لوگو رنوس

ویژگی‌های بهترین دمپایی هتلی چیست؟

دمپایی هتلی مناسب

دمپایی‌ هتلی یکی از مدل‌های دمپایی می‌باشد که از آن در مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها استفاده می‌شود. ویژگی‌های بهترین دمپایی هتلی را ادامه بررسی خواهیم کرد.

بررسی مزایای دمپایی‌های هتلی

سه نوع دمپایی هتلی داریم که عبارتند از: دمپایی هتلی حوله‌ای، دمپایی هتلی تک لایه، دمپایی هتلی سه لایه.

باید در خرید انواع دمپایی هتلی دقت کرد زیرا باید یک سری ویژگی‌ها و مزایایی داشته باشد تا مهمانان هتل در راحتی و آرامش به اقامت خود در هتل به سر ببرند. پک بهداشتی هتل‌ها علاوه بر دمپایی هتلی شامل خمیردندان هتلی، صابون هتلی، حوله سفید هتلی، مسواک هتلی و شانه هتلی می‌شود. در ادامه به مزایای دمپایی هتلی مناسب می‌پردازیم.

دمپایی هتلی

ویژگی دمپایی حوله‌ای

یک دمپایی حوله‌ای استاندارد باید دارای جنسی نرم و لطیف بوده و از مواد قابل شستشو ساخته شده باشد. مهم ترین نکته‌ای که در ارتباط با دمپایی حوله‌ای وجود دارد این است که باید به پای شما اجازه‌ی تنفس دهد و باعث تعریق پا نشود.

مواد استفاده شده در ساخت دمپایی حوله‌ای باید موادی غیر حساسیت زا باشد و در تولید آن از الیاف شیمیایی استفاده نشود چرا که مستقیم با پوست پای شما در تماس خواهد بود. دمپایی حوله‌ای به دلیل ضخامت زیادی که دارند از قدرت جذب بالایی برخوردارند. این مدل دمپایی‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند به دلیل حوله استفاده شده در آنها. لذا اغلب مشتریان این نوع دمپایی‌ها، هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشند.

دمپایی حوله ای

انواع دمپایی حوله‌ای

انواع دمپایی‌های حوله‌ای در رنگ‌ها و سایزهای متنوع در بازار موجود می‌باشد. برخی از این دمپایی‌ها ویژه‌ی بانوان و برخی ویژه‌ی آقایان می‌باشد، البته می‌توان انواعی را یافت که فارغ از جنسیت قابل استفاده برای هر دو دسته می‌باشد. که در هتل‌ها از دمپایی‌های فارغ از جنسیت استفاده می‌شود.

برخی از دمپایی‌های حوله‌ای جلو بسته بوده و برخی دیگر جلو باز می‌باشند که با توجه به سلیقه و مورد استفاده ای که دارید می توانید آنها را انتخاب نمایید. معمولا بهترین اکثر آن‌ها دارای کفی پارچه‌ای و ابری می‌باشند اما کفی‌های پلاستیکی در بین آن‌ها مرسوم می‌باشد. دمپایی‌های هتلی معمولا  دارای کفی پلاستیکی می‌باشد. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌‍آید که آیا می‌توان دمپایی‌های حوله‌ای را توسط ماشین لباسشویی نیز شستشو داد یا خیر. جواب این سوال هم بله است و هم خیر. زیرا این امر بسته به جنس دمپایی حوله ای شما و البته جنس کفی آن دارد. دمپایی‌های پنبه‌ای را می‌توان با آب سرد و ولرم شستشو داد اما هرگز نباید از آب داغ برای شستشوی آن ها استفاده نمود چرا که موجب تغییر سایز و کوچک شدن آن‌ها می‌شود، همچنین آب داغ به الیاف آن آسیب می‌رساند. بنابراین چنانچه از ماشین لباسشویی برای شستشوی دمپایی حوله ای استفاده می‌کنید آن را با چرخه ی آرام و آب ولرم شستشو دهید.

ویژگی دمپایی هتلی یک لایه و سه لایه

دمپایی هتلی یک لایه بسیار سبک و راحت بوده و از یک لایه اسپان باند بر روی یک کفی پلاستیکی از جنس فوم تشکیل شده است. این مدل دمپایی بسیار انعطاف پذیر است و مناسب برای استفاده در اقامتگاه‌هایی همچون هتل‌ها است.

دمپایی هتلی سه لایه ترکیب سه لایه اسپان باند است که این سه لایه به میزان مقاومت دمپایی می‌افزاید. این سه لایه بر روی کفی پلاستیکی و از جنس فوم دوخته شده است. همچنین این دمپایی این مدل ضخیم ترین مدل است که دارای کفه 3 میل آجدار و 3 لایه اسپان باند دوخته شده در کفه دمپایی و 3 لایه اسپان باند برای رویه پا می باشد.دمپایی هتلی سه لایه

 

 

خصوصیات کلی دمپایی هتلی

  • دارای آج به منظور جلوگیری از سر خوردن و لغزش پا
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • نرم و سبک و راحت
  • جنس مناسب و نفوذپذیر به منظور گردش هوا درون دمپایی
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • قیمت مقرون به صرفه

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم