لوگو رنوس

هتل سنتی درباری شیراز

هتل سنتی درباری شیراز

هتل سنتی درباری از هتل‌های سنتی شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل سنتی درباری شیراز و امکانات این هتل سنتی صحبت کنیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل سنتی درباری

هتل سنتی درباری شیراز در سال 1398 افتتاح شده است. هتل سنتی درباری شیراز، همان‌طور که از نام آن پیداست، هتلی سنتی است و اکثر هتل‌های سنتی از امکاناتی محدود برخوردارند. با این حال، هتل سنتی درباری شیراز جهت رفاه مهمانان خود، ملزومات اقامتی راحت و آسوده را در خود گنجانده است. این هتل سنتی با ارائه بهترین تجهیزات هتل در شیراز، سعی دارد اقامتی راحت برای مهمانان و میزبانان خود فراهم آورد.

واحدهای اقامتی هتل سنتی درباری

هتل سنتی درباری در 2 طبقه بنا شده است و دارای 14 واحد اقامتی می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل سنتی از نظر امکانات هیچ کم و کاستی نداشته و حتی به سیستم اطفاء حریق نیز تجهیز شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت با وجود سنتی بودن این هتل، سازندگان آن به‌خوبی تجهیزات مدرن را در آن گنجانده‌اند تا مهمانان هتل در رفاه کامل، اقامتی آسوده را تجربه کنند. از امکانات اتاق‌های این هتل سنتی می‌توان اشاره کرد به: تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تختخواب، دراور، میز و صندلی، صندوق امانات، رخت‌آویز، کمدلباس، اتو و میزاتو، اسپیلت و تلفن مجهز گشته‌اند. همچنین اینترنت پرسرعت اما محدود، در تمامی اتاق‌ها موجود بوده و مهمانان با اقامت در این مکان می‌توانند با دسترسی به آن، از گشت و گذار در فضای مجازی نیز بهره‌مند گردند.

اتاق هتل سنتی درباری

امکانات هتل سنتی درباری

هتل سنتی درباری در سه راه نمازی شیراز واقع شده، فاصله اندکی به اماکن گردشگری بسیاری نظیر شاه چراغ، آرامگاه سعدی، مسجد نصیرالملک، باغ جنت، حمام و بازار وکیل دارد. بنابراین، اگر در جستجوی هتلی سنتی، اما باکیفیت و زیبا می‌گردید، هتل سنتی درباری شیراز با موقعیت مکانی بسیار مناسب، امکانات و خدمات متنوع خود می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت شما عزیزان در این شهر تاریخی و دیدنی باشد. همچنین این هتل از پارکینگی جادار و مطمئن برخوردار است که امنیت خودروی مهمانان را تامین می‌کند. لازم به ذکر است که هتل سنتی درباری شیراز به منظور رفع نیاز مهمانان به محیط بیرون از هتل، رستورانی سنتی و دنجی را در خود جای داده که فضای دل‌پذیر و غذاهای لذیذ آن زبانزد خاص و عام است و قادر است لحظات به‌یادماندنی و زیبایی را برای هر هموطنی که برای یافتن هویت خود به این مکان آمده و یا هر گردشگری که برای تماشای هنر و معماری بی‌بدیل ایران زمین در این هتل اقامت می‌کند، رقم بزند.

فاصله هتل سنتی درباری تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا مسجد وکیل: 850 متر
فاصله هتل تا حمام وکیل: 900 متر
فاصله هتل تا شاهچراغ: 950 متر
فاصله هتل تا خانه شاپوری: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد نصیرالملک: 1.4 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ و موزه نارنجستان قوام: 1.9 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ جنت: 10.2 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم