لوگو رنوس

هتل اطلس شاهین شهر اصفهان

هتل اطلس شاهین شهر اصفهان

هتل اطلس شاهین شهر اصفهان هتلی چهار ستاره در شهر تاریخی اصفهان می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل اطس شاهین شهر اصفهان و امکانات این اقامتگاه چهار ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل اطلس

هتل اطلس در 35 کیلومتری شاهین شهر اصفهان واقع شده است. این هتل 4 ستاره در سال 1392 افتتاح شده است. هتل اطلس شاهین شهر اصفهان با فراهم آوردن بهترین امکانات و تجهیزات هتلی سعی در جذب مهمانان و مسافران بیشتری دارد.

اتاق‌های هتل اطلس

هتل اطلس در 6 طبقه واقع شدده است و دارای 49 واحد اقامتی مجهز می‌باشد.  در طبقه اول تا سوم شامل 9 باب اتاق یک تخته، 17 باب اتاق دو تخته، 9 باب اتاق سه تخته، 12 باب اتاق دبل، 2 واحد سوئیت با تمامی امکانات رفاهی درخور هتل های چهارستاره می باشد. درباره اتاق‌های هتل اطلس باید گفت که همه واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان به زیبایی و با رنگ‌هایی شاد و دلنشین طراحی و با بکارگیری هنر چیدمان با وسایلی شیک تزئین گشته اند. امکاناتی نظیر: یخچال، تلویزیون، مبلمانی شیک و تمیز، تخت خواب‌هایی راحت، تلفن، آباژور، سشوار، میز تحریر، کمدلباس و کلیه تجهیزات بهداشتی و استحمام در تمامی واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده تا مهمانان هیچ نیازی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. همچنین کلیه واحدهای اقامتی به سیستم‌های تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز بوده و بدلیل رعایت استانداردهای جهانی در طراحی شان، به خوبی در مقابل فجایع طبیعی ایمن گشته اند.

اتاق هتل اطلس

امکانات هتل اطلس شاهین شهر

در هتل اطلس پاکینگی وجود دارد که به صورت رایگان برای مهمانان ارائه می‌گردد و دیگر مهمانان این هتل نگران جای پارک خودروی خود نخواهند بود. همچنین هتل اطلس شاهین شهر اصفهان از رستورانی وسیع و پاکیزه با وسعتی برابر 250 نفر برخوردار بوده که انواع و اقسام غذاهای لذیذ سنتی و ایرانی را در اندک زمانی برای مهمانان هتل مهیا کرده و لذت اقامت در شاهین شهر اصفهان را برای گردشگران دو چندان کند. علاوه بر امکانات ذکر شده این هتل دارای امکاناتی نظیر: خشکشویی، لباسشویی، بیدار باش، باربری، خانه داری، پذیرش شبانه روزی، فکس، پرینت، فتوکپی، روم سرویس و کرایه خودرو می‌باشد. اینترنت پرسرعت نیز طبق تعرفه هتل به مهمانان خواهد شد تا مهمانان در تمام مدت به اینترنت متصل باشند و از گشت و گذار در فضای مجازی بهره مند گردند.

فاصله هتل اطلس تا اماکن نزدیک هتل

پارک بانک استان شاهین شهر: 600 متر
پارک بانوان شاهین شهر:‌ 1.1 کیلومتر
تالار شیخ بهایی: 1.9 کیلومتر
پارک خانه کارگر: 3.8 کیلومتر
ورزشگاه کارگران شاهین شهر: 4.3 کیلومتر

از شما ممنونیم که تا ادامه این مطلب ما را همراهی نمودید. همچنین لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید مقالات بیشتری در رابطه با کالای خواب و منسوجات هتلی مطالعه کنید، سری به مجله رنوس بزنید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم