لوگو رنوس

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی یکی از هتل‌های 4 ستاره جزیره قشم می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل هانی قشم و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل هانی قشم

هتل هانی جزو نوسازترین هتل‌های جزیره چشم‌نواز قشم است که به تازگی افتتاح شده است. هتل هانی قشم هتلی چهار ستاره است و دارای یک ساختمان چهار طبقه است. از آنجایی که هتل هانی قشم در یکی از اصلی‌ترین بلوارهای این شهر یعنی بلوار آزادگان قرار گرفته است، بنابراین این هتل از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل هانی در بهمن ماه سال 1399 افتتاح شده است. این هتل با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتل در قشم سعی دارد امکانات و خدمات مورد نیاز میزبانان را برای آنان فراهم نماید.

اتاق‌های هتل هانی

هتل هانی در 3 طبقه بنا شده است و دارای 60 باب اتاق متفاوت می‌باشد که شامل اتاق‌های یکنفره تا سوئیت چهارنفره می‌شود. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های 2، 3 و 4 تخته می‌باشد. اغلب اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر نسبتا بزرگی هستند که به منظره بیرونی هتل مشرف هستند و امکان استفاده از هوای تازه بیرون را به مهمان می‌دهند. سقف اتاق‌ها با کناف تزئین شده‌اند و دیوار اتاق‌ها نیز به کاغذدیواری‌‌هایی‌ در طرح‌های ساده و جذاب مزین شده‌اند، افزون بر این کف اتاق‌ها با موکت مرغوب پوشیده شده است تا برای اقامت کودکان بی‌خطر باشد. آسایش و راحتی مهمانان هتل هانی قشم با بهرمندی از امکانات رفاهی داخل اتاق‌ها تا حد زیادی فراهم شده‌است. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی نظیر سرویس بهداشتی اختصاصی در اتاق‌ها، تلفن، کمد لباسی، یخچال، پاور سوئیچ، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلت جهت سرمایش و گرمایش اتاق، لوازم بهداشتی در حمام، آب معدنی رایگان، مینی بار غیر رایگان و دمپایی اشاره کرد.

اتاق هتل هانی

 

امکانات هتل هانی

از جمله امکانات هتل هانی قشم می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، لابی با فضای نسبتا وسیع، آسانسور، تاکسی سرویس، بخش راهنمای گردشگران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس با ظرفیت 30 نفر، سرویس حمل و نقل چمدان مهمان، خدمات بیدارباش مهمان، نمازخانه، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، لاندری و سیستم اطفاء حریق است. همچنین در هتل هانی قشم با ارائه خدمات خاص امکان اقامت آن دسته از مهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند فراهم شده‌ است. همانطور که انتظار می‌رود هتل هانی قشم دارای یک پارکینگ اختصاصی است که مهمانان می‌توانند با خیالی آسوده ماشین خود را در آن پارک کنند. لازم به ذکر است که کارمندان پذیرش در هتل هانی قشم که همواره با خوشرویی پذیرای مهمانان هستند، توانایی صحبت به دو زبان انگلیسی و عربی دارند. موقعیت مکانی هتل هانی قشم به گردشگران این جزیره زیبا امکان این را می‌دهد تا با طی‌کردن مسافتی کمتر از یک کیلومتر از مکان‌های دیدنی معروف قشم نظیر قلعه پرتغالی‌ها، شهربازی مجموعه سیتی سنتر قشم و موزه ژئوپارک دیدن کنند. اگر اهل گشت و گذارهای شهری و وقت گذرانی در سواحل حیرت انگیز خلیج فارس باشید نیز می‌توانید از تاکسی سرویس هتل هانی استفاده کنید و با گذراندن مسافت کوتاهی به سواحل زیبای قشم برسید. همچنین بهتر است جهت بازدید از اماکن دیدنی قشم و لذت بردن از تفریحات منطقه از خدمات گشت شهری و تور داخلی که توسط راهنمایان گردشگری در هتل هانی قشم برگزار می‌شود نیز استفاده کنید.

رستوران هتل هانی

در هتل هانی قشم معمولا وعده صبحانه به صورت رایگان با اقامت مهمانان در نظر گرفته می‌شود و به صورت بوفه سرو می‌گردد. همچنین در رستوران هتل هانی قشم که در طبقه همکف قرار دارد انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و فست فودها در وعده‌های غذایی ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده شده‌ است.

رستوران هتل هانی

فاصله هتل هانی از اماکن نزدیک هتل

فاصله تا قلعه پرتقالی‌ها: 1.9 کیلومتر
فاصله تا موزه ژئو پارک: 2.3 کیلومتر
فاصله تا بازار قدیم قشم: 2.3 کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر قشم: 2.6 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم