لوگو رنوس

هتل المپیک قم

هتل المپیک

قم دومین شهر زیارتی ایران است. این شهر زیارتی میزبان تعداد زیادی مسافر و زائر است. یکی از هتل‌های قم که قدمت تقریبا زیادی دارد هتل المپیک قم است. می‌خواهیم درباره این هتل به امکانات آن و اماکن نزدیک به آن در این مطلب، بپردازیم.

بررسی هتل المپیک

هتل چهارستاره المپیک در قلب شهر قم نزدیک به حرم مطهر حضرت معصومه با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در قم، براساس استانداردهای روز و صنعت هتلداری در سال 1386 افتتاح شده است. در سال 1390 این هتل به دلیل ارتقاء سطح خدمات و به روز رسانی امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری میزبان مهمانان و زائزان شهر قم باشد. این هتل 9 طبقه به دلیل خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد توانسته جایگاه ویژه‌ای را بین هتل‌های شهر قم پیدا کند. هتل المپیک قم نه تنها به دلیل خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد محبوب شده بلکه به دلیل موقعیت مکانی‌اش نیز جزو اولین انتخاب‌های مهمانان برای اقامت در شهر زیارتی قم است. این هتل فاصله کمی تا حرم حضرت معصومه دارد و مهمانان این هتل با 10 دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسند.

هتل المپیک قم

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل المپیک

هتل المپیک 9  طبقه دارد و مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات این هتل از آسانسور استفاده می‌کنند. هتل المپیک اتاق‌ها و سوئیت‌های متفاوتی دارد و به لحاظ امکانات جزو برترین و بهترین هتل‌های قم به شمار می‌رود. در اتاق‌های هتل المپیک خدمات روم سرویس هتل و صبحانه ارائه می‌شود.
تمامی اتاق‌های هتل المپیک قم مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند. اتاق‌های هتل المپیک قم همگی دارای آشپزخانه و تجهیزاتی مانند یخچال و چای ساز هستند. صندوق امانات نیز در تمامی اتاق های هتل المپیک قم قرار گرفته تا مهمانان اشیا ارزشمند و گرانبهای خود را با خیالی آسوده و بدون نگرانی در صندوق گذاشته و خود به گشت و گذار و زیارت بپردازند.بعد از زیارت و گشت و گذار مهمانان می‌توانند ساعاتی را بر روی مبلمان اتاق نشسته و با استفاده از تلویزیون که در تمامی اتاق‌ها قرار گرفته به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشیند. همچنین مهمانان هتل المپیک قم در داخل اتاق‌ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت. برای آسایش و راحتی مهمانان سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دو نوع فرنگی و ایرانی قرار گرفته و حمام اتاق‌ها به دوش و لوازم بهداشتی مانند صابون هتلی، شامپو هتلی، مسواک هتلی، خمیردندان، شانه، حوله و دمپایی هتلی مجهز شده است.

اتاق هتل المپیک

رستوران‌ها و تالارهای هتل المپیک

هتل المپیک قم دارای 5 رستوران و تالار پذیرایی متفاوت است. یکی از این رستوران‌ها به سرو انواع غذاهای بین المللی می‌پردازد و دیگری در انواع غذاهای ایرانی تخصص دارد. این تنوع در رستوران‌ها و منوی غذاها به محبوبیت هتل المپیک قم افزوده و این هتل را مناسب برگزاری انواع مراسم‌ها و پذیرایی از مهمانان بین المللی کرده است. همچنین هتل المپیک چایخانه سنتی دارد که به صورت روباز است و در ایامی که هوا خوب است به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد. رستوران‌ها و تالار پذیرایی هتل المپیک عبارتند از:

  1. رستوران الماس: این رستوران  120 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود.
  2. رستوران و کافی شاپ برلیان: این رستوران در طبقه همکف واقع شده است و ظرفیتی حدود 100 نفر دارد که انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای فرنگی در آن سرو می‌شود.
  3. تالار زمرد (تالار آقایان): این تالار در طبقه اول واقع شده است و ویژه‌ی مهمانی، همایش‌ها، جشن‌ها و مراسم عروسی با گنجایش حدود 300 نفر است و مجهز به سیستم حرفه ای نور و صدا می‌‌باشد.
  4. تالار فیروزه (تالار بانوان): این تالار در طبقه دوم واقع شده است و تمام ویژگی‌های تالار زمرد را دارا می‌باشد، همچنین دارای اتاق عقد اختصاصی زیبایی است.  سالن عقد هتل المپیک
  5. چایی‌خانه سنتی روباز یاقوت: این مکان واقع در بام هتل می‌باشد و در فصول گرم سال با فضایی بسیار دلنشین پذیرای مهمانان خود است.

اماکن نزدیک هتل المپیک

فاصله هتل تا کاروانسرای دیر گچین: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا مدرسه فیضیه: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گنبد سبز: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا حرم حضرت معصومه: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان ۱۹ دی: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیرنگ: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار قم: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان زنگارکی: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جمکران: 8 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم