لوگو رنوس

هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم هتلی نوساز و ساحلی بوده که چشم انداز زیبایی به دریای خلیج فارس دارد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آرکا قشم و امکانات هتل آرکا صحبت کنیم. در ادامه این مطلب گردشگری همراه ما باشید.

معرفی هتل آرکا

هتل آرکا هتلی سه ستاره و ارزان قیمت در جزیره زیبای قشم است که با امکانات بی‌شمار و خدمات متنوع خود یکی از برترین گزینه‌های اقامتی در این جزیره دیدنی به شمار می‌رود. هتل آرکا قشم در فروردین سال 1397 افتتاح شده است. بسیاری از گردشگرانی که برای تماشای نمای دیدنی و رویایی دریای نیلگون خلیج فارس به جزیره قشم سفر می‌کنند، اتاقی مشرف به دریا در هتل آرکا قشم برای خود رزرو می‌کنند تا از منظره دیدنی دریا و صدای آرامش‌بخش امواج و مرغان دریایی لذت ببرند. هتل آرکا قشم با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتل در قشم میزبانان و مهنانان بیشتری را به خود جذب می‌کند.

اتاق‌های هتل آرکا

هتل ارکا در 4 طبقه بنا شده است و دارای 21 واحد اقامتی می‌باشد.اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه دو تخته، یک خوابه سه تخته، یک خوابه چهار تخته و یک خوابه پنج تخته واحدهای اقامتی هتل آرکا قشم را تشکیل می‌دهند. ترکیب رنگ بندی اتاق‎‌های این هتل منحصر به فرد بوده و هماهنگی جالبی با یکدیگر دارند. همچنین همه تجهیزات به کار برده شده در سوئیت‌ها نو و جدید است. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آرکا قشم نیز امکانات و سرویس‌هایی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، مینی‌بار، تلفن، مبلمان شیک و راحت، میز آرایش، سشوار، اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی قرار داده شده است.

اتاق هتل ارکا

 

امکانات هتل آرکا

هتل آرکا با داشتن پارکینگی با ظرفیت 12 خودرو، خیال مهمانان را از بابت یافتن جای امنی برای پارک خودروی خود آسوده کرده است. همچنین این هتل از کافی‌شاپی دنج و جذاب در مکانی دل‌نشین و آرامش‌بخش برخوردار بوده که قادر است انواع بستنی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا را در مدت زمانی کوتاه برای میهمانان هتل آماده کند. از دیگر امکانات هتل آرکا قشم می‌توان به نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی (در طبقات) اشاره کرد. هتل آرکا در جزیره قشم خدمات خاصی را برای رضایت میهمانان ارائه می‌دهد. این خدمات مثل: نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره و تفریحات، مینی بار با هزینه، تاکسی سرویس، صبحانه بوفه، خدمات ویژه معلولین، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل و … می‌باشد.

فاصله هتل آرکا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل آرکا تا بازار قشم: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل آرکا تا قلعه پرتغالی‌ها: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل آرکا تا بندر ذاکری: 1.4 کیلومتر
فاصله هتل آرکا تا پارک زیتون قشم: 3.5 کیلومتر
فاصله هتل آرکا تا فرودگاه بین‌المللی قشم: 53 کیلومتر

از این که ما را ادامه این مطلب همراهی کردید از شما سپاسگزاریم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم