لوگو رنوس

هتل ارم تهران

هتل ارم تهران

هتل ارم یکی از هتل‌های 4 ستاره پایتخت به حساب می‌آید. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ارم تهران و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل ارم

هتل ارم تهران در سال 1380 افتتاح شده است. هتل ارم در کحدوده ی میدان ونک و در نزدیکی کتابخانه ملی قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل ارم با مساحت 7000 متر مربع دارای چشم‌اندازی بسیار تماشایی از پایتخت کشورمان و منطقه کوهستانی البرز بوده و خود از فضای سبزی گسترده و باصفا برای قدم زدن و پیاده‌روی صبجگاهی تشکیل شده است. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران سعی دارد بیشترین مهمان را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل ارم

هتل ارم در دو طبقه قرار گرفته است و دارای 72 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. از جمله اتاق‌های هتل ارم شامل: اتاق دو تخته شمالی (بدون تراس)، اتاق دو تخته جنوبی (با تراس)، سوئیت دو تخته، رویال سوئیت و سوئیت زمرد  می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی نظیر: صندوق امانات شخصی، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان، تلفن، مبلمان، مینی بار، نظافت 24 ساعته و غیره بوده و به سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای نظیر سامانه اعلام و اطفاء حریق مجهز گشته‌اند.

اتاق هتل ارم

امکانات هتل ارم

هتل ارم تهران دارای امکاناتی از قبیل: استخر، آتلیه، نمازخانه، رستوران بام، محوطه استعمال دخانیات، جکوزی، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش می‌باشد. هتل ارم برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف هم مقدماتی اندیشیده است و سالن همایش‌های بین‌المللی مناسبی را با گنجایش 500 نفر و با استفاده از فناوری‌های صوتی و تصویری به‌تازگی راه‌اندازی کرده است. همچنین سالن همایش و اجلاس نگین با گنجایش 180 نفر آماده است تا از تمامی رویدادهای علمی و مذهبی مهمانان میزبانی کند. همچنین مجموعه ورزشی این هتل دارای امکاناتی نظیر: سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی می‌باشد. پارکینگ هتل ارم با ظرفیتی برابر با 400 خودرو، پاسخی است به نیاز مهمانان هتل برای یافتن جای پارکی مطمئن و پارک کودک هتل با تجهیزات مکفی، راه‌حلی است برای سرگرم کردن کودکان در محوطه هتل. تالار ویژه صبحانه، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌فروشی و مرکز گل‌آرایی و کارواش هم از دیگر امکانات رفاهی هتل بزرگ ارم بشمار می‌روند.

رستوران هتل ارم

هتل ارم تهران دارای یک رستوران به نام بام مهتاب است که ظرفیت 120 مهمان را دارد. این رستوران با فضایی چشم‌نواز، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت برای مهمانان سرو می‌کند. همچنین رستوران سنتی طهران در فضای روباز و آلاچیق شیشه‌ای با غذاهای سنتی و اصیل ایرانی میزبان گردشگران است. افزون بر این موارد، چایخانه و رستوران عربی زوفا نیز با طراحی سنتی و نوشیدنی‌های گرم و سرد ایرانی، به پذیرایی از مهمانان هتل می‌پردازد. ناگفته نماند که کافی‌شاپی دنج و آرام نیز با گنجایشی برابر با 60 نفر در فضای باز هتل ارم گنجانده شده و میزبان گردشگرانی است که قصد دارند نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ خود را در فضایی دل‌پذیر و خانواده‌پسند نوش جان کنند.
بوتیک شیرینی تارتین بخش دیگری از خدمات پذیرایی هتل ارم است و شیرینی، دسر، انواع تارت، کیک، اسموتی و آبمیوه‌های طبیعی را در بسته‌بندی‌های قابل‌حمل عرضه می‌کند. هتل بزرگ ارم علاوه بر تالار بام مهتاب که در بالا به آن اشاره شد، دارای تالار وسیعی به نام فیروزه بوده که با ظرفیتی 450 نفری، آماده برپایی مراسم گوناگون می‌باشد.

رستوران هتل ارم

فاصله هتل ارم تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا بوستان آب و آتش: 3.7 کیلومتر
فاصله هتل تا پل طبیعت: 3.9 کیلومتر
فاصله هتل تا بوستان طالقانی: 4.2 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه پول: 4.9 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ خزندگان زیما: 6.1 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان ولیعصر: 7.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم