لوگو رنوس

هتل خاور مشهد

هتل خاور

هتل خاور هتلی دو ستاره در شهر زیارتی و سیاحتی مشهد است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل خاور مشهد و امکانات این هتل دو ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل خاور

هتل خاور هتلی دو ستاره در شر مشهد و در نزدیکی حرم مطهر اما رضا قرار گرفته است. این هتل در سال 1357 افتتاح شده است و برای ارتقا سطح کیفی خدمات خود در سال 1397 بروزرسانی شده است. از مزیت‌های هتل خاور این است که اقامت در این هتل بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. هتل خاور با بهره گیری از تجهیزات هتلی در مشهد، سعی در بهترین بودن میان هتل‌های هم رده خود را دارد.فا

اتاق‌های هتل خاور مشهد

هتل خاور در 6 طبقه واقع شده است و دارای 48 واحد اقامتی می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. اتاق‌های پنج تخته فولبردش قابلیت افزایش ظرفیت تا 2 نفر را دارند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل از فضایی نسبتا بزرگ و نورگیری مناسب برخوردارند. واحدهای اقامتی این هتل دارای امکاناتی نظیر: سیستم تهویه مطبوع، ملزومات بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، و …. را دارا می‌باشند. همچنین تمام واحدهای اقامتی هتل خاور دارای موکت هتلی می‌باشند.

اتاق هتل خاور

امکانات هتل خاور

یکی از معایب این هتل این است که فاقد پارکینگ می‌باشد. با رزرو هتل خاور مشهد می‌توانید از خدماتی همچون خدمات تهیه بلیط ، تاکسی سرویس، خدمات تور و پذیرش 24 ساعته بهره مند شوید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش و دستگاه خودپرداز اشاره داشت. ضمنا لابی هتل خاور ظرفیت 50 نفر مهمان را دارد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید صبحانه‌های خود را در اتاقتان میل کنید و برای صرف وعده‌های دیگر به رستوران هتل بروید. رستوران این هتل نسبتا بزرگ است و قادر است در محیطی دلنشین و باصفای خوداز 150 نفر پذیرایی کند.

فاصله هتل خاور تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل خاور مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: 500 متر
فاصله هتل خاور مشهد تا بازار رضا: 900 متر
فاصله هتل خاور مشهد تا باب الرضا: 1 کیلومتر
فاصله هتل خاور مشهد تا موزه مردم شناسی مشهد: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل خاور مشهد تا مصلی قدیمی مشهد: 3.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم