لوگو رنوس

هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت

هتل پامچال یکی از هتل‌های شهر رشت و استان گیلان است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پامچال رشت و امکانات این هتل پر سابقه رشت صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل پامچال

هتل پامچال رشت در منطقه مطلوب و مناسبی در میدان مصلی رشت قرار گرفته است. همچنین این هتل سابقه نسبتا زیادی در زمینه میزبانی از گردشگران دارد و طی سال‌های فعالیت خود توانسته رضایت اکثر مهمانان را جلب کند. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، ارائه خدمات و امکاناتی متنوع و برخورداری از کارکنانی مجرب سبب شده که هتل پامچال رشت در مقابل با اکثر هتل‌های رشت بهتر باشد و گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. هتل 3 ستاره پامچال در سال 1343 تاسیس شده است و در سال 1394 به منظور ارتقا کیفی سطح خدمات خود بازسازی شده است.

هتل پامچال رشت

رستوران هتل پامچال

هتل پامچال رشت از رستوران شیک و تمیزی با ظرفیت 85 مهمان برخوردار است که به زیبایی تزئین و با رنگ‌های گرم و دلنشین تزئین و دکور شده است. رستوران هتل پامچال رشت با داشتن منوی بسیار کاملی از غذاهای متنوع ایرانی می‌تواند سفارشات مهمانان هتل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کند و سپس برای آن‌ها سرو نماید. غذاهای این رستوران از نظر عطر و طعم از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و تاکنون بارها مورد تحسین و تمجید مهمانان سابق هتل قرار گرفته اند. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر رستورانی شیک، کافی شاپ دنجی نیز در هتل پامچال رشت قرار گرفته تا نیاز مهمانان از بابت یافتن مکانی برای صرف دمنوش‌های آرامش بخش و نوشیدنی‌های گوارا برطرف شود.

اتاق‌های هتل پامچال

هتل پامچال رشت در دو طبقه و 29 واحد اقامتی از قدیمی تریین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. در مورد واحدهای اقامتی هتل پامچال رشت لازم به ذکر است که بگوییم که کلیه اتاق‌های این هتل به زیبایی و با رعایت استانداردهای بین المللی طراحی و با اسباب و وسایل شیکی نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، دراور، رخت آویز، آباژور، کمدلباس و صندوق امانات دکور شده‌اند. همچنین همگی اتاق‌ها از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برخوردار بوده و به تهویه مطبوع نیز مجهز شده اند. بنابراین هتل پامچال رشت از لحاظ امکانات و خدمات در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و می‌تواند مهمانان و میزبانان خود را راضی نگه دارد. همچنین از دیگر خدمات اتاق‌های این هتل قدیمی می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی که شامل حوله هتلی، صابون هتلی، مسواک و خمیردندان می‌باشند، نام برد. گروه تجهیزات هتلی رنوس که ارائه دهنده کلیه تجهیزات موردنیاز هتل‌ها می‌باشد، هرآنچه مورد نیاز این هتل باشد اعم از کالای خواب هتلی، ملزومات هتلی،حوله هتلی و… را برای این هتل تهیه می‌کند.

اتاق هتل پامچال

امکانات هتل پامچال

از جمله امکانات قابل توجه هتل پامچال رشت می‌توان به کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، مینی بار، آسانسور، پرینتر و سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) اشاره کرد. علاوه بر این امکانات، هتل پامچال رشت خدمات متنوعی از قبیل خشکشویی، خانه داری، بیدارباش، باربری، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس را نیز به مهمانان خود عرضه کند. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان و در ابتدای ورود مهمانان در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود تا در این مورد نیز هیچ کم و کسری نداشته باشند. از دیگر مزایای هتل پامچال رشت قرار گرفتن در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های تاریخی رشت است. مهمانان با اقامت در هتل پامچال رشت می‌توانند که در مدت زمانی کمتر از ده دقیقه به اماکن دیدنی نظیر بقعه متبرک سلیمان و آرامگاه میرزا کوچک خان دسترسی داشته باشند. همچنین قرار گرفتن این هتل در نزدیکی بازار رشت و مجتمع فرهنگی تجاری آدینه این امکان را برای مهمانان فراهم آورده است که با دسترسی سریع به این اماکن به گشت و گذار و خرید بپردازند. هتل پامچال رشت از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار است، از نمازخانه گرفته تا اتاق چمدان، کلیه امکانات موردنیاز برای اقامتی آسوده در هتل پامچال رشت یافت می‌شود.

فاصله هتل پامچال تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا بازار رشت: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید گلسار: 5.5 کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی گیلان: 6.5 کیلومتر
فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 27 کیلومتر
فاصله هتل تا امامزاده هاشم: 30 کیلومتر
فاصله هتل تا بندر انزلی: 40 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم