دو تخته و سه تخته شروع شده، تا 70 متر مربع در سوئیت‌ها و 350 متر مربع در آپارتما‌ن‌های آن ادامه می‌یابد.

اتاق‌های دو تخته به صورت دبل یا تویین (دو تخت سینگل جدا از هم) و اتاق‌های سه تخته با یک تخت دبل و یک تخت سینگل طراحی شده‌اند. علاوه بر این اتاق‌های کانکت هتل پانوراما که برای اقامت خانوادگی مناسب هستند، شامل یک اتاق دبل با تخت دونفره و یک اتاق تویین با دو تخت سینگل هستند. در همه این اتاق‌ها امکانات و تجهیزاتی مانند سرویس بهداشتی و حمام تمیز، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون هوشمند، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز آرایش و کتری برقی وجود دارد. اما سوئیت‌های هتل با مساحت بزرگ‌تر و برخورداری از امکانات و تجهیزاتی مضاعف، الهام اقامتی دنج و راحت‌تردر این هتل را می‌دهند.

اتاق هتل پاناروما

پانوراما سوئیت با یک تخت دبل و یک تخت سینگل برای پذیرایی از سه مهمان آماده شده است. سوئیت‌های کانکت هتل پانوراما نیز برای چهار نفر مناسب است. در این سوئیت‌ها سرویس‌ها و خدمات پیشرفته تری به مهمانان ارائه می‌شود و امکانات اتاق‌ها نیز نسبت به اتاق‌های استاندارد بیشتر می‌باشد. به عنوان مثال این سوئیت‌ها دارای وان در حمام هستند. در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما کیش سیستم اعلام حریق، سیستم هوشمند اطفاء حریق، میز تحریر، صندوق امانات و اماکن شارژ وسایل الکترونیکی موجود است.

امکانات هتل پاناروما

مجموعه ورزشی مجهز، مجموعه آبی و اسپا شامل استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی، حوضچه آب سرد، خدمات ماساژ و سالن بیلیارد تنها بخشی از امکانات و فضاهای تفریحی و ورزشی هتل پنج ستاره پانوراما در کیش است. همچنین دسترسی به اینترنت با سرعت بالا در تمام فضاهای هتل، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خانه‌داری و روم سرویس 24 ساعته، تاکسی سرویس، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع و… از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره می‌باشد. پارکینگ این هتل نیز دارای ظرفیت 60 خودرو می‌باشد. رستوران هتل پانوراما کیش با ظرفیت 200 نفر نیز دیگر مکان پرطرفدار آن به شمار می‌رود که همراه با کافی شاپ این اقامتگاه، عهده‌دار تامین بهترین و لذیذترین خوردنی‌ها برای مهمانان هستند. البته ناگفته نماند که سرویس صبحانه به صورت روزانه در این هتل برای مهمانان سرو می‌شود. اقامت در هتل پاناروما کیش به منزله برخورداری از لابی، آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و آتلیه این اقامتگاه نیز هست. همچنین برخی از تجهیزات هتلی این هتل 5 ستاره را گروه رنوس تامین می‌نماید.

رستوران هتل پاناروما

فاصله هتل پاناروما تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا مرکز خرید دیپلمات: 200 متر
فاصله هتل تا بازار زیتون: 550 متر
فاصله هتل تا کارتینگ: 650 متر
فاصله هتل تا بولینگ مریم: 900 متر
فاصله هتل تا مسیر دوچرخه سواری: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا کیبل اسکی: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران توتی فروتی: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ آقایان: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان: 2.7 کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی حریره: 6.5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم