لوگو رنوس

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان

اقامتگاه آرمینا اصفهان

اقامتگاه سنتی آرمنیا یکی از اقامتگاه‌های معروف اصفهان می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان صحبت کنیم.

معرفی اقامتگاه سنتی آرمنیا

اقامتگاه‌های سنتی، خانه‌های قدیمی‌ای هستند که پس از مرمت و بازسازی به اقامتگاه تغییر کاربری داده‌اند. این اقامتگاه‌ها به دلیل سبک سنتی و ایجاد حس نوستالژی در مهمانان، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اصفهان به دلیل بافت تاریخی و خانه های قدیمی، دارای اقامتگاه‌های سنتی زیادی می‌باشد. اقامتگاه سنتی آرمنیا دارای قدمتی 130 ساله است که در سال 1399 بازسازی آن انجام شده است.اقامتگاه سنتی آرمنیا در محله جلفا قرار گرفته است. محله جلفا از قدیمی‌ترین محله‌های ارمنی نشین اصفهان است که به دلیل بافت تاریخی و وجود کلیساهای متعدد، معروف شده است. این اقامتگاه سنتی با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در اصفهان سعی دارد بیشترین میزبان را به خود جذب نماید.

اتاق‌های اقامتگاه آرمنیا

این اقامتگاه سنتی زیبا دارای 28 اتاق مجهز می‌باشد. اتاق‌های این اقامتگاه سنتی دارای معماری بسیار زیبا و تاریخی می‌‎باشد. از واحدهای اقامتی این هتل زیبا می‌توان به اتاق جلفا (5 نفره)، اتاق اصفهان (دابل)، اتاق شاه نشین (3 نفره)، اتاق ایروان (سینگل)، اتاق آرمنیا (دابل)، اتاق آرمنیا (تویین) و اتاق آرمنیا (سینگل) اشاره کرد. بعضی از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه دارند و سرویس اضافه به صورت تخت یا تخت باکس هتلی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است صبحانه رایگان است و در اتاق سرو می‌شود. اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، مینی بار رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. هزینه اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، 2 الی 12 سال نیم بها و بالای 12 سال تمام بها محسوب می‌شود.

اتاق هتل ارمنیا

امکانات اقامتگاه سنتی آرمنیا

از امکانات موجود می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، لابی، آسانسور، صندوق امانات، باغ، نماز خانه، کتابخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، زنگ هشدار، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، دستگاه واکس کفش، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، تلفن و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. در این اقامتگاه خدمات خانه داری، بیدار باش، تور و تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌شود. در ضمن با پرداخت هزینه می‌تواند از ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه استفاده کنید. از ویژگی‌های جذاب این اقامتگاه، کادر صمیمی و خونگرم است که با خوش‌رویی تمام در جهت ایجاد یک محیط آرام و دوست داشتنی برای مهمانان، تلاش می‌کنند.

رستوران اقامتگاه سنتی آرمنیا

این اقامتگاه دارای یک رستوران باکیفیت در زیرزمین ساختمان است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از 40 نفر مهمان است. منوی غذایی رستوران شامل غذاهای ارمنی، اروپایی و ایرانی است. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت و لذیذ بوده و توسط یک تیم کاملا حرفه‌ای تهیه می‌شوند. غذاها به صورت سلف سرویس و انتخابی سرو می‌شوند. یک کافی شاپ جذاب هم در باغ/حیاط اقامتگاه قرار دارد که محیط بسیار دلنشینی برای گذراندن وقت و گفتگو با دوستان است. انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه در این کافه موجود است.

فاصله اقامتگاه سنتی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله اقامتگاه تا میدان جلفا: 130 متر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای بت لحم: 180 متر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای مریم مقدس: 200 متر
فاصله اقامتگاه تا موزه موسیقی اصفهان: 600 متر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای وانک: 1.2 کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا سی و سه پل: 2.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم