لوگو رنوس

هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ تهران

هتل چهار ستاره سیمرغ یا میامی سابق واقع در زیباترین و طولانی ترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر واقع شده است. در این مطلب درباره این هتل 4 ستاره، امکانات و اتاق‌های آن صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل سیمرغ

هتل چهار ستاره سیمرغ یا میامی سابق هتلی لوکس و جذاب می‌باشد که در سال 1379 و در زمینی به مساحت حدودا 4800 مترمربع افتتاح گردیده است‌. در مرکز زیباترین و طولانی‌ترین خیابان پایتخت، خیابان ولیعصر و در مجاورت پارک ساعی قرار گرفته است. همچنین این هتل در سال 1396 نیز به‌طور کامل موردبازسازی قرارگرفته است. به دلیل موقعیت جغرافیایی این هتل در نزدیکی پارک ساعی به‌عنوان یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند بازار بزرگ تهران، پل طبیعت، کاخ موزه گلستان و چندین جای دیگر را دارد.

هتل سیمرغ

اتاق‌های هتل سیمرغ

هتل سیمرغ تهران در 9 طبقه و در 93 باب واحد اقامتی متنوع با دکوراسیون مدرن با تمامی امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی، اقامت خوشی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. هتل سیمرغ دارای دو ساختمان غربی و شرقی می‌باشد. از میان این واحدها 30 باب در ساختمان شرقی و 63 باب در ساختمان غربی قرار دارند. در هنگام سفر به شهر تهران و انتخاب این هتل با توجه به تعداد نفرات می‌توانید واحد موردنظرتان را انتخاب کنید. انواع واحدها عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، سوئیت نرمال و سوئیت رویال. در داخل اتاق‌ها قوانین هتلداری و استانداردهای بین‌المللی رعایت گردیده شده است. امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از یخچال، تلویزیون، تلفن، آب رایگان، مبلمان، صندوق امانات، رخت‌آویز، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، کمد لباس،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام اختصاصی مجهز و میز کار. همچنین سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

اتاق هتل سیمرغ

امکانات هتل سیمرغ

هتل لوکس سیمرغ دارای سالن کنفرانس مجهز بوده و درصورتی‌که سفر کاری به تهران داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌ خود را در این قسمت برگزار کنید. در لابی این هتل می‌توانید از مغازه‌های سوغاتی فروشی بهره‌مند شوید و انواع اجناس لوکس را تهیه‌کرده و به شهر خودتان به‌عنوان سوغاتی ببرید. در محوطه این هتل محلی به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است تا مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. در لابی خدماتی نظیر اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، سالن آرایشی و زیبایی، خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات فراهم گردیده شده است. همچنین استخر بزرگ و زیبای هتل سیمرغ تهران، با آبی که کیفیت و شفافیت آن چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند، بهترین مکان برای شماست. تصفیه، ضد عفونی و اصلاح پارامترهای شیمیایی آب بطور پیوسته در تمام طول 24 ساعت، اطمينان خاطـر تمام استفاده کنندگان را از بابت پاکيزگی و بهداشت استخر بطور کـامل تأمين می‌نماید.‌‌ گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی منسوجات و تجهیزات مورد نیاز این هتل را در حد توان تامین می‌نماید.

استخر هتل سیمرغ

رستوران هتل سیمرغ

رستوران موجود در داخل هتل سیمرغ یکی از رستوران‌های باسابقه در تهران است که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. در هنگام سرو غذا می‌توانید از پنجره‌های رستوران چشم‌انداز زیبایی از خیابان سرزنده ولیعصر را تماشا کنید. همچنین کافی‌شاپ موجود در لابی این هتل نیز انواع دمنوش، نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر برای مسافران سرو می‌کنند. برای مهمانان هتل وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

اماکن نزدیک به هتل سیمرغ

فاصله تا پارک ساعی: 1.1 کیلومتر
فاصله تا موزه ملی ایران: 5.9 کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: 7.4 کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: 8 کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: 9.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم