لوگو رنوس

هتب شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان

هتل شهاب یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر گرگان است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل شهاب گرگان و امکانات هتل شهاب گرگان صحبت کنیم. درد ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل شهاب

هتل  شهاب یکی از هتل‌های 4 ستاره و تازه تاسیس شهر گرگان می‌باشد. این هتل در سال 1393 افتتاح شده است. این هتل در منطقه بسیار خوش آب و هوایی واقع در بلوار ناهارخوران شهر گرگان واقع شده است. با اینکه چندی از تاسیس هتل شهاب می‌گذرد، این هتل توانسته ارائه بهترین تجهیزات هتلی و داشتن پرسنلی مجرب در رده بهترین هتل‌های 4 ستاره قرار بگیرد.

هتل شهاب

اتاق‌های هتل شهاب

هتل شهاب گرگان در 4 طبقه بنا شده است و دارای 43 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره شامل:اتاق دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته معمولی، اتاق سه تخته ویژه و سوئیت رویال دوخوابه چهار نفره می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی می‌باشند. از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره عبارتند از: وسایل لوکس و مدرنی نظیر مبلمان شیک، چای‌ساز، میز تحریر، دراور، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم اطفاء حریق، آباژور و تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان وای فای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله هتلی و…مجهز شده است. همچنین لازم به ذکر است که بالکن تعبیه شده در هر واحد اقامتی، مهمانان را قادر می‌سازد تا از نمای فوق‌العاده زیبا و رویایی اطراف هتل لذت برده و بخشی از طبیعت زیبای گرگان را در قاب پنجره خود داشته باشند.

امکانات هتل شهاب

از امکانات عمومی هتل شهاب می‌توان به این موارد اشاره نمود: ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تشریفات ویژه، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، خدمات خشکشویی، خدمات برای معلولین. همچنین لازم به ذکر است که هتل شهاب دارای پارکینگی با ظرفیت 50 خودرو می‌باشد. همچنین هتل شهاب با داشتن رستورانی وسیع و باکیفیت قادر است مشکل‌پسندترین مهمانان خود را نیز با طبخ غذاهایی لذیذ و سنتی، راضی نگه دارد. گفتنی است که برای آسودگی خاطر مهمانان گرامی، سرآشپزان هتل شهاب گرگان از مواد اولیه تازه و بهداشتی در طبخ غذاهای خوش عطر و طعم خود استفاده می‌کنند و غذایی سالم و خوشمزه را در محیطی تمیز و استریلیزه برای میهمانان هتل مهیا می‌کنند. علاوه بر رستوران، هتل شهاب گرگان از کافی‌شاپ و چایخانه سنتی دنج و زیبایی نیز برخوردار است که طیف وسیعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد اعم از انواع مختلف دمنوش‌ها، آبمیوه‌ها، قهوه‌ها و … را در صورت تمایل مهمانان، در کسری از ثانیه برای آن‌ها آماده و سرو می‌کند. از دیگر امکانات هتل شهاب گرگان می‌توان به نمازخانه‌ای آرامش‌بخش، فضای سبز زیبا، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، شبکه پخش فیلم، پرینتر، فکس و تاکسی سرویس اشاره کرد.

فاصله هتل شهاب تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا منطقه جنگلی ناهارخوران: 2.8 کیلومتر
فاصله هتل تا مجموعه بهشت هیرکان: 5.7 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی النگدره: 7.9 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان عباسعلی: 9.6 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد گلشن: 9.7 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم