لوگو رنوس

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از جمله هتل‌های بزرگ ایران است که در شهر مشهد مقدس جا گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل پردیسان مشهد و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل پردیسان

هتل 5 ستاره پردیسان با مساحتی بالغ بر 33000 متر مربع در پنج طبقه و زیر بنای 24000 متر مربع در در بزرگراه کلانتری مشهد و درسال 1380 افتتاح شده است. هتل پردیسان با در نظر داشتن این اصل که مهمان در فرهنگ دینی و ملی ما از کرامتی ویژه برخوردار است، توانسته با بکار گیری نهایت توان خود در خدمت رسانی به مهمانان خود، روزهای خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنها به یادگار بگذارد. از مهم ترین ویژگی‌های هتل پردیسان که می‌توان به آن اشاره کرد دور بودن آن از محدوده ترافیک و شلوغی خیابان و هیاهوی ماشین‌ها اشاره کرد که باعث شده تا مهمانان هتل پردیسان اوقات خوش و آرامی را در هتل سپری کرده و خوابی آرام داشته باشند.

اتاق‌های هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد در 5 طبقه دارای 162 باب اتاق و 373 تخت است که پنجره‌هایش رو به خیابان، کوه و محوطه هتل باز می‌شوند و مهمانان برای تنفس هوای تازه کافی است به جای بیرون رفتن قدم به بالکن اتاق بگذارند تا از منظره زیبا لذت ببرند. تمامی این اتاق‌ها دارای مبلمان، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت آویز و میز تحریر بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. صندوق امانات دیگر وسیله امنیتی است که در اتاق‌های پردیسان مشهد قرار گرفته است تا مهمانان وسایل و اشیا گران قیمت و اسناد مهم خود را به دور از نگرانی در اتاق هتل گذاشته و خود به گشت و گذار در شهر بپردازند. حمام تعبیه شده در اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان نظیر: دمپایی هتلی، صابون هتلی، خمیردندان هتلی، مسواک هتلی و حوله دست و صورت می‌باشد و سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها در دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی است. این هتل در تلاش است تا بهترین تجهیزات هتلی در مشهد را خدمت مهمانان خود ارائه دهد.

اتاق هتل پردیسان

امکانات هتل پردیسان

امکانات رفاهی هتل پردیسان شامل رستوران ایرانی و فرنگی، چندین کافی‎ شاپ، فست ‎فود و سفره ‎خانه سنتی، سالن‎های همایش، سمینار، آمفی‎ تئاتر مجلل، مجموعه آبی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، فروشگاه‎های مختلف، خشکشویی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به حرم مطهر امام رضا می‎باشد. مهمانانی که دارای ماشین شخصی هستند، اتومبیل خود را در پارکینگ رایگان هتل پارک خواهند کرد. همچنین هتل پردیسان دو پارکینگ روباز و سرپوشیده دارد که اولی دارای ظرفیت 40 خودرو و دیگری ظرفیت 100 خودرو را دارد. همچنین باید گفت ترانسفر تشریفاتی افراد و اشخاص مهم به هتل و از هتل به فرودگاه با اتومبیل BMW میباشد. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به، خدمات VIP و CIP، بوفه، ارائه غذاهای بین المللی در روزهای جمعه، کافی شاپ‎ با سرویس 24 ساعته، اینترنت وایرلس، لاندری مجهز به سیستم‎های پیشرفته، اجاره خودروهای لوکس به مسافرین هتل برای رفتن به سراسر کشور، راه اندازی گشت‎ها و دیدارهای نیم‎روزی اشاره کرد.

رستوران هتل پردیسان

رستوران ارکیده با ظرفیت 220 نفر فضایی کلاسیک دارد که برای مراسم ها و جشن‌ها فضایی مناسب است. رستوران میخک که 180 نفر ظرفیت دارد غذاهایش را به صورت بوفه به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در فضای بیرونی هتل با محوطه ای به سبک سنتی ایرانی در رستوران سنتی ایرانی غذاهای محلی و بومی سرو می‌شود. در فست فود رز غذاهای بین المللی سرو می‌شود. نوشیدنی‌ها و دسرهای ایرانی و محلی را نیز می‌توانید در کافی‌شاپ هتل پردیسان صرف کنید. سالن ضیافت هتل فضایی برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات است. هتل پردیسان دارای یک آمفی تئاتر به ظرفیت 300 نفر و سه سالن کنفرانس با نام‌های حافظ، خیام و عطار است که از آن‌ها برای برگزاری جلسات، رویدادها و کنفرانس‌ها استفاده می‌شود و این هتل را به قطبی برای برگزاری مراسم تجاری و همایش‌‌های خاص در شهر مشهد تبدیل کرده است.

رستوران هتل پردیسان

فاصله هتل پردیسان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا پارک تفریحی خورشید: 5.9 کیلومتر
فاصله هتل تا برج تجاری آلتون: 8.1 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور: 8.7 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار جنت: 10 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار رضا: 12 کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع: 21 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم