لوگو رنوس

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم

هتل سه ستاره سینگو در قلب مراکز تجاری درگهان قرار دارد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل سینگو قشم و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل سینگو

هتل سینگو قشم هتلی سه ستاره است که اولین بار در سال 1393 آغاز به فعالیت کرد و درست در قلب مراکز تجاری درگهان قرار گرفته و بدین گونه دسترسی به مراکز خرید را برای مهمانان آسان و سریع کرده است. هتل سینگو قشم در تلاش است با ارائه بهترین تجهیزات هتلی قشم مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کند. همچنین هتل سینگو در فاصله 20 کیلومتری از جزیره قشم قرار دارد. موقعیت مکانی هتل سینگو به گونه‌ای است که علاوه بر مراکز خرید درگهان در جزیره زیبای قشم، به ساحل دریای نیلگون خلیج فارس نیز نزدیک بوده و خارج از محدوده طرح ترافیک است.

اتاق‌های هتل سینگو

هتل سینگو قشم در یک طبقه واقع شده است و دارای 64 باب اتاق مجهز می‌باشد. انواع اتاق‌های هتل سینگو شامل: اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های چهارتخته، سوئیت سه تخته رو به دریا، سوئیت چهار تخته رو به دریا، سوئیت چهارتخته، سوئیت لوکس، سوئیت ماه عسل می‌باشند. تمامی واحدهای هتل سینگو قشم مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار (با هزینه)، مبلمان، میز تحریر، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، دراور، چای‌ساز، پاور سوئیچ، رخت آویز، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هتلی هستند. برخی از اتاق‌ها از منظره زیبای دریای آبی رنگ برخوردارند و برخی نیز بدون پنجره و دارای نورگیر هستند که رو به راهروی هتل می‌باشند.

اتاق هتل سینگو قشم

امکانات هتل سینگو

هتل سینگو نیز مانند هتل‌های هم رده خود مانند هتل آرام قشم و هتل ساحلی خلیج فارس  قشم، دارای امکانات متنوعی می‌باشد. این هتل پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 ماشین دارد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی امکان‌پذیر است. ازجمله خدماتی که توسط پذیرش هتل ارائه می‌گردند عبارتند از: تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه)، خدمات تور، خدمات باربری، لاندری، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس. علاوه بر این، پرسنل هتل به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند. در این هتل زمان تحویل اتاق ساعت 15 و زمان تخلیه اتاق ساعت 12 است. همچنین در لابی هتل سینگو امکاناتی نظیر: اینترنت، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، تلویزیون، مبل، میز، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، فروشگاه و غرفه، نمازخانه، صندوق امانات، سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور، آژانس مسافرتی، کتابخانه، کپسول آتش نشانی و دستگاه واکس کفش جهت رفاه و رعایت حال مهمانان وجود دارند.

رستوران هتل سینگو

هتل سینگو قشم دارای کافی شاپ و رستورانی است که بهترین غذاها و انواع نوشدنی‌ها را برای مهمانان تهیه و سرو می‌کنند. کافی شاپ هتل سینگو در لابی هتل واقع شده است که دارای 40 نفر ظرفیت می‌باشد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌ها و دسرها برای مهمانان گرامی تهیه و سرو می‌شود. همچنین رستوران دریا هتل سینگو دارای 90 نفر ظرفیت می‌باشد. در این رستوران انواع غذاها سرو می‌شود. رستوران فست فود تی یو در کنار هتل برای کسانی که عاشق فست فود هستند، واقع شده است. سالن صبحانه خوری نیز در لابی قرار دارد و دارای 50 نفر ظرفیت است.

فاصله هتل سینگو تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: 422 متر
فاصله هتل تا غارهای خوربس: 15 کیلومتر
فاصله هتل تا دره ستارگان: 21 کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها: 23 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار سنتی قدیمی قشم: 23 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: 25 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس: 25 کیلومتر
فاصله هتل تا جنگل دریایی حرا: 38 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم