لوگو رنوس

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو  مشهد یکی از بهترین  هتل‌های 3 ستاره این شهر زیارتی است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل اسپینو مشهد و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل اسپینو

هتل اسپینو همانند سایر هتل‌های مشهد در خیابان 17 شهریور و در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. هتل اسپینو با 1500 متر زیر بنا و در سال 1393 افتتاح شده است. هتل اسپینو مشهد یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در این شهر زیارتی و سیاحتی می‌باشد. این هتل سه ستاره سعی دارد تا بهترین تجهیزات هتل در مشهد را برای زائران و مهمانان خود فراهم نماید.

اتاق‌های هتل اسپینو

هتل اسپینو در 8 طبقه بنا شده است و دارای 38 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. در این هتل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته وجود دارند که می‌توانید بسته به تعداد نفراتی که قصد سفر دارید، هر اتاقی را که می‌خواهید رزرو کرده و تعطیلات خوبی را پیش رو داشته باشید. از امکانات اتاق‌های این هتل سه ستاره می‌توان به : مینی بار، ماکروویو، یخچال، سشوار، فن کویل، مبل تخت خواب شو، رخت آویز، مبلمان، میز تحریر، چای ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آب رایگان، آباژور، تلفن، حمام، حوله هتلی، تلویزیون، پنجره و اینترنت رایگان اشاره نمود.

اتاق هتل

امکانات هتل اسپینو

از امکانات هتل اسپینو مشهد شامل: پارکینگ، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان می‌باشد. لاندری، روم سرویس، تبدیل ارز، تهیه بلیط، سرویس رایگان به حرم، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان  از خدمات شایسته‌ی این هتل محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که پارکینگ هتل اسپینو دارای ظرفیت 60 خودرو می‌باشد. پس مهمانان این هتل نگران ماشین‌های خود نباشند و با خیال راحت به اقامت خود در هتل ادامه دهند.از امکانات ویژه این هتل سونا و جکوزی کوچک در این هتل می‌باشد که این هتل را نسبت به سایر هتل‌های 3 ستاره هم سطح خودش برتر کرده است. نکته دیگری که می‌توان مزیت‌های  هتل اسپینو مشهد بیان کرد نزدیک بودنش به ایستگاه مترو 17 شهریور است.

امکانات هتل اسپینو

رستوران و کافی شاپ هتل اسپینو

هتل اسپینو مشهد  2 کافی‌شاپ برای مهمانان خود در نظر گرفته تا بعد از تفریح و خرید مهمانان با سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد خستگی را از تن آنان بیرون کند. کافی‌شاپ تابستانی در پشت‌بام هتل با چشم‌اندازی زیبا، مکانی دل‌نشین برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی‌های خوشمزه است، کافی‌شاپ این هتل بسیار زیبا بوده و فضایی کاملاً دنج و صمیمی دارد. همچنین هتل اسپینو مشهد دارای رستورانی می‌باشد که در طبقه منفی یک جای گرفته است و متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین مواد اولیه طبخ و به مهمانان خود عرضه می‌کند. در این رستوران منوی غذا انتخابی بوده و صبحانه به‌صورت بوفه سلف سرویس ارائه می‌شود. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران ارائه می‌شود.

فاصله هتل اسپینو تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل اسپینو تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو تا مجتمع تفریحی بابا قدرت: ۳ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو  تا مجتمع زیست خاور: ۴ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو تا مرکز خرید خورشید: ۶ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو  تا پارک کوهسنگی: ۹ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو  تا مجتمع تجاری پروما: ۹ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو  تا بازار بین‌المللی سپاد: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو  تا سرزمین عجایب: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو  تا پارک آبی ایرانیان: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل اسپینو تا رستوران پدیده شاندیز: 41 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم