لوگو رنوس

هتل آوین اصفهان

هتل اوین اصفهان

هتل آوین هتلی سه ستاره در شهر تاریخی اصفهان است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آوین اصفهان و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل آوین

هتل آوین یکی از هتل‌های سه ستاره شهر اصفهان می‌باشد که در خیابان هاتف این شهر تاریخی واقع شده است. هتل آوین در سال 1394 افتتاح شده است. هتل آوین با در نظر گرفتن بهترین تجهیزات هتلی در اصفهان سعی دارد بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب کند. هتل سه ستاره آوین با امکانات و خدمات بی‌شمار خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

اتاق‌های هتل آوین

هتل آوین در 2 طبقه واقع شده است. این هتل دارای 71 واحد اقامتی می‌باشد. تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل به زیبایی طراحی و با دکوراسیون جذابی تزئین شده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که هر واحد اقامتی هتل آوین اصفهان از امکاناتی نظیر صندوق امانات، دراور، میزتحریر، سیستم اطفاء حریق، لوازم بهداشتی و استحمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن، رخت‌آویز، آباژور، تلویزیون، مینی بار و غیره برخوردار بوده و به مبلمانی شیک و تختخوابی نرم و راحت مجهز شده است. همچنین لازم به ذکر است که اتاق‌های نقره ای دارای متراژ کم تر و فاقد پنجره می‌باشد. همچنین لازم است بدانید که هزینه اقامت کودک خردسال شما (در صورت استفاده نکردن از تختخواب و هرگونه سرویس مازاد رایگان) نیم‌بها محاسبه خواهد شد و این امر خود تأثیر بسزایی بر هزینه اقامت شما برجای خواهد گذاشت.

اتاق هتل آوین اصفهان

امکانات هتل آوین

امکانات بی‌شماری از قبیل نمازخانه، سالن همایش، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات، غرفه صنایع‌دستی، کافی‌نت، کافی‌شاپ، سالن ورزش، فروشگاه، غرفه و غیره قادر است اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را برای گردشگران در شهر زیبای اصفهان رقم بزند. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که هر هتلی باید به میهمانان خود ارائه کند، پارکینگی جادار و مناسب است و هتل آوین اصفهان با پارکینگ رایگان و بزرگ (ظرفیت 100 خودرو) خود خیال شما را از این بابت آسوده می‌سازد. همچنین علاوه بر پارکینگ، داشتن رستورانی تمیز و باکیفیت از ملزومات هر هتلی محسوب می‌شود و هتل آوین نیز از این قاعده مستثنا نیست و با داشتن رستورانی دل‌باز و بزرگ (با ظرفیت 150 نفر) قادر است گزینه‌های مختلفی از غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی را به مهمانان خود عرضه کند. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل با خدمات 24 ساعته شبانه‌روزی خود می‌تواند انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم را در اسرع وقت آماده کرده و به مهمانان هتل ارائه کند. علاوه بر این امکانات، مهمانان در طول اقامت خود در هتل آوین اصفهان می‌توانند از خدمات اینترنت رایگان نیز بهره‌مند گشته و در صورت نیاز از خدمات خانه‌داری، ماساژ، خدمات تور، خدمات بیدارباش و خشک‌شویی نیز برخوردار شوند.

فاصله هتل آوین اصفهان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل آوین اصفهان تا مسجد شیخ لطف‌الله: 1.8 کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا کاخ عالی‌قاپو: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا مسجد امام: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا سی‌وسه‌پل: 3.5 کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا باغ گل‌ها: 5.2 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم