لوگو رنوس

10 چیزی که یک هتل باید ارائه دهد

10 چیزی که هتل باید ارائه کند.

اگر در صنعت مهمان‌نوازی فعالیت می‌کنید، می‌دانید که ارائه امکانات مناسب به مهمانان چقدر اهمیت دارد. نه تنها خدمات تکمیلی مهم هستند، بلکه انواع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهید می‌تواند تفاوتی بین متمایز شدن از رقبا و تنها بودن یک هتل زنجیره‌ای دیگر ایجاد کند. در پست امروز، به 10 مورد برتری که هر هتلی می‌خواهد نسبت به سایر مشاغل در صنعت مهمان‌نوازی برتری رقابتی داشته باشد، باید ارائه دهد، نگاهی خواهیم انداخت.

یک هتل چه چیزهایی باید ارائه دهد؟

  • رئیس قابل مشاهده: مهم نیست که مدیر هتل خود را چه می‌گویید.  مدیر کل یا مدیر مقیم؟ مهم است که آنها نه تنها در محل باشند، بلکه در دسترس و در دسترس مهمانان نیز باشند. مدیری که روز خود را در دفتر می‌گذراند، تأثیر مثبتی که شما می‌خواهید روی مهمانان بگذارید، نخواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که مدیر هتل شما می‌داند که بخشی از کار او این است که روی زمین به مهمانان خوشامد بگوید، «چهره‌ای» برای هتل بسازد، و به طور کلی راه‌هایی برای تأکید بر تعهد هتل به تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای مهمانان بیابد.
  • شخصیت واقعی: کارکنان شما باید بیش از مودب باشند. در حالی که رفتارهای خوب و نگرش خدمات محور مهم هستند، آنها در ایجاد برند هتل شما کار زیادی انجام نمی‌دهند. اگر هدف شما ایجاد شخصیتی دوستانه، باز و صمیمانه برای هتلتان است، مهم است که این موضوع را با کل کارکنان خود در میان بگذارید. هرچه کارکنان شما در تعاملات خود با مهمانان شما همدلی و علاقه واقعی نشان دهند، هتل شما بیشتر خود را از رقبا متمایز می‌کند.
  • ورود و خروج آسان: چه مهمانان شما در هفته گذشته برای کاری سفر کرده باشند یا بعد از یک روز رانندگی خسته کننده وارد شوند، باید مطمئن شوید که فرآیندهای ورود و خروج تا حد امکان ساده و کارآمد هستند. هر چه مهمانان خسته شما زمان کمتری را پشت میز بگذرانند، سریع‌تر می‌توانند به اتاق خود بروند و آرام شوند. کارکنان خود را آموزش دهید تا زبان بدن، لبخندها و کلمات دوستانه را به نمایش بگذارند. سعی کنید از احوالپرسی‌های مبهم مانند احوالپرسی احوال پرهیز کنید. در عوض، یک عبارت خاص تر مانند “خوشحال است که شما را با ما داریم” تأثیر عمیق تری خواهد داشت.

ورود و خروج از هتل

  • اختیار: در حالی که اکثر مهمانان شما احتمالا افراد مشهور نخواهند بود، اما این بدان معنا نیست که آنها قدردان توجه شما به حریم خصوصی و امنیت خود نیستند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان میز پذیرش شما ارزش استفاده از نام مهمان را با احتیاط درک کرده اند. کارکنان هتل هرگز نباید نام یا شماره اتاق را پخش کنند زیرا این نه تنها نقض حریم خصوصی است، بلکه یک مسئله امنیتی بالقوه است.
  • از فرضیات اجتناب کنید: گاهی اوقات، یافتن تعادل بین فعال بودن و فرضیات دشوار است. مهم است که مهمانان هتل شما هرگز احساس نکنند که برای آنها تصمیم گیری می شود. این امر به ویژه در مورد مهمانان معمولی مهم است، زیرا می‌توان تصور کرد که می‌دانید آنها چه می‌خواهند آسان‌تر باشد. اطمینان حاصل کنید که همیشه گزینه هایی به مهمانان ارائه می‌‌شود و اجازه داده می‌شود که خودشان تصمیم بگیرند.
  • جزئیات: همه می‌دانند که جزئیات می‌توانند تقریباً هر چیزی را بسازند یا خراب کنند، به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید لهجه‌های هتلتان متمایز، سلیقه‌ای و در صورت امکان محلی هستند. هرچه زمان و توجه بیشتری را به جزئیات هتل خود اختصاص دهید، مهمانان شما بیشتر از گذراندن وقت در اتاق، لابی یا سالن استراحت مهمان در طول اقامت با شما قدردانی خواهند کرد. هر چه بیشتر بتوانید خدمات و هدایایی دقیق ارائه دهید، هتل خود را بیشتر متمایز می‌کنید. بهترین چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که هرچه پیشنهادات شما دقیق تر و محلی تر باشد، بهتر است. در اینجا فقط چند نمونه از مواردی است که توجه واقعی به جزئیات را نشان می دهد:
    1. ترافل محلی خوشمزه
    2. یک ظرف میوه با میوه های زیبا و خوراکی
    3. خوراکی های تازه حیوان خانگی برای کسانی که با حیوان خانگی سفر می کنند
    4. گل آرایی تازه ساخته شده از گل ها و گیاهان محلی
  • دانش محلی: سرویس اتاق یکی از مهمترین ملزومات هتل در طول اقامت هر مهمان بود. با این حال، این روزها، مهمانان شما به همان اندازه از شما انتظار دارند که دانش محلی گسترده ای داشته باشید. اگر آن‌ها به دنبال تجربه‌ای غنی از جامعه هستند، مهم است که بتوانید برخی از بهترین مکان‌ها و مکان‌ها را برای بازدید آن‌ها و همچنین تجربه‌های غذاخوری با قیمت مقرون به صرفه را به اشتراک بگذارید.
  • خانه داری بی عیب و نقص: یکی از بهترین ویژگی‌های خانه داری هتل بی عیب و نقص، توانایی نامرئی بودن است. اگر مهمانان شما با صحبت کردن، رادیوها یا تلویزیون هایی که نتیجه خانه داری و مراقبت از اتاق‌های دیگر است مزاحم نمی‌‍شوند، پس یکی از بزرگترین موانع را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. یکی از گناهان بزرگی که هیچ خانه‌داری نباید مرتکب شود، جابه‌جایی وسایلی است که متعلق به مهمان است. در حالی که این ممکن است هنگام تمیز کردن اتاق چالش ایجاد کند، مهم است که مهمانان شما احساس کنند که فضای آنها محترم است. علاوه بر این، مهم است که کارکنان شما بدانند هنگام تمیز کردن کجا باید بررسی کنند و مایل به جستجوی فراتر از نقاط آشکار باشند.

خانه داری بی عیب

  • مراکز فروش فراوان: بسته به زمانی که هتل شما ساخته شده است، ممکن است در مورد تعداد پریزهای برقی که می‌توانید به مهمانان خود ارائه دهید، گزینه‌های زیادی نداشته باشید. یک راه حل آسان، خرید نوارهای شارژی است که می توانند به تعداد معدود پریزهای موجود در هر اتاق وصل شوند. دو مزیت از انجام این کار وجود دارد – لوازم الکترونیکی در برابر نوسانات برق محافظت می شوند و شما فوراً پریزهای بیشتری ایجاد می کنید که آسایش و راحتی مهمانان شما را تامین می کند.
  • دوش های زیبا و آسان برای کار: در حالی که هتل‌ها می‌توانند برخی از شگفت‌انگیزترین دوش‌ها، از جمله دوش‌های داخلی، دوش‌های فضای باز، دوش‌های چند سر دوش، دوش‌های بارانی و موارد دیگر را داشته باشند، اما واقعاً هیچ فایده‌ای ندارند، مگر اینکه کار با آنها آسان باشد. هیچ چیز به اندازه رفتن به دوش ناامید کننده نیست، فقط برای اینکه متوجه شوید که نمی توانید بفهمید که چگونه آن را روشن کنید یا تنظیمات را مطابق با سطح راحتی خود تنظیم کنید. اگر هتل شما دوش‌هایی با ویژگی‌های پیچیده ارائه می‌کند، مطمئن شوید که دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهید که ساده و آسان است.

 

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم