لوگو رنوس

هتل ریحان قشم

هتل ریحان

هتل ریحان هتلی 3 ستاره در جزیره زیبای قشم است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ریحان قشم و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ریحان

هتل ریحان هتلی 3 ستاره در قلب جزیره عجایب هفتگانه است که هم‌جواری با سواحل نیلگون خلیج زیبای فارس به زیبایی و آرامش آن افزوده است. هتل ریحان قشم در چهارراه پردیس و خیابان فلسطین قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده است. این هتل 3 ستاره سعی دارد در میان هتل‌های هم رده خود، ارائه دهنده بهترین تجهیزات هتلی در قشم باشد.

اتاق‌های هتل ریحان

هتل ریحان در 5 طبقه واقع شده است و دارای 26 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های هتل ریحان قشم با به روزترین امکانات و اثاثیه چیده شده‌ است. این اتاق‌ها مجهز به دراور،‌کمد لباس، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مینی بار، مبلمان، چای ساز و رخت آویز هستند. همچنین کلیه واحدهای اقامتی هتل ریحان به یخچال کوچکی مجهز شده‌اند تا مهمانان بتوانند نوشیدنی‌های خود را خنک میل کنند. ضمنا لوازم استحمام و سشوار در حمام اختصاصی هر اتاقی ارائه شده که در مجموع می‌توان گفت این هتل دست کمی از هتل‌های 4 ستاره ندارد. تنها موردی که باید مهمانان به آن توجه کنند این است که سرویس بهداشتی ایرانی فقط در راهروی طبقات موجود است. در هنگام رزرو هتل مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های معمولی یک تخته تا 3 تخته، اتاق‌های رویال رو به دریا و یا اتاق‌های VIP رو به دریا گزینه محبوب خود را انتخاب کنند.

اتاق ریحان

امکانات هتل ریحان قشم

یکی از معایب هتل ریحان قشم نداشتن رستوران و پارکینگ می‌باشد، اما مهمانان هتل می‌توانند صبحانه‌های خود را در سالن سلف سرویس هتل میل کنند که فضای دلباز و نسبتا بزرگی برای این منظور اختصاص داده شده است. کافی شاپ هتل بهترین جا برای میل نوشیدنی‌های گرم و سرد در طول اقامت خواهد بود. هتل ریحان قشم به غیر از این موارد از امکانات و خدمات نسبتا خوبی برخوردار است که می‌توان به نماز خانه، اتاق چمدان، خدمات تور، فتوکپی، پرینتر، فکس، دستگاه واکس کفش و تهویه مطبوع اشاره کرد. کادر پذیرش نیز به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات هستند و از همان ابتدای فعالیت هتل موفق به جلب رضایت مهمانان خود شده‌اند. بازخوردهای مثبتی که نسبت به برخورد حرفه‌ای پرسنل ثبت شده نشان از کاربلد بودن این کادر و مشتری مداری خوب هتل ریحان قشم دارد.

فاصله هتل ریحان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: 717 متر
فاصله هتل تا غار نمکدان: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار سنتی قدیم قشم: 1.8 کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها: 1.9 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 2.1 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس: 2.1 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم