لوگو رنوس

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون قشم یک هتل سه ستاره است و از هتل‌های قشم در استان هرمزگان به شمار می‌رود. این هتل در منطقه حوضچه هامون و در بلوار خلیج فارس واقع شده و تا ساحل دریا فاصله کمی دارد. دراین مطلب به بررسی هتل بوتیک فولتون قشم و امکانات آن می‌پردازیم.

معرفی هتل بوتیک فولتون

هتل بوتیک فولتون قشم در دی ماه سال 1394 به بهره برداری رسید و در سال 1398 آخرین بازسازی خود را به سرانجام رساند. نزدیکی هتل فولتون به ساحل دریا از مزیت‌های مهم این هتل به حساب می‌آید. هتل بوتیک فولتون با محیطی آرام و دلنشین اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان و گردشگران خود فراهم می‌کند. این هتل تشکیل شده از سه ساختمان می‌باشد که یکی از ساختمان‌ها مربوط به سوئیت‌ها و اتاق‌ها، دیگری شامل آپارتمان‌ها و یک ساختمان متعلق به ویلاها بوده و کاملا مجزا از دو ساختمان دیگر می‌باشد. این هتل سعی دارد بهترین تجهیزات هتلی در قشم را به گردشگران و مهمانان خود ارائه دهد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بوتیک فولتون

در این هتل درمجموع 100 تخت و 22 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا وجود دارند. تمامی واحدهای اقامتی در طبقات همکف و اول قرار دارند و همچنین هتل نیز آسانسور ندارد. اتاق‌های هتل آپارتمان با ظرفیت 2 نفر و دارای 2 تخت تک نفره می‌باشد، همچنین دارای اتاق‌های 3 و 4 نفره نیز می‌باشد.
سوئیت‌ها دارای ظرفیت‌های 3 و 4 نفره می‌باشد که سوئیت‌های 3 نفره یک خوابه و شامل یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره و سوئیت‌های 4 نفره نیز یک خوابه و دارای یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره است. همچنین باید گفت قیمت این سوئیت‌ها از اتاق‌ها بیشتر می‌باشد.
ویلاها با ظرفیت 8 و 14 نفره است. ویلاهای 8 نفره دارای 8 تخت تک نفره و ویلاهای 14 نفره دارای 4 تخت 2 نفره و 6 تخت تک نفره می‌باشد. ویو ویلاهای 1 نفره این هتل رو به دریا است.چ

تمامی واحدهای اقامتی در هتل فولتون قشم دارای سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آباژور، پاور سوئیچ، دراور، میز تحریر، چای ساز، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکتریکی، اینترنت، سرویس بهداشتی خصوصی، پک هتلی، حوله و دمپایی هتلی هستند. در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد. همچنین نمای بعضی اتاق‌ها رو به دریا و بعضی‌ها رو به حیاط هتل است.

سوییت هتل فولتون

امکانات هتل بوتیک فولتون

از امکانات این هتل منحصر به فرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:پکیج ورزشی ،غواصی همراه با اقامت در هتل، گشت جزیره ومکان های دیدنی قشم، اینترنت پر سرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق ماساژ ، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات اتاق، ماهواره، استخر، اعلام حریق، رستوران، لابی، کافی شاپ ، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو ، خدمات فکس، تهویه هوا، حمل چمدان، اتاق چمدان، نظافت اتاق، لابی، خدمات اتاق، سالن اختصاصی ماساژ و اسپای.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل به دو مورد زیر اشاره کرد:

  1. سالن کنفرانس : با ظرفیت 250 نفر و ویژگی‌های ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی
  2. بیزینس روم : با ظرفیت 25 نفر و ویژگی‌های ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی

همچنین از امکانات تفریحی این هتل‌ می‌توان به اسکله اختصاصی، زمین والیبال ساحلی، استخر رو باز و تمیز و کرایه دوچرخه اشاره کرد. استخر این هتل روباز است با نمایی از ساحل زیبای خلیج فارس. مدیریت هتل بوتیک فولتون برای تصفیه و پاک‌سازی آب استخر هتل، از شیوه ازن زن استفاده می‌کند. ازن زنی به آب استخر مطمئن‌ترین شیوه برای ضدعفونی کردن آب است که در کشورهای اروپایی استفاده می‌شود. این روش همچنین شفافیت آب را نیز افزایش می‌دهد. نحوه استفاده از استخر روباز به این صورت است که آقایان از ساعت 8 تا 10 صبح و 18 تا 23 شب و خانم‌ها از ساعت صبح 10 تا 16 عصر می‌توانند در سانس‌های دو ساعته از امکانات استخر استفاده می‌کنند. در لابی هتل بوتیک فولتون قشم جهت مراعات حال مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون،مبل، میز، روزنامه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و کپسول آتش نشانی موجود می‌باشند.

استخر هتل فولتون

رستوران و کافی شاپ هتل بوتیک فولتون

رستوران هتل بوتیک فولتون قشم با ظرفیت 70 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد. در این هتل انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می‌شود. ساعات فعالیت رستوران برای صرف صبحانه از 7:30 تا 9:30، ناهار از 12 تا 16 و شام از 19 تا 23 می‌باشد. کافی شاپ هتل فولتون قشم نیز در محوطه واقع شده و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. ساعات کاری این کافی شاپ از ساعت 17 تا 23 است. چایخانه سنتی هتل نیز برای استراحت و صرف نوشیدنی مکانی بسیار دنج و راحت می‌باشد.

کافی شاپ هتل فولتون

اماکن نزدیک به هتل بوتیک فولتون قشم

فاصله هتل تا پارک زیتون: 1.9 کیلومتر
فاصله هتل تا غار نمکدان: 8.3 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار سنتی قدیم قشم: 8.5 کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها: 8.9 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: 10 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس: 10 کیلومترس
فاصله هتل تا غارهای خوربس: 15 کیلومتر
فاصله هتل تا دره ستارگان: 24 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم