لوگو رنوس

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان به عنوان یکی از بلندمرتبه‌ترين ساختمان‌های شهر اصفهان، در کنار زاينده رود جای گرفته است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آسمان اصفهان و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل آسمان

هتل آسمان یک هتل چهار ستاره لوکس است و از  بهترین هتل‌های اصفهان در استان اصفهان به شمار می‌آید. هتل آسمان در مساحتی بالغ بر 9000 متر مربع و در سال 1384 افتتاح شده است. موقعیت جغرافیایی هتل آسمان باعث شده تا مهمانان این هتل چهار ستاره بتوانند در پارک کنار زاینده رود قدم بگذارند.

اتاق‌های هتل آسمان

هتل آسمان اصفهان، در سيزده طبقه و داراي 100 اتاق يک تخته، دو تخته، سوئيت‌هاي معمولي و سوئيت‌هاي رويال و آپارتمان است. هتل آسمان چشم‌اندازی زيبا از رودخانه زاینده رود و بافت تاریخی اصفهان دارد. تمامی اتاق‌های این هتل لوکس دارای امکاناتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، کمد لباس، قهوه ساز یا چای ساز، یخچال و تلویزیون می‌باشد. در سرویس بهداشتی و حمام اتاق‌های هتل آسمان ملزوماتی نظیر شامپو، صابون هتلی، مسواک و خمیردندان هتلی، دمپایی هتلی و حوله دست و صورت هتلی می‌باشد. اتاق‌های هتل آسمان اصفهان دارای امکانات رفاهی متنوعی بوده و مجهز به سيستم هواي تازه، امکان اتصال به اينترنت، کليد‌هاي کارتي، صندوق امانات، ميني بار، تلويزيون‌های LED متصل به ماهواره، شبکه پخش فيلم‌هاي سينمايي و … نیز می‌باشد.

اتاق هتل اسمان

سالن‌های هتل آسمان

سالن اجتماعات رنگین کمان در طبقه چهارم هتل آسمان قرار گرفته است و با پيشرفته‌ترين امکانات صوتي و تصويري مانند ویدئو وال، ديتا پروژکتور، امکانات فیلمبرداری، ميکروفون کنفرانسی، سيستم نورپردازي مجهز، اتاق کنترل در پشت صحنه، سالن پذيرایي مجزا و … گزینه مناسبی برای برگزاری رخدادهای علمی، فرهنگی و … است. از ویژگی‌ها و مزیت‌های برجسته این سالن امکان استفاده چند منظوره از آن است. چیدمان سالن و ظرفیت سالن رنگین‌کمان هتل آسمان قابل تغییر است و در کمترین ظرفیت، با چیدمان u شکل، 120 نفر و در بیشترین ظرفیت با چیدمان سینمایی 320 نفر را پوشش می‌دهد. سالن آفتاب هتل آسمان در طبقه سوم هتل قرار دارد. همچنین این سالن دارای همه امکانات نظیر امکانات صوتی و تصويري لازم برای برگزاری سمینار و جلسات با ظرفیت 200 نفر و برای برگزاري مراسم ازدواج و مهمانی‌ها با ظرفیت 260 نفر در خدمت مهمانان است. سالن آفتاب هتل آسمان گزینه خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است. دیگر سالن هتل آسمان، سالن مهتاب با ظرفيت 100 نفر با چیدمان سینمایی است. سالن آسمان نیز امکانات کامل صوتي و تصويري دارد و برای مهماني‌ها، کنفرانس‌ها و دوره‌هاي آموزشي مناسب است. با توجه به مساحت کمی که دارد، می‌توان آن را برای برگزاری جلسات کاری و یا کلاس‌های آموزشی بسیاری با تعداد شرکت‌کننده کم مناسب دانست. از آنجا که این سالن در طبقه سوم و در کنار سالن آفتاب قرار دارد، گزینه مناسبی برای مراسم ازدواج یا ضیافت‌ها است و می‌تواند در کنار سالن آفتاب مورد استفاده قرار بگیرد. سالن نسیم که در کنار سالن رنگین کمان قرار دارد و با یک در ورودی به سالن رنگین کمان متصل می‌شود، با ظرفیت 150 نفر به صورت سینمایی، 60 نفر با چیدمان U و 80 نفر با چیدمان کلاسی و 70 نفر با چیدمان ضیافتی با امکانات کامل صوتی و تصویری و همچنین طراحی استاندارد برای مراسم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستوران هتل آسمان

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان با چشم‌انداز ویژه و پذیرایی عالی، از مهمانان خود استقبال می‌کند. در رستوران گردان هتل آسمان، انواع غذا‌های ايرانی و فرنگی با بهترين سرويس‌دهی ارائه می‌شود. این رستوران دارای خدمات 24 ساعته خدمت مهمانان و میزبانان این هتل 4 ستاره می‌باشد. همچنین رستوران هتل آسمان اصفهان دارای خدمات و چشم اندازی رویایی و فوق العاده است.

رستوران هتل آسمان

امکانات هتل آسمان

هتل آسمان اصفهان، خدمات رفاهي مانند خشکشویی و لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، سيستم سانترال مرکزي و دورنگار، سالن‌هاي اجتماعات با ظرفيت‌هاي مختلف با ارائه سيستم‌هاي صوتي و تصويري، اتاق کنترل و ترجمه، سوئيت کنفرانس، امکانات ورزشي از قبيل استخر سرپوشيده، سونا خشک و بخار، جکوزي و اتاق ماساژ، رستوران گردان، رستوران خورشيد و کافي شاپ 24 ساعته، فست فود آسمان، صرافي، کافي نت، پارکينگ و تاکسي سرويس شبانه‌روزي را به مهمانان خارجي و ايراني خود عرضه می‌کند. هتل اسمان با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در اصفهان سعی دارد مهمانان خود را راضی نگه دارد.

فاصله هتل آسمان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا کوچه پاچنار: 1 کیلومتر و 584 متر
فاصله تا میدان انقلاب: 1 کیلومتر و 603 متر
فاصله تا سی و سه پل: 1 کیلومتر و 608 متر
فاصله تا پل مارنان: 1 کیلومتر و 693 متر
فاصله تا محله جُلفا: 1 کیلومتر و 766 متر
فاصله تا رستوران شهرزاد: 1 کیلومتر و 785 متر
فاصله تا مادی نیاصرم: 2 کیلومتر و 650 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم