لوگو رنوس

هتل ایساتیس آستارا

هتل ایساتیس استارا

در این مطلب می‌خواهیم درباره یکی از هتل‌های آستارا صحبت کنیم. هتل سه ستاره ایساتیس با فضایی مطبوع و آرام جنب جاده آستاره به رشت در سه کیلومتری بندر زیبای آستارا واقع شده است. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل ایساتیس

هتل سه ستاره تاپ ایساتیس با فضایی مطبوع و آرام جنب جاده آستاره به رشت در سه کیلومتری بندر زیبای آستارا واقع شده است. هتل سه ستاره آستارا در سال 1391 در زمینی به مساحت 3500 مترمربع افتتاح شده است. این هتل در جاده رشت به آستارا واقع شده که در 3 کیلومتری آستارا قرار دارد. این منطقه دارای فضای دلنشینی است که با استانداردهای روز طراحی شده است و این هتل زیبا در پنج طبقه بنا شده و از لحاظ موقعیت مکانی صحنه ای رو به كوه، جنگل و دريا دارد. این هتل بی نظیر با پرسنلی کاربلد، خود را آماده خدمت رسانی به مهمانان گرامی از سراسر جهان است.

رستوران هتل ایساتیس

با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس برای مهمانان ارائه می‌شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید. رستوران این هتل دارای ظرفیت 100 نفر است. همچنین این رستوران دارای نمای زیبایی از جنگل و کوه است که در آن غذاهای محلی و با کیفیت سرو می‌شود. همچنین این هتل دارای کافی شاپی با محیطی دل نواز است که با سرو انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان این هتل می‌باشد.

رستوران هتل ایساتیس

امکانات هتل ایساتیس

هتل ایساتیس آستارا شامل امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان با ظرفیت 25 خودرو و تالار عروسی آماده پذیرایی از مهمانان است. از امکانات رایج این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته آن اشاره کرد. در لابی هتل آپارتمان تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی قرار دارند. هزینه اقامت در هتل ایساتیس آستارا برای کودکان زیر 2 سال رایگان و برای بالای 3 سال به طور کامل دریافت می‌گردد. در لابی بخشی به عنوان لباسشویی و خشکشویی نیز وجود دارد. همچنین برای نگهداری وسایل خود اتاق چمدان نیز وجود دارد. همچنین به وسیله تاکسی سرویس این هتل به جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت. همچنین باید گفت که طبق قوانین هتل آپارتمان ایساتیس ورود حیوانات به داخل هتل ممنوع است.

اتاق‌های هتل ایساتیس

هتل ایساتیس آستارا ایساتیس دارای 14 واحد اقامتی به صورت سوئیت لوکس است که دارای امکانات مناسبی می‌باشند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از: سوئيت دوخوابه یک تخته، سوئیت دوخوابه دوتخته، سوئيت دوخوابه سه تخته، سوئیت دوخوابه چهارتخته و سوئيت دوخوابه پنج تخته، سوئیت دوخوابه شش تخته و سوئيت دوخوابه هفت نفره. توجه داشته باشید که ظرفیت اضافی در این سوئیت ها به صورت کف خواب است. در همه سوئیت‌ها بالکن وجود دارد و از بالکن‌ها محو زیبایی‌های محیط اطراف شهر آستارا خواهید شد. هتل ایستاتیس دارای سوئیت‌‌هایی با ظرفیت‌ بالاست و به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند، همه سوئیت‌ها امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، شومینه، اجاق گاز، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و وسایل کامل آشپزخانه، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع برایتان اقامتی خوش را فراهم می‌سازند. در داخل اتاق‌ها نیز حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هتلی وجود دارند. زمان تحویل اتاق در هتل ایساتیس ساعت 2 ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت 12 ظهر است.

اتاق هتل ایساتیس

فاصله هتل ایساتیس تا اماکن گردشگری

فاصله تا دریاچه استیل: 2.8 کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان آستارا: 3.7 کیلومتر
فاصله تا پناهگاه حیات وحش لوندیل: 4.9 کیلومتر
فاصله تا بهشت کاکتوس ها: 5.3 کیلومتر
فاصله تا ساحل صدف: 5.6 کیلومتر
فاصله تا بازارچه ساحلی آستارا: 5.8 کیلومتر
فاصله تا رودخانه مرداب: 6.1 کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بی بی یانلو: 12.9 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم