لوگو رنوس

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا هتلی 5 ستاره در شهر زیبای لاهیجان در استان گیلان می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل رسپینا لاهیجان و امکانات هتل این هتل زیبا صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل رسپینا

هتل رسپینا در سال 1397 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در شهر زیبای لاهیجان افتتاح شده است. . هتل رسپینا در منطقه لیالستان و در کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود واقع است و با قرارگیری در قلب مزارع سرسبز چای، چشم اندازی رویایی رو به تمام زیبایی‌های گیلان را به گردشگران هدیه می‌دهد. این هتل 5 ستاره بهترین تجهیزات هتلی خود را به مهمانان و گردشگران این هتل زیبا هدیه می‌دهد.

اتاق‌های هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا در 4 طبقه بنا شده است و دارای 20 واحد اقامتی می‌باشد. این اتاق‌ها و واحدهای اقامتی در طبقه سوم و چهارم پراکنده شده است. اتاق‌های هتل رسپینا از نظر تنوع به اتاق یک تخته رویال، دوتخته استاندارد، سه تخته استاندارد، دوتخته توئین رویال، سوئیت یک خوابه دوتخته جونیور، یک خوابه سه تخته جونیور، یک خوابه چهارتخته جونیور، سوئیت دوخوابه استاندارد و سوئیت دوخوابه چهارتخته پرزیدنت تقسیم بندی شده است. از امکانات داخل واحدهای اقامتی این هتل زیبا می‌توان به این موارد اشاره نمود: روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی به طور کامل و بسیاری موارد دیگر.

اتاق هتل رسپینا

امکانات هتل رسپینا

در صورت رزرو هتل رسپینا لاهیجان از سفرانه صبحانه بوفه بسیار مفصل و خوشمزه این هتل به همراه اینترنت وایرلس (با حجم محدود) در اتاق‌ها و لابی هتل به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین لازم به ذکر است که هتل رسپینا لاهیجان یکی از کامل‌ترین مجموعه ماساژ در میان هتل‌های ایران را دارد و با ارائه خدماتی مانند صندلی ماساژ، ماساژ آروماتراپی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع و ماساژ سوئدی پذیرای مهمانان هتل است. همچنین این هتل دارای پارکینگی با ظرفیت 200 خودرو اقامت با خودروی شخصی را برای مهمانان بسیار تسهیل می‌نماید. هتل رسپینا لاهیجان رستوران‌های متنوعی برای پذیرایی از مهمانان دارد: رستوران هتل واقع در طبقه دوم با ظرفیت 128 نفر (ساعت سرو صبحانه: 8:30 الی 11 ، ناهار: 12 الی 14 ، شام: 20 الی 23)، رستوران روف گاردن واقع در طبقه دوم با ظرفیت 80 نفر (ساعت سرو صبحانه: 8:30 الی 11 ، ناهار: 13 الی 16 ، شام: 20 الی 23)،کافی شاپ واقع در طبقه دوم با ظرفیت 128 نفر (ساعت کاری: 16 الی 21)، کافه باغ واقع در محوطه با ظرفیت 70 نفر (ساعت کاری: 15 الی 23) همه روزه با ساعات ذکر شده با انواع غذاها و نوشیدنی و دسر‌ها آماده پذیرایی از مسافران عزیز می‌باشند.

فاصله هتل رسپینا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا آبشار شیطان کوه: 5 کیلومتر
فاصله تا در یاچه لاهیجان: 5.2 کیلومتر
فاصله تا شیطان کوه: 6.7 کیلو متر
فاصله تا شهر لنگرود: 9 کیلومتر
فاصله تا بام لنگرود: 11.8 کیلومتر
فاصله تا سورتمه لنگرود: 12 کیلومتر
فاصله تا ساحل دریای خزر: 20 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت: 53 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه رامسر: 70 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم