لوگو رنوس

7 امکانات رفاهی هتل که باعث جذب و بازگشت مهمانان می‌شود

مهمانان هتل

تمیزی و کیفیت اتاق تنها فاکتورهایی نیست که مسافران هنگام رزرو اتاق هتل در نظر می‌گیرند. آنها به دنبال امکانات اضافی هستند که می‌تواند اقامت هتل آنها را بسیار بهتر کند. ما کمی جستجو کرده‌ایم و هفت مورد از بهترین تجهیزات هتلی که شما می‌تواند فراهم کند تا اقامت مهمان‌هایتان لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر شود، پیدا کرده‌ایم.

  1. نوشیدنی‌های رایگان: مهمانان اغلب می‌توانند مسافت‌های طولانی را طی کنند تا به هتل شما برسند، پس چرا به آن‌ها نوشیدنی‌های تازه ارائه ندهید. به عنوان مثال، در هنگام ورود به آنها یک نوشیدنی رایگان ارائه دهید. با نگه داشتن کلوچه‌های تازه پخته شده، شیرینی های محلی یا بطری‌های آب در اتاقشان، حس خاصی به آن اضافه کنید. اینها چیزهای کوچکی هستند که کمک زیادی به مهمانان شما می‌کنند.

نوشیدنی های رایگان

  1. اینترنت و وای فای پر سرعت: اتصال اینترنت یا وای فای ندارید؟ این ساده ترین راه برای از دست دادن مشتریان قبل از اینکه حتی وارد هتل شما شوند است. مهم نیست که چه نوع مشتریانی را می‌خواهید جذب کنید، مسافران تجاری، کوله گردها یا خانواده‌ها، آنها به اینترنت پرسرعت و بی سیم نیاز دارند. ارائه اینترنت همچنین یک راه عالی برای ارسال پست‌های مهمانان در مورد مکان شما است. اطمینان حاصل کنید که دسته‌های رسانه‌های اجتماعی و هشتگ هتل خود را با گذرواژه وای‌فای هتل خود ارائه کرده‌اید تا بلافاصله بدانند که شما را روی عکس‌هایی که پست می‌کنند برچسب‌گذاری کنند.
  2. مرکز و مجتمع تجاری: برای جذب مسافران شرکتی، باید خدمات مرتبط با تجارت داشته باشید. در یک مرکز تجاری که مجهز به رایانه، پرینتر، دستگاه فکس، دستگاه کپی و اسکنر باشد، سرمایه گذاری کنید. خیلی خوب خواهد بود که بتوانید آن را 24 ساعته و 7 روز هفته در حال اجرا نگه دارید تا مهمانانی که در ساعات فردی کار می‌کنند در زمان‌های مختلف روز از آن استفاده کنند. این برای کسانی که مشتریان یا همکارانی در کشورهای مختلف دارند صدق می‌کند.
  3. وانت فرودگاه و تحویل: هیچ کس نمی‌خواهد در یک شهر جدید گم شود یا نگران پیدا کردن تاکسی برای رسیدن به هتل خود باشد. با ارائه خدمات حمل و نقل فرودگاهی به مهمانان خود، زحمتی را که مهمانان خود مجبور به رزرو آن هستند، از بین می‌برید.
  4. لوازم بهداشتی با کیفیت: لوازم بهداشتی باکیفیت باید در لیست امکانات اتاق هتل شما باشد. برای مهمانان تجربه خوشایندی نخواهد بود که هر بار که وارد دوش می‌شوند، شامپو یا صابون مایع را از یک بطری کوچک بیرون بیاورند. بدتر است اگر محصولات کیفیت بدی داشته باشند که باعث خشکی پوست و وز شدن موها می‌شود. امکانات حمام باکیفیت مانند صابون، شامپو، نرم کننده، ژل بدن، لوسیون و دهانشویه را در هتل خود فراهم کنید تا اثری در ذهن مهمان باقی بماند. نه تنها احساس شادابی می‌کنند، بلکه به خوبی از آنها مراقبت می‌شود.
  5. امکانات تناسب اندام و سلامتی:  با افزایش محبوبیت در برنامه‌های سلامتی، جای تعجب نیست که مهمانان اکنون به دنبال هتل‌هایی باشند که امکانات تناسب اندام مجهز، اسپا، یا استخر را ارائه می‌دهند. مهمانان شما بیشتر از فضاهای تفریحی قدیمی و فرسوده ترجیح می‌دهند تجهیزات وزنی و قلبی، خدمات ماساژ، اسپا با ماساژورهای معتبر، سونا و حمام بخار را ترجیح دهند.
  6. رستوران‌های داخلی: اگر مهمانان شما احساس گرسنگی می‌کنند، آخرین کاری که می‌خواهند انجام دهند این است که لباس بپوشند و برای صرف غذا بیرون بروند، به خصوص اگر نزدیک ترین رستوران به هتل شما با ماشین فاصله دارد. در عوض، یک یا دو تجربه رستوران را به مهمانان خود پیشنهاد دهید که گزینه های غذایی متعددی دارد. این نه تنها تجربه مهمان شما را افزایش می دهد، بلکه فرصتی عالی برای ارتباط با مهمانان شما فراهم می‌کند. چرا کارمندان یکسانی هر شب به آنها خدمت نمی‌کنند؟ این به آنها امکان می‌دهد مهمانان شما را بشناسند و احساس کنند که یکی از اعضای خانواده هستند. اگر امکانات رفاهی عالی را فراهم کنید، مهمانان شما می‌خواهند دفعه بعد که در شهر شما هستند به آنجا برگردند. با ارائه بهترین امکانات از انتظارات آنها فراتر بروید و ممکن است خود را یک مشتری وفادار بیابید.

رستوران هتل

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم