لوگو رنوس

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر شیراز می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل بزرگ شیراز و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل بزرگ

هتل بزرگ یکی از بهترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره در مجاورت دروازه قرآن قرار گرفته است. هتل بزرگ شیراز در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل بزرگ با ارائه بهترین تجهیزات هتلی شیراز به بهترین هتل 5 ستاره این شهر تاریخی تبدیل شده است.

اتاق‌های هتل بزرگ

هتل بزرگ شیراز در ساختمانی 13 طبقه قرار دارد و دارای 158 واحد اقامتی می‌باشد. این هتل 5 ستاره پذیرای 350 مهمان به طور همزمان می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل بزرگ عبارتند از: اتاق‌ دوبل، اتاق دوتخته توئین و سوئیت. اتاق دوبل دارای یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین دارای دو تخت تک نفره و سوئیت دارای دو اتاق‌خواب است که به‌وسیله یک در به هم متصل شده‌اند. امکانات موجود در واحدهای اقامتی این هتل عبارتند از: حمام اختصاصی مجهز به توالت فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از صندوق امانات، چای‌ساز، تلویزیون ال‌ای‌دی، و اینترنت رایگان.

اتاق هتل بزرگ

امکانات هتل بزرگ

از امکاناتت موجود در این هتل 5 ستاره  می‌توان به : سالن زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، سالن همایش، کافی‌شاپ، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد. همچنین این هتل از ترانسفر فرودگاهی برخوردار است و رفت‌وبرگشت به فرودگاه را برای مسافران آسان می‌کند. لازم به ذکر است که پارکنیگ این هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان می‌باشد. مجموعه ورزشی این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت است. مجموعه ورزشی آقایان دارای امکاناتی مانند باشگاه بدن‌سازی، استخر، سونای خشک و بخار، اتاق‌های مخصوص ماساژ، صخره‌نوردی و حوضچه آب سرد است. مجموعه ورزشی بانوان نیز شامل باشگاه ورزشی، استخر و اتاق‌های مخصوص ماساژ است.

رستوران هتل بزرگ

رستوران‌ دریایی، ایتالیایی و ایرانی در داخل هتل بزرگ شیراز در حال ارائه خدمات و سرو غذا هستند. رستوران دریایی در طبقه ششم هتل قرار دارد و با چشم‌انداز بی‌نظیری به سمت کوه و چرخش ملایم خود تجربه دل‌نشینی را در خاطر مهمانان هتل بزرگ شیراز به یادگار می‌گذارد. رستوران ایتالیایی نیز در طبقه چهارم قرار دارد و انواع پیش‌غذا، غذا و دسرهای ایتالیایی ارائه می‌کنند. رستوران پانارامیک نیز در طبقه 13 هتل بزرگ شیراز قرار دارد و چشم‌اندازی جذابی از کوه را برایتان فراهم می‌کند و درنهایت رستوران ایرانی است که وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با بالاترین کیفیت ممکن به مهمان هتل بزرگ شیراز ارائه می‌دهند.

فاصله هتل بزرگ تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا باغ جهان‌نما: 2.1 کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: 2.3 کیلومتر
فاصله تا ارگ کریم‌خانی: 3.2 کیلومتر
فاصله تا دروازه قرآن: 3.4 کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر شاه‌چراغ: 4.3 کیلومتر
فاصله تا باغ ارم: 5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم