لوگو رنوس

بازاریابی هتل‌ها

بازاریابی هتل ها

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مسافرتی، هدف بازاریابی هتل جذب مهمان و کسب درآمد است. برای متمایز شدن از رقبا و فناوری به روز برای ایجاد آگاهی و هدایت کسب و کار، نیاز به یک برند بصری و پیام بازاریابی است. وب سایت شما، رسانه‌های اجتماعی، ربات های چت، همه ابزارهای بازاریابی آنلاینی که برای دسترسی به مهمانان خود استفاده می‌کنید باید یکپارچه و یکدست باشند تا بتوانید رزرو مستقیم خود را افزایش دهید.

بازاریابی هتل ها

5 تاکتیک بازاریابی هتل

وقتی به استراتژی بازاریابی کلی خود فکر می‌کنید، می‌دانید که مهمانان شما به صورت آنلاین شروع به کار کرده اند. آنها مقاصد، گزینه‌های سفر لحظه آخری را مرور می‌کنند و از رسانه‌های اجتماعی الهام می‌گیرند. بیشتر این مرور از طریق گوشی هوشمند انجام می‌شود، به طوری که 70 درصد از مسافران تمام تحقیقات سفر خود را از طریق تلفن خود انجام می‌دهند.

  1. تجربه یک هتل دیجیتال همه‌کانالی بدون درز: یک وب سایت خوب طراحی شده و سازگار با موبایل، برای هر هتلی نقطه صفر است. وب‌سایت باید تمام اطلاعات تماس هتل را نمایش دهد و تجربه‌ای را در ارتباط کامل برای مهمانان ارائه دهد. استفاده آسان، تصاویر زیبا، رزرو آنلاین و پرداخت‌های بدون درز، انتخاب هتل شما را برای اقامت خود برای مهمانان شما آسان می‌کند.
  2. جوایز وفاداری هتل: بازاریابان هتل می‌خواهند رزروهای مستقیم را تشویق کنند و یکی از راه‌های انجام آن، ارائه پاداش‌های وفاداری است. مشترکین می‌توانند با رزرو مستقیم در وب سایت به پیشنهادات ویژه دسترسی داشته باشند تا مجبور نباشید به جمع کننده کمیسیون پرداخت کنید. برنامه‌های جوایز می‌توانند با به خاطر سپردن ترجیحات مهمانان شما احساس خاص بودن کنند. همانطور که آنها را بهتر بشناسید، می‌توانید خدمات و امکانات شخصی تری را به آنها ارائه دهید.
  3. بازاریابی ایمیلی برای هتل‌ها: کلید بازاریابی ایمیلی که سود سهام را به همراه دارد، مرتبط بودن است. یک ایمیل تأیید که اقامت آنها را تأیید می‌کند و مسیرها را به اشتراک می‌گذارد مفید است. اطلاع دادن به آنها از جشنواره یک روزه موسیقی مورد علاقه خود در طول اقامت احتمالاً تأثیر بیشتری خواهد داشت. ایمیل روشی مفید برای اطلاع رسانی به مهمانان شما از پیشنهادات ویژه و علایق مرتبط است و هر چه شخصی‌تر باشد می‌تواند بهتر باشد. با داده های رزرو شده آنها، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد نوع سفر آنها بیاموزید. همچنین، اگر در هنگام ثبت نام یا به اشکال دیگر ترجیحات آنها را بپرسید، می توانید ارتباطات بعدی را تنظیم کنید. چند روز می‌مانند، اگر برای اولین بار در شهر باشند، هدفشان از سفر چیست (تفریح، کاری، تعطیلات عاشقانه، مناسبت خانوادگی و غیره)، ترجیح صبحانه‌شان چیست، آیا به حمل‌ونقل نیاز دارند، مایل به بازدید هستند. آبگرم و غیره. اگر بتوانید تمام این اطلاعات ارزشمند از مشتریان خود را در یک سیستم CRM برای هتل ها یا یک پایگاه داده مستقل ذخیره کنید، می‌توانید از آن برای بازاریابی و اتوماسیون ایمیل استفاده کنید. با اتوماسیون بازاریابی، بازاریابان هتل می‌توانند ایمیل‌های خوش آمدگویی از مهمان را تنظیم کنند، از نقاط داده خاص برای ارائه تخفیف‌های قابل‌اجرا استفاده کنند، و تجربه مهمان را شخصی‌سازی کنند و در زمان و منابع زیادی صرفه‌جویی کنند. تصور کنید می‌دانید که یک مهمان تکراری در آخرین بازدید خود یک ماساژ اسپا رزرو کرده است. با داده‌های مناسب و اتوماسیون ایمیل، می‌توانید پیامی متناسب با آن‌ها ارسال کنید تا درمان‌های اسپا و مشوق خاصی را به آنها یادآوری کند. هرچه بیشتر در مورد مشترکین ایمیل خود بدانید، بیشتر می توانید پیام‌های خود را تنظیم کنید که نرخ باز شدن شما را بهبود می‌بخشد، اعتماد ایجاد می‌کند و درآمد را افزایش می‌دهد.
  4. مکان‌های هتل خود را بازاریابی کنید: هتل‌ها این امکان را دارند که مکان را به روش‌های مختلف برای انواع مختلف مهمانان بازاریابی کنند. هر هتلی می‌تواند یک ابزار دیجیتالی دربان را با وب‌سایت خود ادغام کند و مهمانان را تشویق کند تا یک برنامه سفر بر اساس علایق خود بسازند و همیشه به‌روز بمانند. از جشنواره‌ها گرفته تا موزه‌های منطقه و دیگر مقاصد قابل توجه، هتل‌هایی که این منطقه را به بازار عرضه می‌کنند، می‌توانند برای مسافرانی که به دنبال اقامت هستند جذاب باشند.
  5. کانال‌های جذب ترافیک هتل‌ها: سفر مهمان امروزی از آگاهی تا رزرو اغلب چند بعدی است. پست‌های رسانه‌های اجتماعی دوستان ممکن است الهام بخش آنها باشد. سایر افراد شروع به جستجو در OTA یا Google مورد علاقه خود می‌کنند. هیچ مسیری از آگاهی از برند تا رزرو وجود ندارد. این عدم سفر رسمی مهمان به این دلیل است که بازاریابی موفق هتل مستلزم یکپارچگی بین کانال‌ها است، بنابراین مهمانان از رزرو اقامت خود مطمئن باشند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم