لوگو رنوس

هتل صفوی اصفهان

هتل صفویی اصفهان

هتل صفوی یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر تاریخی اصفهان است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل صفوی اصفهان صحبت کنیم.

معرفی هتل صفوی

هتل صفوی در سال 1385 در شهر تاریخی اصفهان افتتاح شده است و در سال 1397 بازسازی آن انجام شده است. فضای آرام و دل‌نشین هتل با دیوارهایی مملو از نقوش زیبا احاطه شده که چشم و دل را به تسخیر درمی‌آورند. سفر به شهرهای تاریخی چنین حال و هوایی دارد، بهتر است اقامتگاه‌های سنتی را به دیگر اقامتگاه‌های مدرن ترجیح داد تا از صفر تا صد این احساس را تجربه کرد. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در اصفهان سعی دارد بیشترین مهمان و میزبان را به خود جذب کند.

هتل صفوی اصفهان

اتاق‌های هتل صفوی

هتل صفوی در 6 طبقه و دارای 40 واحد اقامتی اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته رویال، سه تخته الی پنج تخته است. امکانات اتاق‌های هتل صفوی شامل: دراور، روم سرویس، یخچال، مبلمان، کمد، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، سیستم اطفاء حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم پخش فیلم، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، حوله، مسواک، خمیردندان هتلی و تخت‌خواب مناسب و استاندارد می‌باشد.

امکانات هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان دارای خدمات و امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، خشکشویی، پاورسوئیچ، صندوق امانات و مینی بار نیز می‌باشد. اگر چه هتل دارای پارکینگ نیست، ولی پارکینگ عمومی در خیابان پشت هتل وجود دارد و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. رستوران هتل صفوی با ظرفیت 100 نفر در طبقه منفی یک و ارائه انواع خوراک دریایی، سنتی و گیاهی آماده پذیرایی از تمامی مهمانان هتل است. منوی غذایی این رستوران به صورت انتخابی است. هتل دارای آسانسور بوده و ورودی آن نیز پله ندارد، از اینرو برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند بسیار مناسب است، به علاوه امکان حرکت ویلچر در سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. صبحانه متنوع و خوشمزه این هتل به همراه اینترنت پرسرعت داخل اتاق‌ها هدایای رزرو این هتل از سفرانه به شما خواهند بود. نمازخانه، صرافی، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته و دستگاه واکس کفش از جمله امکاناتی هستند که این هتل به تک تک مهمانان خود ارائه می‌کند.

فاصله هتل صفوی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل صفوی اصفهان تا مدرسه چهارباغ: 801 متر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا مسجد امام: 941 متر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا کاخ عالی‌قاپو: 962 متر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا میدان نقش جهان: 1 کیلومتر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا کاخ هشت بهشت: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا کاخ چهل‌ستون: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا سی و سه پل: 1.5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم