لوگو رنوس

چند نکته برای خرید لوازم پذیرایی هتلی

لوازم پذیرایی

مهم نیست که چه نوع غذایی را در آشپزخانه هتل خود بپزید، به تجهیزات پذیرایی درجه یک نیاز دارید تا مهمانان خود را راضی نگه دارید. با این حال، قبل از اینکه برای خرید تجهیزات آشپزخانه خود برای هتل خود بروید، باید به چند نکته توجه فرمایید. در این مطلب می‌خواهیم درباره چند نکته برای خرید لوازم پذیرایی هتلی صحبت کنیم.

نکات مهم درباره خرید لوازم پذیرایی هتل

در اینجا می‎‌خواهیم به چند نکته مهم در خرید لوازم پذیرایی هتلی بپردازیم. این نکات به شرح زیر هستند:

  • خرید لوازم پذیرایی جدید: اول از همه، مهم است که همیشه تجهیزات جدید بخرید. در حالی که خرید محصولات جدید یا بازسازی شده بدون شک ارزان تر خواهد بود، خرید جدید تضمین می‌کند که تجهیزات شما دارای مواردی مانند گارانتی هستند و برای مدت زمان طولانی کاملاً کاربردی هستند.
  • بهره وری از انرژی: در مرحله بعد، شما می‌خواهید مطمئن شوید که محصولات در صورت امکان بهینه انرژی هستند. با توجه به اینکه تجهیزات آشپزخانه تجاری مصرف انرژی زیادی دارند، خرید تجهیزاتی که انرژی کارآمد هستند مطمئناً به شما در صرفه جویی در هزینه قبض برق کمک می‌کند.
  • روند رو به رشد: همراهی با تقاضاها در مورد روند رو به رشد می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. با این حال، با اطمینان از اینکه یکی از جدیدترین مدل‌های موجود را دارید، همچنین مطمئن خواهید شد که بدون توجه به آنچه بازار به شما می‌زند، آماده رقابت هستید.
  • تجاری: همه محصولات یکسان ایجاد نمی‌شوند. تجهیزات آشپزخانه‌های تجاری به گونه ای ساخته شده اند که محکم و کارآمد باشند، زیرا این تجهیزات اغلب برای تهیه حجم بالایی از مواد غذایی استفاده می‌شود. اطمینان حاصل کنید که تجهیزات شما آماده تجاری و آماده برای استفاده طولانی مدت است.
  • قیمت مقرون به صرفه: تماما لوازم هتلی که خریداری می‌کنید برای هتل خود باید قیمتی مقرون به صرفه داشته باشند زیرا این لوازم هتلی به صورت عمده خریداری می‌شوند، بنابراین باید قیمت خوب و مقرون به صرفه ای داشته باشد.
  • جنس مرغوب: جنس لوازم پذیرایی هتلی اعم از فنجان، لیوان، دیس،زیر سیگاری، گلدان، پیش دستی و …. باید مرغوب و مناسب مهمانان یک مجموعه مانند هتل باشد.

به طور کلی، خرید تجهیزات هتلی با کیفیت عالی برای آشپزخانه شما می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد. با این حال، اگر به این نکات توجه کنید، در راه انجام درست آن هستید.

لوازم پذیرایی هتل

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم