لوگو رنوس

هتل بین المللی خلیج فارس بندر عباس

هتل خلیج فارس

هتل بین‌المللی خلیج فارس یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر بندر عباس می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل بین المللی خلیج فارس بندر عباس و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس بندرعباس یک هتل بین‌المللی و پنج ستاره در کنار خلیج فارس و در فاصله 25 کیلومتری از مرکز شهر بندرعباس، خون سرخ قلب مرکز صنعتی بندر عباس واقع شده و در سال 1384 افتتاح شده است. همچنین این هتل در سال 1393 بازسازی شده است. هتل خلیج فارس در زمینی به مساحت 98000 مترمربع واقع شده است. امروزه با بهترین امکانات و پذیرایی از مهمانانش در هر زمان از فصل استقبال می‌کند.

هتل بندرعباس

اتاق‌های هتل خلیج فارس

هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس دارای 6 طبقه، 270 تخت و 156 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت می‌باشد. در تمامی واحدهای اقامتی هتل خلیج فارس بندرعباس تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، دراور، یخچال، چای ساز، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی وجود دارند. در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد. منظره‌ای که از پنجره واحدهای اقامتی قابل مشاهده است، دریا و یا حیاط هتل می‌باشد و هردو منظره بسیار زیبا و دلنشین هستند. خدمات خانه داری هتل نیز همه روزه ارائه می‌گردد. در این هتل خدمات دسترسی به اینترنت وای فای در لابی و اتاق‌ها به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌گردد.

اتاق هتل خلیج فارس

رستوران هتل خلیج فارس

در طبقه همکف هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس رستوران بین‌المللی با ظرفیت 200 مهمان وجود دارد و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، عربی، دریایی، گیاهی و فست فود را در این رستوران نوش جان کنند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از 5 الی 9 صبح، ناهار 12 الی 15 ظهر و شام از 19 الی 23 شب می‌باشد. همچنین، در طبقه همکف کافی شاپ هتل از ساعت 7 صبح الی 23 شب انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

رستوران هتل خلیج فارس

امکانات هتل خلیج فارس

از امکانات قابل توجه هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس می‌توان به سالن آمفی تئاتر، سالن چند منظوره، سالن بدن‌سازی، استخر، سونای خشک، سونا بخار، جکوزی و امکانات برای معلولین اشاره کرد. همچنین، در بیرون از هتل، باغچه، فضای سبز و فضای سنتی برای نشستن مهمانان در نظر گرفته شده ا‌ند. در لابی هتل خلیج فارس بندرعباس نیز جهت رفاه و استراحت مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، مبلمان، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، روزنامه، فروشگاه و غرفه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. همچنین در این هتل پارکینگ غیرمسقف رایگان با ظرفیت 100 خودرو وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل لوکس می‌توان به خدماتی نظیر لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، ترانسفر پولی، تهیه بلیط، خدمات اینترنتی، راهنمای تور، فکس و فتوکپی، اشاره کرد.

اماکن نزدیک هتل خلیج فارس

فاصله هتل تا محله باستانی سورو: 19 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه بزرگ بندرعباس: 20 کیلومتر
فاصله هتل تا حمام گله داری: 22 کیلومتر
فاصله هتل تا معبد هندوها: 22 کیلومتر
فاصله هتل تا سیتی سنتر: 23 کیلومتر
فاصله هتل تا ستاره جنوب: 24 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه: 34 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم