لوگو رنوس

بوتیک هتل ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان

بوتیک هتل ایرمان قشم، اولین بوتیک هتل جزیره عجایب هفتگانه و هتلی نوساز در میان هتل‌های جزیره قشم به‌شمار می‌رود. در این مطلب می‌خواهیم درباره بوتیک هتل ایرمان قشم، امکانات آن و اتاق‌های آن صحبت کنیم.

معرفی بوتیک هتل ایرمان

بوتیک هتل، به ‌هتل‌های کوچکی که کمتر از 100 واحد اقامتی دارند و خدمات سفر منحصر به فردی را به مهمانان ارائه می‌کنند، گفته می‌شود. بوتیک هتل ایرمان قشم در بافت سنتی جزیره، با تلفیق معماری مدرن و سنتی در سال 1396 و در نزدیکی بلوار ولیعصر تاسیس شد. ایرمان به عنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و به سبک سنتی ساخته شده است.

هتل ایرمان

 

اتاق‌های بوتیک هتل ایرمان

بوتیک هتل ایرمان در 5 طبقه بنا که هر طبقه دارای طراحی و دکوراسیون خاص که برگرفته از هنر زیبای هنرمندان زبردست و چیره دست ملی و بین المللی ست و 38 باب اتاق و سوئیت اقامتی زیبا و متفاوت با امکانات رفاهی کامل می‌باشد. این بوتیک هتل 38 اتاق، در تیپ‌های دو و سه تخته، و سوئیت دو نفره، را در بنای پنج طبقه‌ای خود جای داده است. همچنین هر اتاق و هر طبقه، طراحی، دکور، و رنگ مختص به خود را دارد و سعی شده تا فضایی صمیمی و خودمانی برای مهمانان به‌وجود بیاورد. فضای هتل و اتاق‌هایش به حدی جذاب و صمیمی است که به محض ورود دل شما را می‌رباید. اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی مانند سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار، کمد لباس، میز کار، حمام به همراه تمام لوازم بهداشتی می‌باشد. همچنین برای راحتی مسافران امکان صرف صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. برای دسترسی همیشگی مهمانان به نوشیدن چای دراتاق‌هایشان، چای ساز قرار گرفته است. همچنین فضایی هم برای نشتن در اتاق‌ها به همراه مبلمان و میز تعبیه شده است. کف اتاق‌های هتل به خوبی با کفپوش‌هایی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد.

اتاق هتل ایرمان

امکانات بوتیک هتل ایرمان

دسترسی به فضای مجازی از طریق اینرنت وای فای به صورت رایگان در سراسر هتل فراهم شده است. اگر با هدف کار به قشم سفر می‌کنید، بوتیک هتل ایرمان با وجود امکاناتی چون فتوکپی، پرینتر و فکس نیازهای کاری و اداری شما را مرتفع می‌کند که از این رو مکان مناسبی برای اقامت شماست. برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران خدماتی چون پاسخگویی 24 ساعته، واکس کفش، ترنسفر رفت و برگشت به فرودگاه در صورت پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. با انتخاب این هتل برای اقامت در قشم می‌توانید به مراکز خریدی چون سیتی سنتر 1 و 2 ستاره، پردیس و فردوسی در فاصله نه چندتان دوری از هتل بروید. کافی‌شاپ بوتیک هتل ایرمان قشم، با ترکیب چوب دکوراسیونی زیبا را پدید آورده و مکانی دلنشین را برای لذت بردن از یک نوشیدنی برای شما فراهم کرده است. به جهت صرف غذا در جزیره قشم، می‌توانید به رستوران بادیل و رستوران کاکتوس در چند قدمی بوتیک هتل و یا به رستوران سی رول، با 20 دقیقه پیاده‌روی، بروید.

امکانات هتل ایرمان

فاصله بوتیک هتل تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا میدان امام قلی خان:  455 متر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 727 متر
فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس : 727 متر
فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: 1کیلومتر و 660 متر
فاصله تا غار نمکدان: 3 کیلومتر و 64 متر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: 3 کیلومتر و 83 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم