لوگو رنوس

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پرسپولیس شیراز و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل پرسپولیس

هتل پرسسپولیس در سال 1381 در شهر تاریخی شیراز افتتاح شده است. یکی از مهم‌ترین مزایای هتل پرسپولیس دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی از جمله آرامگاه سعدی، حافظ و حمام و بازار وکیل است. هتل پرسپولیس با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در شیراز سعی دارد بهترین هتل 5 ‌ستاره در میان هتل‌های هم رده خود باشد.

اتاق‌های هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس در 7 طبقه بنا شده است و دارای 104 واحد اقامتی می‌باشد. از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس شامل: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مبل راحتی، حمام اختصاصی، دمپایی هتلی و همچنین سرویس بهداشتی اشاره کرد. صبحانه به صورت بوفه و به شکل رایگان، هر روز صبح در رستوران هتل پرسپولیس شیراز سرو می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی نیز به رستوران هتل مراجعه نمایند.

اتاق هتل پرسپولیس

امکانات هتل پرسپولیس

از جمله امکانات تندرستی هتل پرسپولیس شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد. پذیرش هتل نیزبه صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. افراد همچنین می‌توانند به صورت شبانه روزی از خدمات تاکسی سرویس نیز بهره مند شوند. افرادی که با خودروی شخصی به شیراز سفر کرده باشند هم می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ هتل پرسپولیس شیراز استفاده نمایند. از دیگر امکانات هتل پرسپولیس سالن کنفرانس، سالن همایش، حمام سنتی، و فروشگاه سوغات و صنایع دستی از دیگر امکانات و خدماتی هستند که با اقامت در هتل پرسپولیس شیراز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای هتل پرسپولیس شیراز، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی از جمله آرامگاه سعدی، حافظ و حمام و بازار وکیل است. علاوه بر وجود آسانسور در داخل ساختمان، سرویس بهداشتی فرنگی نیز در تمامی اتاق‌ها قرار گرفته است بنابراین نگرانی خاصی متوجه افراد سالمند و معلولین نخواهد بود.

امکانات هتل پرسپولیس

رستوران هتل پرسپولیس

رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل با سرو لذیذترین غذاهای ایرانی، بهترین غذاهای فرنگی، بوفه اردو و دسرهای خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان است. به‌علاوه در فضای دنج و دلنشین کافی‌شاپ و تریای لوتوس می‌توانید از سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، کیک و دسرهای خوشمزه لذت برده و خاطرات خوبی از اقامت در این هتل به یاد داشته باشید. گفتنی است این کافه به صورت 24 ‌ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان گرامی ‌است.

فاصله هتل پرسپولیس تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا تخت جمشید: 56 کیلومتر و 265 متر
فاصله تا ارگ کریمخانی: 2 کیلومتر و 75 متر
فاصله تا بازار وکیل: 3 کیلومتر و 206 متر
فاصله تا آرامگاه سعدی: 5 کیلومتر و 81 متر
فاصله تا مسجدوکیل: 2 کیلومتر و 843 متر
فاصله تا آرامگاه حافظ: 559 متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی: 13 کیلومتر و 632 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم