لوگو رنوس

8 نکته برای آسایش مهمان در اتاق هتل

ملزومات هتل
8 نکته برای آسایش مهمان در اتاق هتل را در این نوشته با هم بررسی خواهیم کرد نکاتی که باعث رضایت بیشتر مهمان از اقامت در هتل شما خواهد شد

در این نوشته می‌خواهیم 8 مورد ضروری برای آسایش مهمان در اتاق‌هتل را با هم بررسی کنیم پس با ما  همراه باشید.

پریزهای برق‌زیاد

همانطور که اشاره کردم، همه ما این روزها با چندین ابزار حرکت می‌کنیم، از رایانه‌ها و تبلت گرفته تا تلفن‌های همراه، دوربین‌ها، دستگاه‌های پخش موسیقی و موارد دیگر. تنها چیزی که بین همه آنها مشترک است این است که با برق کار می‌کنند و همگی باید شارژ شوند. بنابراین برای من شگفت آور است که هنوز هتل‌هایی هستند که فاقد بیش از یک یا دو پریز‌برق برای استفاده مهمانان هستند. می‌توانید حس کنید که شارژ دستگاه‌های شما در حال تمام شدن است و جایی برای شارژکردن آنها نداشته باشید؟ نه تنها این، بلکه هر اتاق‌هتل باید دارای پریز کنار تخت‌خواب باشد. بسیاری از مردم رایانه‌های خود را برای کار در حالی که در سفر‌کاری هستند به رختخواب می‌برند و بسیاری از تلفن‌های هوشمند خود به عنوان ساعت‌های زنگ‌دار استفاده می‌شوند به همین دلیل داشتن پریزهایی نزدیک تخت منطقی است که می‌توانید بدون جدا کردن تشک از دیوار به آن دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید، این باید یک ویژگی استاندارد در اتاق‌های شما باشد.

دستگاه نسپرسو

مرا کافر‌کافئین صدا کنید، اما من معتقدم که هر اتاق‌‌هتل بسته به نوع مهمان خود (ایرانی یا خارجی) باید دارای نوعی از چای ساز، قهوه‌ساز کوچک یا دستگاه اسپرسو باشد. غالباً، این تمام چیزی است که من صبح می‌خواهم قبل از اینکه از لابی مغازه یا کافه‌‍‌ای در نزدیکی خود چیزی بخورم. من فقط می‌خواهم بتوانم از اولین فنجان روزم در اتاقم لذت ببرم تا به بررسی ایمیل‌ها و تقویم خود، بدون نیاز به لباس پوشیدن، یا اینکه از هتل خارج شوم مشغول شوم. یا چای برای چای‌خواران داخل کتری‌برقی و مقداری کیسه چای بگذارید. چه کسی می‌داند، شاید من آنقدر پربار باشم که اگر احساس کنم کارهای زیادی انجام می‌دهم، خدمات اتاق سفارش دهم و درآمد شما را با شام یا نهار افزایش دهم.

حمام هتل

دوش حمام

دوش گرفتن در هتل می‌تواند باشکوه باشد. دوش داخلی، دوش بیرون، دوش با 12 سر دوش، دوش بخار، دوش بارانی … همه آنها فوق العاده هستند. به جز یک چیز: عملکرد بسیاری از آنها غیرممکن است! من شخصاً قدیمی هستم، یک دستگیره برای آب سرد و یکی برای آب گرم و آنها را می‌چرخانید تا فشار و تعادل دما را تنظیم کنید. اما بسیاری از دوش‌های هتل این روزها دارای کنترل دما، کنترل فشار، کنترل برای تعیین نوع سر دوش است … من اغلب خود را با ریزش آب سرد از یک جهت و رگبار سوزش از طرف دیگر در این روزها منفجر می‌کنم! منظورم این است که برای من سادگی خوشایند است اما برای دیگران نمی‌دانم، آیا می‌توانیم این کارها را آسان‌تر کنیم تا بتوانم سریع متوجه شوم، نظافت کنم و بیرون بروم؟ و در این مورد زیاد آمریکایی نباشید،  آیا می‌توان دمای درجه سانتیگراد و فارنهایت را روی دکمه‌ها قرار داد؟ من می‌توانم حسابی ساده را با بهترین آنها انجام دهم، اما نمی‌خواهم وحشت داشته باشم و سعی کنم بفهمم چرا 47 درجه اینقدر گرم است!!!

مسواک و خمیر دندان

آن را علامت همیشه در راه بودن بنامید، اما هنگام سفر مسواک و خمیر دندان را اعلب فراموش می‌کنم و پیدا کردن یک کیت مسافرتی کوچک در اتاق هتل هنگام ورود بسیار غافلگیر کننده خواهد بود. اگر خطوط هوایی می‌توانند این کار را با پک‌ بهداشتی انجام دهند – و من فقط در مورد کسب و کار و کلاس اول صحبت نمی‌کنم، اما برخی از خطوط هوایی آن را در سرویس اقتصادی نیز ارائه می‌کنند. پس در این صورت هتل‌ها نیز می‌توانند یک پک کوچک بهداشت دهان و دندان را به مهمانان ارائه دهند.

مهم است که در سفر هیدراته بمانید و بدون آب بطری شده این کار غیرممکن است.

بطری آب رایگان

نیمه شب است شما واقعاً پرواز طولانی دارید. دهانتان خشک شده، همه مغازه‌ها تعطیل هستند. تنها چیزی که می‌خواهید یک بطری آب است، به خصوص اگر در مکانی هستید که ممکن است آب برای شما قابل شرب نباشد. هر آبی این کار را انجام می‌دهد. لازم نیست از سرچشمه‌های آلپ باشد! اما تنها انتخاب شما در مینی بار هتل است و هر کدام 10 دلار هزینه دارند. چرا اینطور است؟ هتل‌ها باید دو بطری آب رایگان در روز به مهمانان ارائه دهند (حتی اگر چند بطری رایگان دریافت کنید ) همه ما از آن قدردانی می‌کنیم.

پرده‌های خاموشی

در حالی که من از الگوی پارچه خوب به اندازه شخص بعدی قدردانی می‌کنم، وقتی صحبت از پارچه پرده می‌شود، تنها چیزی که من حاضر نیستم در اتاق مهمان از آن مصالحه کنم پرده‌های خاموش (یا بلک اوت) است. به خصوص اگر یک شب کامل پرواز کرده‌اید و صبح خیلی زود به آنجا رسیده‌اید و در طول روز به چند ساعت خواب نیاز دارید، پرده‌های خاموش می‌تواند موهبتی برای رسیدن به منطقه زمانی مناسب باشد. حتی اگر مسافرت زیادی ندارید، خوابیدن در مکان جدید می‌تواند خواب شما را از بین ببرد، بنابراین داشتن یک مکان تاریک و بدون مزاحمت برای خواب راهی خوب برای اطمینان از استراحت مورد نیاز است.

استند چمدان

قفسه چمدان

به نظر می‌رسد مدتی است که همه ما با داستان‌های هشدار دهنده درباره حمله ساس‌ها به کلان شهرهای بزرگ جهان بمباران می‌شویم. و می‌دانم که مدتی در آنجا وسواس و لباس‌های خود را برای حیوانات کوچک بررسی می‌کردم. این حشرات موذی هنوز تهدید کننده هستند، بنابراین چیزی که من دوست دارم در هر اتاق ببینم یک قفسه چمدان در اندازه کامل است که ترجیحاً داخل کمد تعبیه شده است. نمی‌توانم حساب کنم چند بار مجبور شدم چمدانم را روی زمین بگذارم یا فقط روی یک قفسه تاشو در وسط اتاق، وقتی می‌توانستم قفسه‌ای در کمد برای چمدانم بسازم … همه آنها در فاصله ایمن از هرگونه آلودگی احتمالی ساس هستند.

علائم مزاحم نشوید

همه ما هنگام سفر حریم خصوصی خود را دوست داریم و یکی از ساده‌ترین و در عین حال مهمترین بخش تجربه هتل این است که آویز مزاحم نشوید موجود باشد. اما چقدر مرتباً یک مقوای کهنه را بر روی در خانه خود آویزان کرده اید؟ یک نوآوری کوچک که من دوست دارم علامت DND الکترونیکی است که در آن می‌توانید فقط یک دکمه را فشار دهید و یک چراغ قرمز روی درب شما روشن می‌کند که به کارکنان می‌گوید که شما حریم خصوصی خود را می‌خواهید. برخی از هتل‌ها حتی آن را کنار تخت خواب دارند‌، بنابراین لازم نیست برای روشن کردن آن به درب متصل شوید. و در حالی که ما در مورد نشانه‌ها صحبت می‌کنیم، آیا می‌توانیم آنهایی را که در یک طرف “مزاحم نشوید” و در طرف دیگر “لطفاً اتاق من را مرتب کنید” را از بین ببریم؟ به راحتی می توان طرف اشتباه را آویزان کرد و درست همانطور که برای چرت زدن یا لباس پوشیدن برای شام آماده میشوید  به خانه دار بگید. نه ممنون!

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم