لوگو رنوس

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار یکی از هتل های 4 ستاره شهر همیشه بهار است که به علت نوساخت بودنش با امکاناتی به روز و باکیفیت از مهمانان خود میزبانی می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل شاهان چابهار و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل شاهان

هتل چهار ستاره شاهان چابهار واقع در خیابان مولوی در بهمن ماه سال 1396 افتتاح گردید. این هتل بین المللی اقامتی به یادماندنی را در محیطی زیبا و باصفا رقم می‌زند. هتل بین المللی شاهان به سبب فاصله دورش از بافت تجاری شهر محیطی دنج و همراه با آرامش را برای اقامت مهمانانش فراهم می‌کند و به خاطر نزدیکی به مکان‌های قدیمی شهر و برخی از جاهای دیدنی چابهار، بازارهای سنتی و خیابان اصلی چابهار یعنی قدس به یکی از اولویت‌های انتخابی مهمانان و مسافران چابهار تبدیل شده است.

هتل شاهان

رستوران‌های هتل شاهان

در هتل بین المللی شاهان مهمانان بخشی از روز خود را در چای باغ و رستوران سنتی هتل سر می‌کنند که فضای نسبتا بزرگ و دلبازی به آن اختصاص داده شده است و سرسبزی آن تاحدودی نشاط بخش است. رستوران بین المللی هتل نیز با سرو انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی در خدمت مهمانان هتل است ولی محیط رستوران با وجود بزرگ بودنش هیچ جذابیتی ندارد اما برعکس کافی شاپ هتل فضای گرم و صمیمی دارد و مهمانان می‌توانند برای میل نوشیدنی‌های دل چسب به آنجا یا جویس بار هتل سربزنند.

رستوران هتل شاهان

امکانات هتل شاهان

یکی از امکانات هتل شاهان چابهار که به نظر می رسد این هتل را در دسته هتل‌های 4 ستاره قرار داده است، وجود استخری مجهز است که مسافران و مهمانان می‌توانند ساعت‌های گرم روز را آنجا سپری کنند. پارک کودک هم برای اعضای کوچک‌تر خانواده‌ها اختصاص یافته تا سرگرمشان کنند و حتی می‌توانند از خدمات نگهداری کودک هم بهره‌مند شوند.
این هتل علاوه بر این‌ها امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، کافی نت، فروشگاه، فتوکپی، صرافی، فضای سبز، کتابخانه، نمازخانه، فکس، پرینتر، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان را در اختیار تک تک مهمانان خود قرار داده است. همچنین با اقامت در هتل بین المللی شاهان چابهار می‌توان از خدماتی نظیر موکت هتلی لوکس، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات باربری، خدمات CIP، کرایه خودرو بدون راننده، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات پزشکی و خدمات تهیه بلیط بهره‌مند شد.
لازم نیست مهمانانی که با وسیله نقیله خود به شهر چابهار آمده اند نگران جای پارکی برای خودروی خود باشند، این هتل با در نظر گرفتن پارکینگی با ظرفیت 200 خودرو این مسئله را برای تمامی مهمانان هتل حل کرده است. ولی با این حال بازخوردهای مهمانانی که در طی این چند سال در هتل اقامت داشته اند کاملا مثبت نبوده و هتل بین المللی شاهان را در حد هتل‌های سه ستاره دانسته‌اند چون به گفته آن‌ها هزینه اقامت در آن تناسب خوبی با امکانات و خدمات ارائه شده‌اش ندارد. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی امکانات نظیر کالای خواب هتلی، ملزومات هتلی و حوله هتلی را برای این هتل فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل شاهان

هتل شاهان دارای دو فاز و مجموعا 93 باب سوئیت و اتاق می‌باشد که فاز اول دارای یک طبقه همکف و فاز دوم دارای دو طبقه است. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل از امکاناتی همچون یخچال، مبلمان، تلویزیون، دراور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، مینی بار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند. دراتاق‌های این هتل مهمانان می‌توانند از حمام اختصاصی هر اتاق استفاده کنند که همگی مجهز به لوازم استحمام و بهداشتی و همچنین سشوار می‌باشند.

اتاق هتل شاهان

اماکن نزدیک به هتل شاهان

فاصله تا ساحل: 650 متر
فاصله تا بازار ماهی فروشان: 650 متر
فاصله تا بازار سنتی بلوکان (مادربزرگان): 1.2 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: 40 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم