لوگو رنوس

4 نکته خرید برای مدیریت هتلدارای

مدیریت هتل ها

اگر می‌خواهید در زمینه سفر و گردشگری کار کنید، آموزش مدیریت مهمان نوازی مکانی عالی برای شروع است. مدیران هتلداری از سبک زندگی پر جنب و جوش و پرشتاب صنعت گردشگری از سمت‌های نظارتی در هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، خطوط کروز و غیره لذت می‌برند. کار به عنوان مدیر در هر یک از این مکان‌های کاری مهمان‌نوازی نه تنها شامل نظارت بر جریان مهمانان در داخل و خارج از مکان‌های اقامتی، بلکه بر جابجایی لوازم در سراسر زنجیره تامین مهمان‌نوازی است. در این مطلب می‌خواهیم درباره 4 نکته خرید برای مدیریت هتلداری، صحبت کنیم.

مدیریت هتلداری

نکات مهم خرید برای مدیریت هتل

این چهار نکته خرید عرضه می‌تواند به شما در طول حرفه مدیریت مهمان نوازی شما کمک کند:

  1. اولویت دادن به روابط مثبت با تامین کنندگان محصولات در صنعت هتلداری: مدیران مهمانداری اغلب مسئول سفارش لوازم ضروری خانه داری مانند ملحفه، حوله، عروسک چمدان و محصولات نظافت هستند. آنها همچنین می‌‍توانند در عملیات خدمات غذایی، مدیریت منابع رستوران، و خرید محصولات و مواد غذایی کار کنند. مدیر مهمان‌نوازی اغلب نقطه تماسی است که تأمین‌کنندگان هنگام نوشتن سفارش‌ها، برنامه‌ریزی زمان‌بندی عرضه‌ها و موارد دیگر با آن ارتباط برقرار می‌کنند. نگرش دوستانه، حرفه‌ای و تمایل به تعامل با همه، از افراد تحویل‌دهنده گرفته تا صاحبان شرکت‌های عرضه‌کننده، راه بسیار خوبی برای ایجاد روابط قوی و قابل اعتماد مدیر/تامین‌کننده است و در درازمدت اموال هتلداری آینده شما را به خوبی عرضه می‌کند.
  2. بدانید که هر زمان که ممکن است مذاکره کنید: جای تعجب نیست که یکی از راه‌های خرید مؤثر و مسئولانه این است که به دنبال بهترین محصولات با کمترین قیمت باشید. عرضه کنندگان همه چیز از غذا گرفته تا تلفن در صنعت هتلداری و گردشگری از مدیران هتلداری انتظار دارند که سعی کنند بهترین نرخ‌های ممکن را به توافق برسند. تجهیز هتل‌ها به محصولات اغلب شامل خرید عمده فروشی بزرگ است و هتل‌هایی با اندازه‌های مختلف می‌توانند به تخفیف های مختلفی دسترسی داشته باشند. اگر شما یک شکارچی معامله هستید و به معاملات زیادی توجه می‌کنید، مذاکره با معاملات خوب در سفارشات بزرگ می‌تواند به شما کمک کند هزینه ها را در طول حرفه مدیریت مهمان نوازی خود پایین نگه دارید.
  3. در مورد خرید تامین، ارتباط باز با کارکنان را حفظ کنید: هنگامی که در رشته مدیریت هتلداری فارغ التحصیل می‌شوید، وظیفه شما این است که خط مشی‌‌های خرید هتل خود را به کارکنانی که بر آنها نظارت می‌کنید اطلاع رسانی کنید و از رعایت آنها اطمینان حاصل کنید. بهترین راه برای انجام این کار نیز ساده ترین است. با همکاران آینده خود صحبت کنید! اطمینان حاصل کنید که آنها آگاه، با انگیزه و به اهداف مالی کسب و کار احترام می گذارند. این به کارکنان کمک می‌کند تا بفهمند چه چیزی از آنها نیاز است (مانند نگهداری از انبارهای تمیز یا پردازش یک معامله خرید عرضه) و از چه چیزهایی باید اجتناب کنند (مانند هدر دادن لوازم و محصولات یا خرید بدون مجوز).
  4. کارشناسی ارشد فناوری روز: یکی دیگر از بخش‌های مهم مدیریت عرضه و خرید، نگهداری موجودی و انجام مسئولیت‌های مهم حسابداری هتل است. با آموزش مدیریت مهمان نوازی، می‌توانید یاد بگیرید که از آخرین فن آوری مدیریت مهمانداری استفاده کنید.
    مدیریت هتل

همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقاله مدیریت هتل چگونه است، نیز بیشتر درباره مدیریت هتل بدانید و تحقیق کنید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم