لوگو رنوس

5 انتظارات مهمان هتل که باید بدانید

انتظارات مهمانان هتل

احتمالاً هیچ صنعت دیگری به اندازه صنعت مهمان نوازی بر رضایت مشتری متکی نیست. بسیاری از جنبه‌های تجربه مهمان بی انتها هستند، زیرا مهمانان همیشه به دنبال یک تخت راحت، یک دوش خوب، یک اتاق تمیز و مرتب، لوازم بهداشتی رایگان نظیر دمپایی هتلی مناسب، حوله هتلی خوب و…، همچنین یک اتصال اینترنتی خوب هستند. با این حال، در عصر دیجیتال، با ادامه پیشرفت فناوری و ارتباطات دیجیتال، چشم انداز فناوری مواجهه با مهمان تغییر کرده است. فناوری هتل در حال حاضر نقشی اساسی در افزایش تجربه مهمان، افزایش درآمد و جذب، جذب و حفظ میهمان دارد. از هوش مصنوعی گرفته تا ربات‌ها و واقعیت افزوده، محصولات و خدمات فناوری زیادی در بازار موجود است، اما چگونه می‌توانید انتخاب کنید؟ قبل از اینکه بفهمید چه چیزی برای کسب و کار شما بهترین است، باید بدانید که مهمانان شما چه انتظاراتی دارند.

مهمانان هتلی

انتظارات مهم مهمانان هتل

در این جا به 5 انتظار مهمانان هتل هنگام اقامتشان در هتل می‌پردازیم.

  • ورود تلفن همراه و کلید دیجیتال: مطالعه ای که توسط محققان گزارش شده است نشان می‌دهد که 85٪ از مسافران بین المللی هنگام کاوش در جهان نوعی دستگاه تلفن همراه دارند، بنابراین جای تعجب نیست که 70٪ از مهمانان بخواهند از تلفن خود برای سرعت بخشیدن به ورود استفاده کنند. به طور خاص، مهمانان تجاری هنگام ورود به هتل انتظار دسترسی سریع و آسان به اتاق خود را دارند، تا جایی که 67 درصد از مسافران تمایل بیشتری به انتخاب هتلی دارند که به مهمانان اجازه می‌دهد با گوشی هوشمند چک-این و درها را باز کنند تا هتل. اینطور نیست.
  • تجربیات شخصی: فناوری نقش کلیدی در تنظیم پیام‌ها برای مخاطبان مناسب و ارائه تجربیات شخصی‌سازی شده دارد. افرادی که در دنیای پیشرفته تکنولوژی رشد می‌کنند، به زودی بزرگترین رزرو کننده اتاق هتل در جهان خواهند بود. به گفته فوربس، تا سال 2020، آنها 320 میلیون سفر بین المللی در سال خواهند داشت که آنها را به بزرگترین بازار مسافرتی روی کره زمین تبدیل می‌کند. تحقیقات انجام شده توسط امریکن اکسپرس نشان می‌دهد که 83 درصد از هزاره‌ها به برندهای مسافرتی اجازه می‌دهند الگوهای دیجیتالی خود را ردیابی کنند، در صورتی که تجربه شخصی‌تر را برای آنها فراهم کند. آمادئوس دریافت که 49 درصد از مسافران متقاعد می‌شوند تا پیشنهادات مربوطه را از اعلان‌های فشار موبایل خریداری کنند. بنابراین، ایجاد برنامه‌ای برای ملک شما که می‌تواند اعلان‌های فشاری شخصی‌شده ارسال کند، به کسب‌وکار شما امکان می‌دهد خدمات شما را افزایش دهد و درآمد شما را افزایش دهد. نتیجه این است که 66٪ از مهمانان گزارش می‌دهند که تجربه بهتری از استفاده همکاران از آخرین فن آوری دارند.
  • سهولت ارتباط: هزاره‌ها و نسل‌های جدید از طریق پیامک و کانال‎‌های دیجیتال با هم ارتباط برقرار می‌کنند. ارائه دهندگان اقامتگاه باید بازی خود را افزایش دهند و مطمئن شوند که فرصت‌های ارائه شده توسط این کانال‌ها را به حداکثر می‌رساند. همانطور که بنبریا اشاره کرد، تشویق به تعامل با مهمانان به نفع هتل‌هاست. مهمانان غیرفعال کمتر به ملکی باز می‌گردند و احتمال بیشتری دارد که برای پخش نارضایتی خود در اینترنت آنلاین شوند. پیام رسانی بزرگ است! بیش از 5 میلیارد کاربر ماهانه از برنامه‌های پیام رسانی مختلف در سراسر جهان وجود دارد. 64٪ از مصرف کنندگان احتمالاً درک مثبتی از شرکت‌هایی دارند که ارتباطات را از طریق متن ارائه می‌دهند. هتل‌هایی که قوی‌ترین استراتژی‌های تعامل مشتری همه‌کانالی را دارند، به طور متوسط ۸۹ درصد از مشتریان خود را حفظ می‌کنند.

سهولت ارتباط

  • سفارش موبایل: دیجیتالی کردن اطلاعات مهمان در برنامه ای که مهمانان می‌توانند با تلفن خود دانلود کنند اکنون امکان پذیر و مقرون به صرفه است. با استفاده از یک برنامه، مهمانان می‌توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد اقامت خود در هر کجا و در هر نقطه دسترسی داشته باشند. پورتال مهمان مارک دار شما همچنین می‌تواند شامل یک پلت فرم سفارش در اتاق باشد، به طوری که مهمانان می‌توانند با یک کلیک ساده هر چیزی را که می‌خواهند سفارش دهند. تحقیقات انجام‌شده توسط فوربس نشان می‌دهد که بزرگترین فرصت رشد در دو سال آینده برای هتل‌ها «در طول اقامت» است و هتل‌هایی که سفارش‌های خدمات داخل اتاق را از طریق یک پلت فرم تلفن همراه ارائه می‌دهنددیجیتالی کردن اطلاعات مهمان در برنامه ای که مهمانان می‌توانند با تلفن خود دانلود کنند اکنون امکان پذیر و مقرون به صرفه است. با استفاده از یک برنامه، مهمانان می‌توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد اقامت خود در هر کجا و در هر نقطه دسترسی داشته باشند. پورتال مهمان مارک دار شما همچنین می‌تواند شامل یک پلت فرم سفارش در اتاق باشد، به طوری که مهمانان می‌توانند با یک کلیک ساده هر چیزی را که می‌خواهند سفارش دهند. تحقیقات انجام‌شده توسط فوربس نشان می‌دهد که بزرگترین فرصت رشد در دو سال آینده برای هتل‌ها «در طول اقامت» است و هتل‌هایی که سفارش‌های خدمات داخل اتاق را از طریق یک پلت فرم تلفن همراه ارائه می‌دهند
  • یک ارتباط دوستانه: ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که در بخش مهمان نوازی کار می‌کنیم. یک نظرسنجی اخیر توسط اوراکل نشان داد که بخش بزرگی از هزاره‌ها هنوز خواهان لمس انسان هستند. بنابراین، در حالی که فناوری می‌تواند تجربه مهمان را افزایش دهد، درآمد را افزایش دهد و تعامل را عمیق‌تر کند، همیشه مشتریانی هستند که می‌خواهند با دربان در پذیرایی ملاقات کنند و شخصاً از آنها استقبال شود. استفاده از فناوری برای ساده‌سازی عملیات و افزایش کارایی کارکنان، انتخاب مهمانان را تضمین می‌کند. آنها می‌توانند با یک انسان صحبت کنند یا مستقیماً به اتاق خود بروند و این نکته کلیدی است که به همه مهمانان آنچه را که می‌خواهند ارائه می‌دهند، زمانی که آنها می‌خواهند این بهترین مهمان نوازی است.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم