لوگو رنوس

هتل مارال کلاردشت

هتل کلاردشت

هتل مارال کلاردشت از هتل های میان رده ای است که در شهر زیبای کلاردشت واقع شده است. در این نوشته می‌خواهیم درباره امکانات این هتل، بررسی هتل، اتاق‌های هتل و هر آنچه لازم است درباره این هتل بدانیم، صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل مارال

هتل 3 ستاره مارال در سال 1384 در خیابان اصلی کلاردشت افتتاح شد و در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفت. . هتل مارال با اینکه هتل سه ستاره‌ای است ولی امکاناتی در حد هتل‌های پنج ستاره دارد. این هتل نزدیک به جنگل زیبای مازیچال در فاصله‌ی 3 کیلومتری با چشم اندازهای متنوع، جاده جنگلی عباس آباد به طول 23 کیلومتر دارای آبشارهای طبیعی و مناظر زیبا می‌باشد.

هتل مارال کلاردشت

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مارال

مارال 30 اتاق و سوئیت در 4 طبقه خود دارد که به انواع اتاق های دو تخته دابل و تویین،‌ اتاق 3 تخته، اتاق 5 تخته و سوئیت یک خوابه 4 تخته تقسیم می‌شود. تمامی واحدهای اقامتی همراه صبحانه رزرو شده و در صورت نیاز خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق هستند. برای گرمایش اتاق‌ها از شوفاژ و برای تامین سرمایش اتاق‌ها از کولر گازی اسپیلت استفاده می‌شود.
اتاق‌ها فاقد مینی بار هستند اما در روز اول برای مهمانان آب رایگان در اتاق‌ها قرار داده می شود. همه اتاق‌های هتل مبله و دارای امکاناتی مانند دراور،‌ آباژور، میز تحریر، رخت آویز و کمد لباس هستند. سیستم تهویه مطبوع نیز در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده و برای رفاه بیشتر مهمانان، لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله هتلی و سشوار نیز در سرویس‌های بهداشتی و حمام اتاق‌ها قرار داده شده است. برای رعایت پاکیزگی بیشتر برای بخش‌های مختلف اتاق‌ها دمپایی‌های جداگانه‌ای نیز وجود دارد. مهمانان داخل اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت هرچند که استفاده از اینترنت هتل نیز شامل هزینه است. همچنین گروه هتلی رنوس منسوجات مورد نیاز این هتل را تامین می‌نماید.

اتاق هتل مارال

امکانات هتل مارال کلاردشت

لابی، آسانسور، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی، پرینت و فکس، خدمات پزشکی، خدمات برای معلولان، مینی بار با هزینه، روزنامه، خدمات خشکشویی و خانه داری، صرافی، پارکینگ، اتاق چمدان خدمات باربری و خدمات بیدارباش از جمله خدمات و امکانات این هتل هستند. علاوه بر این‌ها هتل مارال خدمات گردشگری مانند خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، گشت نیم روزی، آژانس مسافرتی،‌ تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه را نیز ارائه می‌دهد. هتل دارای اپراتور و پذیرش 24 ساعته است. با این که مارال هتلی در رده متوسط است اما امکانات تفریحی آن فراتر از هتل‌های میان رده می‌باشد. مهمانان این هتل می‌توانند در فضای سبز آن پیاده روی کرده و یا در باشگاه ورزشی و سالن بیلیارد آن به رقابت با دوستان خود سرگرم شوند و پس از آن خستگی این ورزش و رقابت را با آب تنی در استخر رفع کنند. اتاق بازی و گیم نت هتل نیز برای سرگرمی بزرگسالان و نوجوانان ایجاد شده است. کافی نت، خدمات ماساژ و سونا از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌باشند. برای کودکان نیز پارک کودک با وسایل بازی وجود دارد. اگر کودکتان خردسال است می‌توانید از خدمات نگهداری کودک استفاده کنید. هتل مارال کلاردشت رستوران و کافی شاپ مدرنی دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو کرده و با نوشیدنی‌های سرد و گرم خود انرژی تازه ای را به مهمانا خود می‌دهد. همچنین می‌توان با گشت زنی در خیابان‌های اطراف طعم و مزه غذای رستوران‌های شهر را نیز بچشید.

هتل مارال کلاردشت

فاصله هتل مارال تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا بیمارستان قائم: 1.9 کیلومتر
فاصله تا کاخ اجابیت: 2.2 کیلومتر
فاصله تا آبشار جینگوم: 14.5 کیلومتر
فاصله تا جنگل عباس آباد: 18.8 کیلومتر
دریاچه ولشت: 20 کیلومتر
فاصله تا علم کوه: 29.5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم