لوگو رنوس

هتل شادی سنندج

هتل شادی سنندج

هتل چهار ستاره شادی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شهر سنندج در استان کردستان می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل شادی سنندج و امکانات این هتل را بررسی کنیم. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل شادی

هتل شادی سنندج یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره استان کردستان است که در شهر زیبای سنندج واقع شده است. این هتل 4 ستاره در سال 1382 افتتاح شده است و جهت ارتقا خدمات کیفی خود در سال 1391 بازسازی شده است. هتل شادی سنندج به دلیل نزدیکی به فرودگاه، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و مرکز شهر از محبوب‌ترین هتل‌ها در شهر سنندج به حساب می‌آید. همچنین داشتن پرسنلی مجرب و  خوش برخورد در این هتل از دیگر مزایای اقامت در هتل شادی می‌باشد. لابی هتل نیز دارای امکانات رفاهی است تا مهمانان در ابتدای اقامت خود، استراحت کنند.

هتل شادی سنندج

 

اتاق‌های هتل شادی

هتل شادی سنندج در 6 طبقه بنا شده است و دارای 73 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. اتاق‌های این هتل بسیار چشم‌نواز، تمیز و جذاب هستند و طراحی داخلی آن‌ها و همچنین نحوه چیدمان وسایل بسیار مرتب و زیبا انجام شده‌ است، به طوری که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کنند. این هتل تلاش کرده است تا فضای داخلی اتاق‌ها گرم و صمیمی باشد و مهمانان هرچه بیشتر در آنجا احساس راحتی بکنند. برای مثال یک میز و صندلی چوبی در هر اتاق هتل شادی سنندج به چشم می‌خورد که با وجود امکان روم سرویس 24 ساعته، مهمانان و مسافران می‌توانند هر زمانی که نمی‌توانستند به رستوران هتل بروند، سفارش خود را داده و داخل اتاق خود نوش جان کنند و از آرامش هتل شادی سنندج نهایت لذت را ببرند. از امکانات اتاق‌های این هتل عبارتند از: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، آباژور، اینترنت رایگان، کمد لباس، مینی بار (باهزینه)، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی هتلی، حوله هتلی و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی کالای خواب و ملزومات مورد نیاز این هتل را برایشان تهیه می‌نماید.

اتاق هتل شادی

امکانات هتل شادی

هتل شادی سنندج مجهز به یک باشگاه بدنسازی است که می‌توانید از آن استفاده کنید و طبق برنامه منظم ورزشی‌ خود پیش بروید. بعد از انجام برنامه ورزشی‌ در باشگاه بدن‌سازی هتل، شما همچنین می‌توانید از استخر، سونا و جکوزی هتل شادی سنندج نیز استفاده کنید که بعد از چند ساعت ورزش سخت می‌تواند بسیارشیرین و مطلوب باشد. علاوه بر آن، اگر خیلی احساس خستگی و یا کوفتگی عضلانی کردید، می‌توانید ماساژ ویژه این هتل را امتحان کنید تا حسابی خستگی در کرده و شب‌هنگام یک خواب راحت و آرام را تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های هتل شادی سنندج نزدیک بودن آن به فرودگاه و همچنین اکثر امکان تفریحی و گردشگری است. یعنی شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن به مراکز خرید و مراکز گردشگری رفته و در کمترین زمان ممکن نیز به بازگردید.

رستوران‌های هتل شادی

رستوران هتل 4 ستاره شادی سنندج بسیار جذاب و خیره‌کننده بوده و بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران ارائه می‌شود. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا هستند و تمام کارکنان آن تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین وعده‌های غذایی در طول اقامت خود در شهر زیبای سنندج را تجربه کنید. تنوع در منو غذاها، عطر و بوی غذاهای خوشمزه ایرانی، اخلاق و رفتار مهربان و صمیمی خدمه رستوران و … یکی از ویژگی‌هایی که شما را جذب خود خواهد کرد.

غذای هتل شادی

 

فاصله هتل شادی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل شادی تا عمارت وکیل: 4 کیلومتر
فاصله هتل شادی تا مسجد جامع: 5 کیلومتر
فاصله هتل شادی تا بازار سنندج: 5 کیلومتر
فاصله هتل شادی تا عمارت خسروآباد: 6 کیلومتر
فاصله هتل شادی تا فرودگاه: 6 کیلومتر
فاصله هتل شادی تا عمارت عاصف (خانه کرد): 7 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم