لوگو رنوس

ایجاد لابی هتلی مناسب برای مهمانان

لابی هتل طراحی و مهمان

طراحی لابی شما می‌تواند کل لحن را برای هتل شما رقم بزند. به یاد داشته باشید، اولین برداشت از مکان‌ها و افراد در هفت ثانیه ایجاد می‌شود. وقتی صحبت از طراحی لابی شما و ایجاد فضای مناسب برای همه مهمانان می‌شود، باید دقیقاً در نظر بگیرید که مهمانان شما به محض ورود به هتل شما چه چیزی را خواهند دید. اگر بهترین تاثیر را از خود نگذاشتید، به‌طور خودکار در مورد حضور مهمان‌ها و ارائه تجربه‌ای استثنایی برای آن‌ها عقب‌نشینی خواهید کرد. برای استفاده از تجربه مهمان، باید مطمئن شوید که از آن هفت ثانیه اول حداکثر استفاده را می‌کنید. این کار خارج از لابی یا از درها شروع می‌شود. داشتن شخصی که هنگام ورود به مهمانان خوش آمد می‌گوید و به آنها کمک می‌کند، اطمینان حاصل می‌کند که اقامت خود را به درستی آغاز می‌کنند. چه چیزی به سادگی باز کردن در، آزاد کردن چمدان یا ارائه یک نوشیدنی و یک صندلی در حالی که منتظر ورود هستند. توجه به جزئیات کوچک شما را متمایز می‌کند و اقامت آنها را با شما به روشی درست آغاز می‌کند.

نیازهای مهمانان را هدف قرار دهید

بازار هدف شما کیست؟ در حالی که هتل‌ها می‌توانند جذابیت گسترده ای داشته باشند، دانستن نوع فردی که در هتل شما اقامت می‌کند و دلیل اقامت آنها می‌تواند به شما این امکان را بدهد که مناسب ترین موضوع و سبک را برای لابی هتل خود در نظر بگیرید. هزاره‌هایی که برای سفرهای آخر هفته به پایگاهی مراجعه می‌کنند، نسبت به خانواده‌هایی که برای یک هفته اقامت می‌کنند و به تجربه بیشتری از نوع خانه از خانه نیاز دارند، به سطح متفاوتی از خدمات نیاز دارند. مجدداً، سطح لوکسی که اضافه می‌کنید باید منعکس کننده نوع فردی باشد که در هتل شما اقامت می‌کند. کسانی که برای یک تجربه گران‌قیمت‌تر پول می‌پردازند، نسبت به کسانی که به دنبال تجربه‌ای بی‌زحمت هستند و برای آن هزینه می‌کنند، انتظار تجربه‌ی چشمگیرتری خواهند داشت.

لابی هتلی

نحوه استفاده از لابی را مشخص کنید

ناگفته نماند که طراحی لابی شما در مورد نحوه برخورد شما با مهمان نوازی صحبت می‌کند. برای رسیدن به طراحی لابی خود باید به نحوه استفاده مهمانان از ورودی خود توجه کنید. لابی‌ها قلب هتل شما هستند و مهمانان انتظار دارند که بتوانند از لابی و کارکنان پذیرش شما برای فعالیت‌های مختلف استفاده کنند، بنابراین باید همه کاره باشند. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل این موارد  باشد: ورود/خروج، منطقه انتظار، ملاقات و احوالپرسی برای رویدادها، مرکز اطلاعات برای جنبه های اجتماعی و آرامش بخش کار کردن.

در طراحی لابی خود چه نکاتی را در نظر بگیرید

ایجاد بهترین لابی برای مهمانان شما شامل جنبه‌های مختلف طراحی است. از مبلمانی که استفاده می‌کنید و قرار دادن میزها گرفته تا طرح‌های رنگی، گزینه‌های نورپردازی و کفپوش مانند موکت هتلی شما. طراحی شما باید با جریان مشتریان، موضوع هتل و سبک ساختمان مطابقت داشته باشد. بهترین لابی‌ها آنهایی هستند که به مشتریان خود توجه کرده اند، به عنوان مثال. حرفه ای ها، خانواده‌ها، زوج‌ها، گروه ها و غیره، و طرحی را ایجاد کردند که از برندسازی و استفاده از هتل پشتیبانی می کند. برای کمک به ایجاد ظاهری مناسب، مبلمان را با انتخاب رنگ پارچه، پرداخت مصالح یا سبک پایه ها سفارشی کنید. صندلی و میزهای رایگانی تهیه کنید که با محیط ترکیب می شوند تا تجربه مورد نظر شما را ارائه دهند. برای هتل‌های سرگرم‌کننده، شلوغ و پرجنب‌وجوش با مشتریان جوان‌تر، چرا یک مرکز مرکزی در نظر نگیرید؟ سپس هاب یک نقطه کانونی جذاب برای ایجاد لابی هتل عالی برای مهمانان شما تشکیل می‌دهد. سپس می‌توانید لابی خود را با رنگ‌های روشن، آثار هنری سرگرم‌کننده و مبلمانی که فریاد می‌زنند تا در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند، توسعه دهید. هتل‌هایی که کمتر خانواده محور هستند و افراد حرفه‌ای یا زوج‌های بیشتری را به خود جذب می‌کنند، از لحن‌های ظریف و پیچیده‌تر با حفظ حریم خصوصی بیشتر بهره‌مند خواهند شد. این را می‌توان با صفحه نمایش‌های شیک ایجاد کرد که می‌تواند به تقسیم یک فضای باز بزرگ به مناطق کوچکتر برای لذت بردن مهمانان کمک کند.

مبلمان می‌تواند فضا را بسازد یا خراب کند

اگر مهمانان شما با مبلمان ضعیف، صندلی‌های ناراحت کننده یا حتی چیدمان درهم و برهم مواجه شوند، انتظارات آنها از اتاق به طور خودکار کاهش می‌یابد و از تجربه کلی مهمان کاسته می‌شود. مبلمان شما جزء لاینفک موفقیت لابی شما است. از صندلی‌های بادوام و نرم و میزهای راحت برای کودکان خسته تا احساس راحتی در هنگام مراجعه والدین گرفته تا مکان‌های نشیمن زیبا و آرامش‌بخش با نهایت تجمل و طراحی، باید اطمینان حاصل کنید که مبلمان هتلی شما به بهترین شکل ممکن است. همه چیز در استقبال از لابی شما و تأثیر آن بر مهمانان نقش دارد، از رنگ هایی که برای دکوراسیون خود انتخاب می کنید تا موسیقی که می نوازید و حتی قرار دادن میز پذیرش.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم