لوگو رنوس

هتل سلوی قم

هتل سلوی قم

 

هتل سلوی هتلی میان رده در بین هتل‌های این شهر زیارتی می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل سلوی قم و امکانات این هتل صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل سلوی قم

هتل سلوی در سال 1394 در خیابان اراک قم افتتاح شده است. هتل سلوی با قرارگیری در مرکز شهر قم و دسترسی مناسب به حرم مطهر حضرت معصومه و مراکز خرید آماده‌ی پذیرایی از شما مهمانان گرامی می‌باشد. این هتل سعی دارد بهترین تجهیزات هتلی قم را در اختیار مسافران و مهمانانش قرار دهد.

اتاق‌های هتل سلوی

هتل سلوی در 5 طبقه واقع شده است و دارای 21 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق و سیستم گرمایش و سرمایش( اسپیلت) هستند. مهمانان داخل اتاق‌ها به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. البته در مورد اینترنت هتل باید بگوییم که حجم محدودی دارد و تنها یک گیگ حجم برای استفاده هر مهمان در نظر گرفته شده است. اگر چای و قهوه جزو ضروری‌های زندگیتان هستند و چای ساز همیشه باید زیر دستتان باشد بهتر است بدانید که تنها برخی از اتاق‌های هتل دارای چای ساز هستند و هنگام رزرو هتل بد نیست این نکته را در نظر داشته و به آن تاکید کنید. هتل سلوی برای این که مهمانان اوقات بیکاری شان در اتاق را به بی حوصلگی و کسالت نگذرانند داخل تمامی اتاق‌ها تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های خبری قرار داده است. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها سرویس فرنگی است اما مهمانان می‌توانند به سرویس‌های ایرانی در طبقات دسترسی داشته باشند. حمام اتاق‌ها تنها دارای یک دوش ساده است اما تمامی لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان به طور کامل در اتاق‌ها قرار داده شده است به عبارتی دیگر نیازی نیست که صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان  همراه خود بیاورید. حتی می‌توانید در اتاق‌های این هتل حوله هتلی و سشوآر موجود است پس می‌توانید این دو وسیله را از چمدان خود حذف کنید. در بخش‌های مختلف اتاق از جمله دستشویی و حمام دمپایی‌های جداگانه قرار گرفته و در قسمت پذیرایی اتاق نیز دمپایی رو فرشی مخصوص قرار دارد. سایر امکانات اتاق‌های هتل سلوی عبارتند از یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر و تلفن.

اتاق هتل سلوی

امکانات هتل سلوی قم

هتل سلوی دارای خدماتی مانند تهیه بلیت و تاکسی سرویس می‌باشد. یکی از موارد با اهمیت برای هتل سلوی دسترسی آسان معلولان و راحتی آنهاست. به همین دلیل نه تنها بین طبقات آسانسور قرار گرفته بلکه این هتل خدماتی برای معلولین نیز ارائه می‌دهد. مهمانانی که با اتومبیل سفر کرده اند دیگر نیازی نیست که در کوچه پس کوچه‌های قم به دنبال جای پارک بگردند می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. البته بد نیست بدانید که پارکینگ هتل ظرفیت محدودی داشته و تنها قابلیت پارک هشت خودرو را دارد. مهمانان سایر کشورها که شاید به دنبال تبدیل ارز اند بد نیست سری بخش صرافی هتل بزنند. لابی، صندوق امانات، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه داری هتل، مینی بار با هزینه و پذیرش 24 ساعته از دیگر خدمات و امکانات هتل سلوی هستند.

فاصله هتل سلوی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا بازار ننه عباس: 1.9 کیلومتر
فاصله تا بازار حسین آباد: 2.6 کیلومتر
فاصله تا حمام گذر عشقعلی: 2.7 کیلومتر
فاصله تا ایوان آیینه (صحن اتابکی): 3.1 کیلومتر
فاصله تا گذر باغ پنبه: 3.2 کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: 4.4 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم