لوگو رنوس

10 مورد ضروری از تجهیزات اتاق هتل

در این مقاله به ده مورد از امکانات اولیه و ضروری اتاق هتل اشاره کردیم که به بهبود رفاه و رضایت مشتریان شما کمک بسیاری می‌کند. این مطلب را از دست ندهید.

در گذشته، هتل مکانی برای گذراندن شب در نظر گرفته می‌شد. یک تخت و حمام برای جلب رضایت مشتریان کافی بود. اما امروزه خواسته های مسافران امروزی تغییر کرده است. یک مطالعه توسط شرکت مشاوره PwC نشان می دهد که مسافران تجاری و تفریحی به طور یکسان کیفیت اتاق را به عنوان معیاری تعیین کننده در انتخاب هتل در نظر می‌گیرند. به عنوان یک هتل‌دار ، باید انتظارات مشتریان خود را درک کنید. در این مطلب با هم به بررسی تجهیزات ضروری اتاق هتل خواهیم پرداخت. تا انتهای مطلب مارا دنبال کنید.

ملحفه هتلی

 

1. کیفیت ملحفه‌ها

وقتی مسافری اتاق هتل را رزرو می کند ، انتظار دارد یک خواب راحت داشته باشد. کیفیت تخت‌خواب نقش اساسی دارد. یک هتل “میان‌رده” ملحفه هتلی پلی استر بی‌کیفیتی را ارائه می‌دهد. بنابراین، بیشتر روی ملحفه‌های ساخته شده از الیاف‌طبیعی (پنبه، کتان، کنف …) تمرکز کنید. علاوه بر این ، به دلایل بهداشتی ، توصیه می‌شود به جای پتو پشمی‌سنتی ، لحاف ارائه دهید.

2. وای‌فای

تقریباً نیمی از مسافران  ترجیح می دهند که هتلی که به وای فای مجهز نباشد رو انتخاب نکنند ،  از هر 10 نفر 9 نفر با تلفن هوشمند/لپ تاپ یا تبلت سفر می‌کنند.در این صورت یکی از ضروری ترین امکانات هتل مجهزبودن به سیستم وای فای و اینترنت پرسرعت می باشد.

3. تلویزیون

امروزه همه مسافران دارای صفحه تلویزیون با وضوح بالا در خانه هستند. بنابراین آنها انتظار دارند این سرویس را در اتاق هتل پیدا کنند. به همین دلیل است که هتل‌دار بسته به تعداد مشتریان دریافتی ، نصب صفحه‌های تخت با چندین کانال در زبان‌های مختلف را ترجیح می دهد.

 حمام هتل

4. امکانات استحمام

به گفته Coach Omnium، به طور شگفت‌انگیزی، تقریبا 89 درصد از مسافران ترجیح می‌دهند دوش را در حمام پیدا کنند تا وان. بنابراین توصیه می‌شود یک حمام بزرگ در حمام اتاق‌خواب نصب کنید. همچنین توصیه می شود به جای پرده دوش‌سنتی و غیربهداشتی ، یک صفحه دوش نصب کنید. تجهیزات حمام در هتل‌ها معمولا شامل حوله‌ حمام، دستی و پالتویی و لوازم بهداشتی یکبار مصرف مانند شامپو‌ هتلی، صابون، لیف و … می‌باشد.

5. امکانات رفاهی

از دیگر وسایل مورد نیاز در اتاق هتل‌ها می‌توان به اتو ،سشوار و سیف باکس و … اشاره کرد.

6.وسایل پذیرایی:

لیوان‌های مخصوص نوشیدنی، پارچ آب، لوازم ابتدایی آشپزی (در صورتی که شما یک سوئیت اجاره کرده باشید) سینی‌های مخصوص حمل غذا و نوشیدنی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سرویس قاشق و چنگال و ادویه‌های لازم، یخچال و مایکروفر و همچنین ساشه‌های قهوه و نسکافه، بیسکوئیت و شکلات‌های مخصوص هتل از جمله امکانات رفاهی است که می‌توان در این بخش به مشتری ارائه کرد.

7. سینی مودبانه

پس از یک پرواز طولانی یا سفر با ماشین ، مسافران خوشحال می شوند که هنگام ورود به اتاق هتل ، غذای رایگان دریافت کنند. امروزه بسیاری از هتل ها این خدمات را به صورت مینی بار در اختیار شما قرار می دهند. مسافران باید هزینه هر مصرف را بپردازند. یک سینی محترمانه (چای ، قهوه ، کتری …) به محض ورود مسافر را در روحیه خوبی قرار می‌دهد.

8.تجهیزات کار

برای مسافران تجاری ، داشتن فضای کاری در اتاق‌ هتل الزامی است. بنابراین ، موسسه‌ای که معمولاً این نوع مشتری را دریافت می‌کند ، ملزم به تجهیز امکانات اداری  در اتاق‌ها است.

9.آینه تمام قد

هتلداران لزوماً به آن فکر نمی‌کنند ، اما یک آینه تمام قد در اتاق هتل در بین مسافران بسیار محبوب است. حمام نباید تنها جایی باشد که می‌توان آینه پیدا کرد.

10.روشنایی

سیستم روشنایی نقش مهمی در راحتی اتاق‌هتل دارد. هتل‌دار به جای استفاده از چراغ‌های سقفی بزرگ و بیش از حد تهاجمی، از لامپ‌های کوچک استفاده خواهد کرد. چراغ‌های مطالعه کنار تخت نیز در بین مسافران بسیار محبوب است. از روشنایی حمام و کمد نباید غافل شد.

در مواجهه با بسیاری از سبک‌ها و موارد مختلف ، انتخاب مبلمان می‌تواند یک سردرد واقعی برای هتل‌دار باشد. امروزه، اکثر موسسات تجهیزات اولیه را بدون شناسایی نیازهای واقعی مشتریان ارائه می‌دهند. یک هتل‌دار که به مشتریان خود حساس است متعهد است که فراتر از انتظارات آنها عمل کند. به لطف فناوری ، هتل‌داران می توانند امکانات مدرن‌تری را برای متمایز‌شدن از رقبای خود و جذب نسل‌جدید مسافران فوق‌العاده متصل به یکدیگر ارائه دهند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم