لوگو رنوس

رانر تخت هتل چه کاربردی دارد؟

رانر و کوسن هتلی با لوگو
رانر هتلی کاربردهای زیادی دارد و بعلاوه به زیبایی اتاق هتل کمک می‌کنند به شرطی که متناسب با چیدمان و تم انتخابی شما تهیه شوند. پس با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی رانر هتلی بپردازیم.

رانر هتلی پارچه ای است ضخیم و سنگین که اغلب مستطیل شکل است که در قسمت پایین تخت (جای قرارگیری پا) و در عرض آن قرار می‌گیرد. رانر علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه تزئینی نیز دارد و به هماهنگی بین پوشش کف، پرده و سر تخت کمک کرده و زیبایی اتاق هتل را بیشتر می‌کند. رانر تخت هم در زیبایی دکوراسیون اتاق هتل تاثیر زیادی دارد و هم از کثیف شدن تخت، هنگام دراز کشیدن با کفش یا قرار دادن چیزی روی آن جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از رانر تخت

نحوه قرار دادن رانر روی تختخواب سلیقه‌ای است، اما معمولا در قسمت پایین تخت به صورت صاف یا مورب قرار می‌گیرد. که به صورت صاف از لحاظ کارایی درست می‌باشد.

رانر هتلی

 

یک راه ساده برای بیشتر نشان دادن فضای طولی اتاق، استفاده از رانرها بر روی تخت است. بعلاوه به دلیل اینکه تمام ملحفه و تخت به رنگ سفید است، رانر همچنین باعث ایجاد کنتراست رنگ و بافت در دکوراسیون اتاق خواب می‌شوند.

سایز رانر تخت هتلی

رانرها در ابعاد و مدل‌های مختلف دوخته می‌شوند اما به صورت عادی سایزهای آنها:

  • 160*50 برای تخت یک نفره
  • 50*230 برای تخت دو نفره
  • 50*250 برای تخت دو نفره سایز کینگ

می‌باشد. رانرها می‌توانند از پارچه‌های ساده یا طرح دار مدرن و کلاسیک یا سنتی تهیه شوند که با توجه به سبک و دیزان اتاق هتل طراحی و انتخاب می‌شوند.

رانر هتلی

مدل‌های مختلف رانر در هتل

خب در مورد شکل ساده و عمومی رانرها صحبت کردیم اما مدلهای دیگری از رانر هم دوخته می‌شود که با هم در ادامه میبینیم. یکی از این مدل ها، مدلی است که انتها به شکل مثلثی دوخته می‌شود مثل شکل زیر

رانر هتلی مثلثی

 

یا رانرهای پهن که عرضی بین 60 تا 70 سانتیمتر دارند مثل

 

رانر پهن هتلی

 

یا رانرهای که با دو رنگ دوخته می‌شوند

رانر هتل یادی

 

پارچه مناسب برای رانر

اول باید بدانیم که رانر هم مانند بقیه اجزا ملحفه هتلی نیاز به شستشو دارد. پس مهم است پارچه با کیفیتی باشد. بعلاوه برای شکل زیباتر معمولا از پارچه‌های سنگین تری مثل مخمل برای تولید رانر به کار می‌رود اما امکان استفاده از پارچه‌های خاص و گرانتر و همینطور پارچه‌های ارزانتر نیز وجود دارد که بسته به نیاز و طراحی مورد نظر می‌توان آنها را استفاده کرد. بهتر است همیشه سلایق طراحان و مهمتر از آن مشتریان را در این موارد مورد توجه قرار داد.

استفاده از پارچه هتلی رنگ شاد در رانر می‌تواند در تجربه مهمان هتل موثر باشد.

سفارش رانر خاص

ما می توانیم برای جذابیت بیشتر و اختصاصی سازی رانر شما، چاپ یا گلدوزی لوگوی شما را روی پارچه انجام دهیم. در اتاق هتل تختخواب‌ها نقش مهمی در دکوراسیون دارند که نحوه‌ی دکور کردن آن ها نیز نقش بسزایی در زیبایی ظاهر اتاق ایجاد می‌کند.

رانر و کوسن هتلی با لوگو

یکی از کاربردی ترین وسیله ها برای تختخواب هتلی رانرها هستند که می‌توانند متناسب با چیدمان و تم انتخابی شما تهیه شوند. تنوع رانرها بسیار بالا هستند که برای هر سبک می‌ توان طرح خاص رو انتخاب کرد اما از پرطرفدارترین های رانر هتلی پارچه ی ساده با رنگ خنثی می‌باشد.

 

خب در این مطلب به بررسی کاربرد رانر در هتل پرداختیم، مدلها، پارچه، سایز و انواع رانر هتلی را بررسی کردیم و همینطور امکان سفارشی سازی آن را. ما در گروه تجهیزات هتلی رنوس انواع رانر با رنگ و ابعاد مختلف و متنوع را به شما ارائه می‌دهیم. می توانید انواع رانر و کوسن هتلی را در بخش کالای خواب ما جستجو کنید.

سخن پایانی

ما تمام این تجارب را به کمک شما به دست آورده‌ایم. راهنمایی تک تک شما موجب رشد ما خواهد شد پس مارا از نظرات خود بهرمند کنید. ما هم تلاش می‌کنیم براساس دانش خود به شما در اینکه بتوانید به بهترین شکل پروژه خود را تجهیز یا بهسازی نمایید کمک کنیم.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم