لوگو رنوس

همه چیز درباره بهترین حوله هتلی

حوله هتلی مناسب

اگر شما یک هتل را اداره می‌کنید وظیفه شما این است که مطمئن باشید مهمانان شما از اقامت خود لذت می‌برند. لازم به ذکر است که کیفیت حوله و منسوجات هتل، دراین مورد نقش مهمی دارد. در این مطلب می‌خواهیم درباره بهترین حوله هتلی و هرچیزی در این باره است، صحبت کنیم.

بررسی حوله هتلی مناسب

ما روزانه از حوله استفاده می‌کنیم که این معمولا یکی از مراسم اصلی صبحگاهی همه ما است. بنابراین، یک حوله خوب باید روی پوست شما احساس نرمی ایجاد کند و همچنین لوکس باشد. چون همه حوله‌ها شبیه هم نیستند. همچنین وقتی به حوله‌ها در هتل‌ها فکر می‌کنیم، پارچه‌های شستشو، حوله‌های دست و حوله‌های استاندارد حمام به ذهنمان می‌رسد. . حوله در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، متل‌ها، خوابگاه‌ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود.

حوله هتلی عالی

نکاتی برای انتخاب بهترین حوله هتلی

برای انتخاب مناسب ترین حوله هتلی چند نکته حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه کنیم:

  • نوع الیاف بکار رفته در حوله
  • وزن حوله
  • نوع حلقه‌های بافت حوله
  • ابعاد حوله
  • چگونگی مراقبت از حوله

حوله هتلی خوب

راهنمای خرید حوله هتلی

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی انتخاب بهترین حوله برای هتل ها آورده شده است. برای خرید بهترین حوله هتلی باید چند مورد مهم را در نظر بگیرید:

  • ابعاد و وزن حوله: حوله‌ها در چند واحد اندازه گیری می‌شوند که معرف چگالی پارچه حوله است یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله‌هایی که وزن پایین تری دارند (در یک واحد مشخص)، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر هستند. این حوله‌ها برای استفاده‌های ورزشی و یا در سفر مناسب هستند. حوله‌هایی با کیفیت بالاتر آن‌هایی هستند که در هتل‌ها استفاده می‌شود. این حوله‌ها بسیار گرانتر هستند، اما اغلب ارزش این قیمت بیشتر را دارند، زیرا دوام زیادی دارند. همچنین کیفیت حوله‌های هتلی نیز بسیار مهم است زیرا این بخشی از مهم‌ترین خدمات هتل‌ به مهمانان به حساب می‌آید و هر روز با حوله‌ها سرو کار دارید. به همین علت یک حوله با کیفیت خوب باید انتخاب کنید چرا که حمام شما را بهتر و رضایت بخش‌تر می‌کند.
  • قدرت جذب آب حوله: میزان جذب آب حوله از مهم‌ترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای هتل‌ها می‌باشد. حوله حمامی‌ای مناسب است که بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد. حوله‌ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.
  • نرمی حوله: نرمی حوله بستگی به جنس پنبه‌ای دارد که نخ حوله از آن تولید می‌شود. مثلا پنبه پرو (Pima) در امتداد ساحل پرو، که در آن خاک غنی کاملا مرطوب، نرم و صاف است، رشد می‌کند. عمر پنبه آن بسیار طولانی است، بنابراین کمتر احتمال دارد پرز دهد. همچنین این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند. یک حوله پنبه پرو به دلایلی که گفته شد، یک حوله با کارآیی خوب را ایجاد می‌کند.
  • رنگ حوله: گر انواع حوله هم رنگ برای هتل بخرید که بهتر است سفید باشد، دیگر به سازگار کردن رنگ‌ها فکر نمی‌کنید. نگهداری و شست وشوی حوله‌های هم رنگ برای هتل‌ها هم راحت‌تر است. بهترین حوله برای هتل‌ها، حوله سفید هتلی است.

ویژگی حوله هتلی مناسب

ویژگی‌های  بهترین حوله هتلی

حوله هتلی یکی از ملزومات مهم هتلی به حساب می‌آید. همچنین حوله هتلی مناسب باید دارای چند ویژگی باشد که عبارتند از:

  1. جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و ضد حساسیت و ضد آلرژی باشد.
  2. حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  3. قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان حوله هتلی بشمار می‌آید.

 

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم